De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (18/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

ScottB    posted on 25-01-2009 19:38
Haha I know, maar dat vond ik juist de grap ervan :D
ianroma    posted on 25-01-2009 19:58
Poster: ScottB

Welke climax bedoel je precies?

Met het nummer of die climax? Misschien staat hier iets dat je kan helpen ...

Winking my eye

http://nl.wikipedia.org/wiki/Climax_(stijlfiguur)

De climax is dus het hoogtepunt in een trackCool
En ik zoek de naam van het nummer.

User edit by ianroma on 25-01-2009 @ 20:00:31 (2%)
OneSixty    posted on 25-01-2009 21:51
pff, ben je gaan feesten enzo , helemaal vaag, kom je thuis realiseer je je dat je i-pod video weg is Coolgvd wat word je daar kwaat van...
Stefjuuh    posted on 25-01-2009 22:28
Genoeg reden voor een iPhone..
djmaarten    posted on 25-01-2009 23:20
CooliphoneCool
DeteqBoy    posted on 25-01-2009 23:55
Poster: Lightzone
pff, ben je gaan feesten enzo , helemaal vaag, kom je thuis realiseer je je dat je i-pod video weg is Coolgvd wat word je daar kwaat van...

dat is de reden dat ik zulke spullen nooit meeneem als ik uitga.
Laidback    posted on 26-01-2009 00:08
hint voor mensen die nog een TV, pc of whatever nodig hebben..

Komende Maandag (morgen dus!), Dinsdag en Woensdag zijn de stapelgekke BTW VRIJ dagen bij Mediamarkt!

dit betekend dat je dus 19% korting krijgt op alles!

Maandag: TV's etc.

Dinsdag: Computers en Asc.

Woensdag: Telecom, Hifi, Portables, Foto/video

Sla je slag!
maar let wel even op de tijd!
als je slim ben kom je smiddags..savonds tussen 5 en 10 zal het echt storm lopen!!!!

voor meer info raadpleeg je deze link!!
User edit by Laidback on 26-01-2009 @ 00:09:57 (12%)
zalo    posted on 26-01-2009 11:46
kwaat

kwaaD
Bart_    posted on 26-01-2009 12:00

tja, is hetzelfde als er een hele lading bier over je mobiel gaat (ja heb ik meegemaakt...)
almaargoed dat mijn W960 daar tegen kan Cool

maarja, blijft spijtig van je iPod natuurlijk.

(overigens vindt ik die iPhone een klotemobiel, heb 'm ook even gehad, maar toen meteen weer de deur uit gedaan en een Sony Ericsson gekocht.. maar da's eigen mening...)
qntr0l    posted on 26-01-2009 12:16
Er zwierf hier laatst nog een oud topic rond van Ryan Marciano (dacht ik), waar een tracklist stond van een aantal jaar geledne. Nu kan ik dat topic niet weervinden :S. Wie helpt!?
Stefjuuh    posted on 26-01-2009 14:39
Lightzone staan woensdag in de Mediamartk.. Wanneer zijn de headphones?
OneSixty    posted on 26-01-2009 19:11
Poster: Stefjuuh
Lightzone staan woensdag in de Mediamartk.. Wanneer zijn de headphones?

uh ? :o :d

@ zalo: dankjewel man ! Cool
ccc    posted on 26-01-2009 19:33
Poster: Laidback
hint voor mensen die nog een TV, pc of whatever nodig hebben..

Komende Maandag (morgen dus!), Dinsdag en Woensdag zijn de stapelgekke BTW VRIJ dagen bij Mediamarkt!

dit betekend dat je dus 19% korting krijgt op alles!

Maandag: TV's etc.

Dinsdag: Computers en Asc.

Woensdag: Telecom, Hifi, Portables, Foto/video

Sla je slag!
maar let wel even op de tijd!
als je slim ben kom je smiddags..savonds tussen 5 en 10 zal het echt storm lopen!!!!

voor meer info raadpleeg je deze link!!

Waarom zou je iets bij de mediamarkt kopen??
Dan ben je toch letterlijk gek.

Slechte service, personeel dat nergens van afweet.
In de meeste gevallen duurder dan andere winkels.
Zijn ze goedkoper dan is het een B type van het product in de serie.

Kortom een grote ballenconcern is het.
RiX    posted on 26-01-2009 19:36
Ik zou persoonlijk geen luxery goods kopen bij MM. Een kabeltje, oid okee, maar die kan je ook bij de Handyman halen. Ik ga altijd naar de plaatselijke audiozaak, daar heb je tenminste service. Ik durf zelfs geen NIKON D80 in de aanbieding te kopen bij MM, stel je voor dat je hun service nodig hebt ivm garantie / defecten... nee dank je.
ArTy    posted on 26-01-2009 19:40
totaal geen ervaring et de media markt.. wist nie dat de service zoo slecht was. Hoef ik daar in de toekomst al geen tv te kopen.
Phenix    posted on 26-01-2009 19:46
ze verkopen de CDJ-800 er voor 750 á 780 euro ofzo, echt afzetters daar.
De Tecnics RP-DH1200 verkochten ze daar voor 185 euro, terwijl je hem bijna overal wel voor 135 euro ziet :S
http://www.djmillhouse.nl
Stefjuuh    posted on 26-01-2009 19:49
Net als een HDJ-1000 voor 230..

Maar ik heb daar nog geen CDJ's gespot, en ik was nog wel bij de arena!
Phenix    posted on 26-01-2009 19:53
hier in alkmaar hebben ze 1 CDJ-800, 1 DJM-600 en 1 Technics SL (type weet ik niet) naast elkaar staan.
http://www.djmillhouse.nl
ccc    posted on 26-01-2009 19:54
Poster: RiX
Ik zou persoonlijk geen luxery goods kopen bij MM. Een kabeltje, oid okee, maar die kan je ook bij de Handyman halen. Ik ga altijd naar de plaatselijke audiozaak, daar heb je tenminste service. Ik durf zelfs geen NIKON D80 in de aanbieding te kopen bij MM, stel je voor dat je hun service nodig hebt ivm garantie / defecten... nee dank je.

Inderdaad.
Dan betaal ik liever 40 euro meer, en dat meen ik serieus.

Een van de vele voorbeelden van die winkel:
Een vriend van me moest met spoed een portable navigatie hebben. Hij naar de mediamarkt, uitgelegd wat hij moest hebben. Heel verhaal van de verkoper die dingen vertelde, wat het apparaat helemaal niet kon.
Hij toch dat apparaat gekocht, want hij moest persee die avond een navigatie hebben.
Nou fijn, de dag erna was hij het apparaat wat verder aan het bestuderen, en kwam hij erahter dat je er ook foto's op kon zetten.
Dus hij dat ding op de pc aansluiten, stonden er allemaal vage vakantie foto's op van andere mensen.

Dus hij had een apparaat gekocht, dat al door iemand anders was gebruikt en niet de dingen kon die de verkoper vertelde.
Stefjuuh    posted on 26-01-2009 20:49
Poster: Phenix
hier in alkmaar hebben ze 1 CDJ-800, 1 DJM-600 en 1 Technics SL (type weet ik niet) naast elkaar staan.

Bij de arena hebben ze tenminste wel een hele muur met headphones!
Lawrenz    posted on 27-01-2009 10:38
Dikke shit! Heb m'n goodiebag van Flamingo Recordings binnen! Gesigneerde single van Remember (Funkerman ft. I-fan), een zweetbandje en tas met het logo erop en een exclusieve mix van Funkerman Cool
qntr0l    posted on 27-01-2009 10:43
Poster: qntr0l
Er zwierf hier laatst nog een oud topic rond van Ryan Marciano (dacht ik), waar een tracklist stond van een aantal jaar geledne. Nu kan ik dat topic niet weervinden :S. Wie helpt!?

Om mezelf nog maar eens te quoten CoolWeet iemand waar ik dit topic kan vinden :$?
Roov    posted on 27-01-2009 11:12
Poster: Lawrenz
en een exclusieve mix van Funkerman Cool

Kan je die niet even sharen? :P
NielsR    posted on 27-01-2009 12:18
Poster: ccc

Dus hij dat ding op de pc aansluiten, stonden er allemaal vage vakantie foto's op van andere mensen.

Dus hij had een apparaat gekocht, dat al door iemand anders was gebruikt en niet de dingen kon die de verkoper vertelde.

Wat je dan moet doen is onmiddelijk teruggaan, wat je nu beschrijft is een tijdje geleden op het nieuws geweest over mediamarkt (andere winkels maken zich er ook schuldig aan hoor).
Ze verkochten dus teruggenomen goederen als nieuw wat dus illigaal is want het is 2dehands dus als je gewoon teruggaat kijrg je normaal een nieuwe en anders kun je gewoon klacht indienen en normaal win je dan.
Wat er toen op tv is geweest was van een fotograaf die bij mm een nieuw fototoestel kocht en hij kwam er achter dat er al 3000 fotos opstonden.
Xitrate    posted on 27-01-2009 12:21
Idd niks kopen bij de MediaMarkt.. hooguit even kijken en dan ergens anders kopen. Vele internetwinkels zijn zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt MET 19% korting..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

84 Users online: 4 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 4.901
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.851