Poster: DJADMIN
Tja, ''strafrechtelijk'' is dit een lastige zaak, maar ik denk uiteindelijk (ik heb een gedeelte juridisch in mijn pakket) dat degene van wie de foto's zijn het copyright heeft, en dus in deze gelijk zal krijgen. De foto's zijn zijn eigendom...en dan kom je dus op het eigendomsrecht m.b.t. privacywetgeving. En dan zal hij, omdat het zijn eigendom is, toch gelijk gaan krijgen vrees ik voor je....
Poster: Xtremer
Zou best kunnen, heb de foto's inmiddels van mijn website gehaald. Ik sta nu nog wel met mijn hoofd op enkele foto's ZONDER mijn toestemming hiervoor. Is dit dan wel toegestaan?
Poster: Xtremer
Oke, nouja ik vind het opzich niet zo heel erg dat ik erop sta, is natuurlijk ook een stukje reclame. Vind het gewoon flauw dat de fotograaf pas na 4 maanden begint te klagen, natuurlijk heeft hij gelijk, maar om nou gelijk met schendingen te gaan gooien
. Ik laat het wel zoals het is, heb geen zin in problemen
.
Poster: justjustin
Lead!! die sneeuw mag er nu wel ff af...Moet weer mooier weer worden en we beginnen op DJR!!
Poster: Bartjens
Een rasechte amerikaan!! :P
Poster: yogum
Zeg maar Canadees
1 pot nat!!
Poster: Roov
1. Nee dacht ik
2. Dat zou ik ookwel willen weten want ik heb een masterslave stekkerblok dus alles gaat uit via mijn mixer. Voor zover ik weet kan het niet veel kwaad voor je apparatuur
Poster: Convert
Zóó gister me nieuwe gear opgehaalt! Ik post wel foto in de booth einde deze maand, want ik kan niet eerder een booth posten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.