Poster: Roov
Numark Axis 9's kunnen niet gerepareerd worden, dus nu zit ik te kijken naar de Radius 1000 omdat ze een ziek chille MIDI functie hebben
Poster: ccc
Wie kan mij helpen met de bus? Ik reis nooit me de bus.
Het schijnt mogelijk te zijn de bus te pakken van Maastricht(Misschien zelfs ook Heerlen) naar Hasselt toe. (Ethias Arena).
Ik kom er alleen niet uit wat ik dan nu moet pakken en hoelang die reis duurt. Weet iemand wat meer af van busreizen?
Poster: Stefjuuh
9292ov.nl
Poster: NielsR
www.delijn.be dit is de busmaatschapij in vlaanderen
Poster: tom-j
weet iemand of Deadmau5 iets met Duitsland te maken heeft??bijv. Duitse Ouders ofzo...
thnx:d!
Poster: StefjuuhPoster: tom-j
weet iemand of Deadmau5 iets met Duitsland te maken heeft??bijv. Duitse Ouders ofzo...
Hoezo dat? Bang dattie familie is?
nee moet werkstuk maken voor duits, en de duits lerares zei van: ja als hij duiste ouders heeft ofzo mag het ook wel!
dus ik hopen......
edit: zou trouwens wel vet zijn al hij familie van me was:d!
nee moet werkstuk maken voor duits, en de duits lerares zei van: ja als hij duiste ouders heeft ofzo mag het ook wel!
dus ik hopen......
edit: zou trouwens wel vet zijn al hij familie van me was:d!
Poster: tom-jHaha! Anders neem je toch bass hunter? Of Angerfist? Nee grapje
weet iemand of Deadmau5 iets met Duitsland te maken heeft??bijv. Duitse Ouders ofzo... thnx:d!
Poster: DjVictorF
Haha! Anders neem je toch bass hunter? Of Angerfist? Nee grapjeMaar ik denk dat deadmau5 niks met Duitsland te maken heeft.. Of je doet gewoon een Nederlandse Dj en zegt. Ja hij spreek ook een germaanse taal. Want nederlands en Duits zijn germaanse talen
Heeft het toch een soort van met Duitsland te maken
weet iemand of Deadmau5 iets met Duitsland te maken heeft??bijv. Duitse Ouders ofzo... thnx:d!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.