DJs kunnen snel toilleteren! (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 16-12-2008 11:55
DJ's kunnen snel toilleteren!

Dat kreeg ik laatst naar mijn hoofd van een collega die met meerdere DJ's werkt. Hij vond dat ik extreem snel terug was en dat hij dat heel vaak meemaakt met DJ's.

Nou valt mij wel op dat ik vaak sneller klaar ben dan de gemiddelde medemens, maar of het hier aan ligt? Ik betwijfel het.

Zijn jullie ook sneller dan de gemiddelde medemens? of moet ik toch maar eens naar de dokter Winking my eye?

What do you think about DJs kunnen snel toilleteren! ??

Vote :   

Bartjens    posted on 16-12-2008 11:59
Ik denk dat je meer haast hebt dan de gemiddelide bij de toiletten :P De meesten staan daar wat te ouwehoeren enzo en jij doet je ding en gaat weer terug Winking my eye
www.djbrowbeat.com
Illusion    posted on 16-12-2008 12:32
Dit is het meest aparte topic dat ik ooit heb gezien sinds ik hier in 2005 ben gekomen Cool Haha,

Ik ben meestal ook wel redelijk snel klaar. Wil snel weer naar de muziek:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
RiX    posted on 16-12-2008 12:58
Je weet hoe lang je track nog duurt... of is het vingervlugheid? :d
JasperVC    posted on 16-12-2008 13:04
Ik ben ook snel klaar ^^ Zeker als ik aan het draaien ben en ik moet snel trug zijn Winking my eye
Xtremer    posted on 16-12-2008 13:06
2 minuten niet langer:P. Moet natuurlijk wel een beetje snel zijn als je het feest niet wilt missen:d!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Ferrox    posted on 16-12-2008 13:08
Dus eigenlijk is paradise by the dashboardlight onzin haha :P (tenzij je gaat zitten drukken, maar dan haal ik dat nog niet :P)
RiX    posted on 16-12-2008 13:09
Ik ga alleen als de nood echt hoog is. Ik drink ook niet zoveel op zo'n avond. Eenmaal na bier naar de wc en je blijft gaan... :P
JollyJunkie    posted on 16-12-2008 13:15
'T ligt eraan wanneer hé!
Als ik tijdens school naar de wc ben dan kan et wel even duren Winking my eye
Maar tijdens het draaien ben ik zo terug!
RiX    posted on 16-12-2008 13:17
Zeker om alle updates aan de binnenkant van de wcdeuren te lezen? Winking my eye
JollyJunkie    posted on 16-12-2008 13:21
Poster: RiX
Zeker om alle updates aan de binnenkant van de wcdeuren te lezen? Winking my eye

Nee om vingervlugheid op peil te houden Winking my eye
jannickv    posted on 16-12-2008 13:25
mijn *** is gewoon veel groter dan gemiddeld... waardoor ik hem sneller vind en sneller klaar ben xD

neenee ik ben ook snel klaar altijd xD

omg wat een topic
Xtremer    posted on 16-12-2008 13:28
Goude tip* Bier en Cola na het draaien, bespaart je een hoop pijn en moeite tijdens het draaien:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
4Tastic    posted on 16-12-2008 14:31
Tijdens het draaien moet je wel snel zijn, ik stel het altijd uit tot dat ik op knappen sta :p
Normaal neem ik er altijd rustig de tijd voor :d haha
http://www.djsander.nl
gilan    posted on 16-12-2008 14:55
als je zo snel bent was je dan wel je handen voordat je aan de gear komt Coolik vind een feest is neit om op de toilet te blijven ouwehoeren maar verder is het gewoon onzin dat dj's sneller zijnde mensen letten gewoon erop dat de dj erin en eruit gaatandere mensen gaan ze neit kijken van o die gaat er nu in en even later eruitof je bent wel heel levenloosCool
Convert    posted on 16-12-2008 14:58
Gilan heeft hier volgens mij een zeer goed punt, tis net waar je op let Winking my eye
dacuba    posted on 16-12-2008 15:09
Plassen gaat vrij snel, poepen daarintegen.. kan gerust een tijdje duren met wat lectuur Happy, laughing
Ferrox    posted on 16-12-2008 15:15
Poster: gilan
Als je zo snel bent was je dan wel je handen voordat je aan de gear komt Cool? Ik vindt een feest is niet om op de toilet te blijven ouwehoeren, maar verder is het gewoon onzin dat dj's sneller zijn. De mensen letten gewoon erop dat de dj erin en eruit gaat. Andere mensen gaan ze niet kijken van oh, die gaat er nu in, en even later eruit. Of je bent wel heel levenloosCool

Uhm.. let even op je taal want ik kan het niet volgen. (ik heb het zover mogelijk verbeterd, maar grammaticaal gezien klopt er nog niets van.)

Maar je hebt inderdaad wel een punt. Ik kreeg het ook alleen te horen en ging er over nadenken. Of het zo is, tja, dat moet een beetje uit dit topic komenWinking my eye.
DjVictorF    posted on 16-12-2008 15:22
Ik doe er redelijk langzaam over.. Heb tot nu toe nog niet een feest gehad dat ik tijdens draaien naar de wc moest! Een vriend van mij is wel echt heeeeeeeeeeeel snel. Die gozer zit echt 15 sec op de wc en klaar is ie! (maar hij moet dan wel ook ziek veel pissen)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Sebasz    posted on 16-12-2008 15:29
Ik hoef meestal nooit ook al drink ik redelijk veel :') Meestal ga ik sowieso maar 2 a 3 keer per dag en drink ik redelijk veel

Edit: en dan over de grote beurt maar niet te spreken :') 1 keer in de 3 a 4 dagen
User edit by Sebasz on 16-12-2008 @ 15:30:09 (66%)
RiX    posted on 16-12-2008 15:31
LOL @ Victor ghehe

Ik denk wel dat dj's sneller zijn of iig proberen sneller te zijn. Je moet er niet aan denken dat je even gaat en de muziek ermee kapt, stof aan de naald zit, de cd skipt, iemand de boel heeft laten donderen... en dat terwijl jij in het kleine hokje zit... daarom wil ik zo snel mogelijk weer terug zijn.

@ Gilan: idd, even op je interpunctie letten. Gebruik hoofdletters, punten, komma's, end.
User edit by RiX on 16-12-2008 @ 15:31:26 (6%)
DeteqBoy    posted on 16-12-2008 15:31
jezus wat een topic :D
RiX    posted on 16-12-2008 15:33
Poster: DeteqBoy
jezus wat een topic :D

Ajb zeg, gewoon Rick hoor... :P (nee echt, liever niet vloeken...)

@ Sebasz: Eet je veel bananen dan? Jij plant de grote boodschap ook echt he? Laat me raden: Zondagmiddag 15.00u
Stefjuuh    posted on 16-12-2008 15:37
Haha.. ik ben wel snel ja.. Vooral leuk om je dan weer terug te persen door de mensenmassa..

Niet thuis, is vrijwel nooit grote beurt btw..XD Nooit een keer op school fsow..<.<..
RiX    posted on 16-12-2008 15:39
Poster: Stefjuuh
Haha.. ik ben wel snel ja.. Vooral leuk om je dan weer terug te persen door de mensenmassa.<.<..

Idd.. "Coming through... hallo, ik ben de dj... mag ik er even...hallo?... HETE KOFFIE!!!!"
Ferrox    posted on 16-12-2008 15:52
Personeeeeeeeel, PERSONEEEEEEEEEL!!!!!!!!!!!!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

300 Users online: 105 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 36.922
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.651.284