Ecler Nuo 4 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Maartenb    posted on 02-08-2005 17:23
Zijn er al mensen die deze mixer hebben  (getest hebben) ? Reviews graag . De nuo 4 is nu zelfs te koop voor 349 euro, wat ik vreemd vind omdat ze bij andere shops het dubbele vragen maar ok. Ik ben nieuwsgierig naar deze mixer.

What do you think about Ecler Nuo 4 ??

Vote :   

FrankH    posted on 06-08-2005 20:01
Nou ik vind het gewoon een beetje overdreven dat een zaak die voorderest helemaal niet slecht is, door 1 foutje HE-LE-MAAL de grond in wordt getrapt. Dat is belachelijk.
Maartenb    posted on 07-08-2005 12:21
Nou je moet toegeven dat het een hele vreemde fout is. als ze een mixer van hetzelfde merk maar met 1 kanaal minder hebben die duurder is klopt er al iets niet, en er stond ook nog eens: oude prijs 359, nu 349. Dat is natuurlijk ook heel vreemd, wil waarschijnlijk zeggen dat ze die "oude prijzen" maar gewoon uit hun duim zuigen, toch? (maar dat doen veel bedrijven tegenwoordig ja.)
TheSupercrab    posted on 07-08-2005 13:05
 Dan maar eve  zonder Nuo 4!!  Maybe wordt iet later wel wat goedkooper.
Mount    posted on 08-08-2005 16:35
hehe jue hebt een Nuo 5, waarom zou je een nuo 4 willen ??

Midi functionaliteit ? opzich een voordeel dat 2 faders en aantal knoppen midi compatible zijn. maar daar zou je beter een mooi M-audio controler voor kunnen aanschaffen. want je mist bijv. weer de midi clock zoals wel op de nuo 5 zit.

verder vind ik het wel een super leuke mixer, die goed in elkaar zit. alleen die midiclock vind ik wel beetje een gemis.
TheSupercrab    posted on 08-08-2005 17:18
neu ik bedoel nie voor mijzelf :P, voor de mensen die em wouden haalen.
Maartenb    posted on 08-08-2005 18:20
Hoe zit dat dan precies met die midi-mogelijkheden op de nuo mixers?
Mount    posted on 09-08-2005 13:11
De nuo 5 heeft een Midiclock, dus vertaald de muziek die je draait naar een tempo en stuurd dat via midi weg. (zo kan je bijv. ableton live gebruiken tijdens normaal draaien)

De nuo 4 heeft die functie niet, maar daarbij kan je wel enkele faders en knoppen als midi controler gebruiken. dus met de normale faders en bij bijbehoordende knoppen (fader 2 en 3 geloof ik) kan je bijv. ook tractor aansturen.

Hoe de midiclock werkt in de nuo 5 weet ik niet, maar hoor hier en daar wel dat er goed mee te werken is. ik zelf gebruik hiervoor een redsound Microync. (omdat mijn A&H geen midiclock heeft) en dat werkt echt super goed.

This is an old Topic

No new postings for 7.067 days.
 Post CommentThat would be 235.6 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

74 Users online: 11 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 17.860
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.435.467