SDJ1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rzenith    posted on 15-12-2008 20:42
Hallo, ik ben eigenlijk al een tijdje opzoek naar een goedkope cd speler (om alles te leren==>geen ervaring).
En ik kwam de sd speler tegen de sdj1 van american dj.
Nu is mijn vraag heeft er daar iemand ervaring mee?
Aan te raden of niet?

grtz
User edit by rzenith on 15-12-2008 @ 20:43:53 (23%)

What do you think about SDJ1 ??

Vote :   

gilan    posted on 15-12-2008 20:47
geen ervaring mee maar ik heb wel zelf een dubbele cd speler tekoop voor 200.-
een gemini mp3000x nieuwprijs is`±500.-
Bart_    posted on 16-12-2008 15:54
je weet toch dat dat geen cd-speler is? Winking my eye

EDIT: sorry, lees nu pas verder (had enkel de eerste zin gelezen.., en daar zei je; 'ik zoek een cd speler')

maargoed..
Ten eerste vindt IK die kaartjes zo onhandig als wat, als je een digitale speler koopt, koop er dan aub eentje met USB-connectoren. Zoals een Numark D2 director. Die zijn helaas wel niet meer leverbaar, maar wél te vinden tweedehands voor leuke prijzen!

Bedenk ook nog even dat je zeker weet dat je wel al je cd's op je pc wilt zetten, en op die kaartjes zetten.
Maar misschien zal je collectie niet uit zoveel cd's bestaan... Winking my eye (ik zeg misschien, ik beschuldig niemand)
User edit by Bart_ on 16-12-2008 @ 15:58:20 (100%)
rzenith    posted on 16-12-2008 17:44
Heb veel muziek op mijn pc staan. Ik kan niet draaien en daarom wil ik niet in een keer heel veel geld uitgeven en die sdj1 heeft wel een mooie prijs.
Kwil deze speler gebruiken om te leren draaien en dan in de loop van de tijd cd-spelers kopen of
platendraaiers met timecode.

Is er niemand die al een keertje gedraait heeft met deze speler.
Is american dj nog een goed merk?

grtz
Xtremer    posted on 16-12-2008 17:48
Vind het best een handig ding voor erbij. Als je snel een aantal tracks rijker bent voor een feest kun je die gewoon op SD zetten... Wat kosten die kaartjes nu eigenlijk? €4 voor 2GB ofzo:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
JollyJunkie    posted on 16-12-2008 17:52
Poster: rzenith
Heb veel muziek op mijn pc staan. Ik kan niet draaien en daarom wil ik niet in een keer heel veel geld uitgeven en die sdj1 heeft wel een mooie prijs.
Kwil deze speler gebruiken om te leren draaien en dan in de loop van de tijd cd-spelers kopen of
platendraaiers met timecode.

Is er niemand die al een keertje gedraait heeft met deze speler.
Is american dj nog een goed merk?

grtz

Kwalitatief is American DJ niet heel erg goed als merk.
Ik denk dat je dan beter een D2 Director van Numark kan kopen, ik heb geen flauw idee wat de SDJ1 (?) kost maar de D2 Director is 449 euro.
Xtremer    posted on 16-12-2008 17:56
Koop dan gelijk een MEP-7000:P. Haha nee de numark lijkt me ook wel handig met USBHappy, laughing.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Stefjuuh    posted on 16-12-2008 18:02
A-DJ is geen topmerk. Maar om te beginnen... Ik ben ook met een dubbelaartje van 200 euro begonnen. Hoewel het geen top-apparaat was/is, heb ik er nooit spijt van gehad! Omdat hij enkel de basic functies had, was het juist perfect om de boel te leren!

This is an old Topic

No new postings for 5.470 days.
 Post CommentThat would be 182.3 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

93 Users online: 1 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 5.189
Most visitors online this month : 205
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.704.210