Poster: Dyno
Totaalfm heeft 0,nix met DJR te maken, dus waarom zou dat gebeuren?
Poster: ArCee
Ach, draaien aardig wat DJR deejays op TFM, link van DJR staat op de site dus misschien iets meer connectie als je denkt op het eerste moment??
Poster: justjustin
gewoon een leuke streaming die je er aan kan koppelen...
anders zou lead een streaming moeten maken zelf..
Poster: ccc
Misschien een idee om een soort van playlist te maken waar mixen leden in staan. Dus een soort van stream maar alleen samengesteld uit dus mixen van DJR leden.
Poster: Laidback
idd..
we hebben daar geen totaal fm of welke radio dan ook voor nodig..
maar toch zie ik het probleem al wel in.. wie gaat er mixen maken..
ik maak wekelijks 1 mix.. maar kan iedereen hier die verantwoording aan ?
jups.. There's the problem.. "Jaa Hoor.. dat kan ik makkelijk!" tot puntje bij paaltje komt.. dan herhalen we alle mixen achter mekaar..
ik zou wel zeggen... let's try it!
nieuw member level(naast je normale level).. DJR-Radio of whatever....
mensen die alleen voor de radio zorgen.. dat er muziek in komt.. en dat het loopt..
maar toch.. gebruik de zoek functie maar eens.. er zijn over een Internet radio al zoveeel topics.. en er is nog niet iets uit gerold.. ik schat de kans dus klein dat er zoiets van de grond kan komen..
toch blijf ik vóór het idee!
Amaze Me.
Poster: Jorrit
Nu ik dit topic zo lees lijkt het meer op een TFM-reclame-topic dan op een voeg-wat-toe-aan-DJR-topic...
Poster: Jorrit
Nu ik dit topic zo lees lijkt het meer op een TFM-reclame-topic dan op een voeg-wat-toe-aan-DJR-topic...
Poster: Stefjuuh
@ Dyno; We hebben ook een "harde" avond hea!:P
Poster: Laidback
...nieuw member level(naast je normale level).. DJR-Radio of whatever....
mensen die alleen voor de radio zorgen.. dat er muziek in komt.. en dat het loopt....
Poster: Lead
Zie meer iets : mail ons de mix en wij zetten hem er in de playlist bij.
Poster: Lead
Is dit een redelijk begin
Test Player
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.