Poster: Lawrenz
Dikke shit! Heb m'n goodiebag van Flamingo Recordings binnen! Gesigneerde single van Remember (Funkerman ft. I-fan), een zweetbandje en tas met het logo erop en een exclusieve mix van Funkerman
Poster: DjVictorF
Zo man doe maar luxeWaarom kreeg je die?
Poster: BoydGrift
Vraagje aan alle reflexioten,
Welke camera kan ik beter nemen, een Canon eos 1000d of een Nikon D60?
@ boyd: Krijg je er een dan? Of moet je hem zelf kopen?
@ Lawrenz: Zo dat is nog eens chil!
Poster: DJ-Xtremer
Binnen een week me DJM-800.
Poster: _ruud_
Zit vandaag al aan me laatste school dag voor de komende 10 weken.
Poster: ArTy
Die van mij gaat er hopelijk over 5 maanden de deur uit voor een SVM
Edit: 2000e post behaald
Nice! Wil iedereen wel denk ik
Poster: ArTy
Owja, gister vakantie geboekt, met 7 man 10dagen SLALOU!! Heb er zin in. En over 3 weken lekker een week feesten en snowboarden in oostenrijk.. Zo slecht gaat het me eigenlijk ook weer niet
Poster: Beerbo
Hoera! mijn kalender is binnen!:D dankjewel lead!:D:D:D:D
Poster: NielsR
Heeft er iemand al wat gehoord van de serie "The Mentalist", is die al uit in nederland ofzo kan iemand zeggen wat ie der van vind?
Ik hoor dat het een kijkcijferkanon is in amerika dus ik wou gewoon weten om het de moeite was om hem te downen.
Ik ging vanmiddag naar freerecord shop om te kijken of er nog een paar leuke cd's waren. Staat er een vrouw achter de kassa die zegt: Hier kan je gratis singles pakken. Dus ik 20 singles met top 40 en house gepakt (mocht er zoveel als je wilde). Kom ik aan het eind van de middag weer daar om 2 cd's te kopen. Staan er weeeeeer heel veel gratis singles! Dus misschien klopt freerecord shop toch een klein beetje
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.