Heb juist een nuo gekocht en ik sluit mijn versterker nu nog aan op de master2 omdat ik nog niet ben kunnen gaan kijken voor Xlr kabel. Nu vind ik dat die uitgang veel minder luid kan gaan dan mijn vorige mixer. En als ik de gain opendraai gaan mijn boxen al raar doen zonder dat het echt heel luid staat... Ligt dit aan die master2? Of is dat nier normaal?
What do you think about Probleem Ecler NUO5 Master ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dat klinkt normaal. Ik heb nu een Nuo 3 en had daarvoor een Synq SMX.1 19". Die Synq ging erg hard en deze Nuo is veel genuanceerder. Dat geeft niet, want ik draai mijn versterker / stereo gewoon meer open om hetzelfde volume te krijgen.
De beide masters op Ecler mixers lijken me dezelfde sygnaalsterkte te geven...
Ik heb een zwakke versterker die niet meer open kan Ga nu wel een monitor halen dus die komt op master2 en versterker zal met XLR op de balanced master1 komen...
This is an old Topic
No new postings for 5.913 days. Post CommentThat would be 197.1 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.