Poster: ScottB
Welke climax bedoel je precies?
Met het nummer of die climax? Misschien staat hier iets dat je kan helpen ...
Poster: Lightzone
pff, ben je gaan feesten enzo , helemaal vaag, kom je thuis realiseer je je dat je i-pod video weg isgvd wat word je daar kwaat van...
kwaat
pff, ben je gaan feesten enzo , helemaal vaag, kom je thuis realiseer je je dat je i-pod video weg isgvd wat word je daar kwaat van...
Poster: Stefjuuh
Lightzone staan woensdag in de Mediamartk.. Wanneer zijn de headphones?
Poster: Laidback
hint voor mensen die nog een TV, pc of whatever nodig hebben..
Komende Maandag (morgen dus!), Dinsdag en Woensdag zijn de stapelgekke BTW VRIJ dagen bij Mediamarkt!
dit betekend dat je dus 19% korting krijgt op alles!
Maandag: TV's etc.
Dinsdag: Computers en Asc.
Woensdag: Telecom, Hifi, Portables, Foto/video
Sla je slag!
maar let wel even op de tijd!
als je slim ben kom je smiddags..savonds tussen 5 en 10 zal het echt storm lopen!!!!
voor meer info raadpleeg je deze link!!
Poster: RiX
Ik zou persoonlijk geen luxery goods kopen bij MM. Een kabeltje, oid okee, maar die kan je ook bij de Handyman halen. Ik ga altijd naar de plaatselijke audiozaak, daar heb je tenminste service. Ik durf zelfs geen NIKON D80 in de aanbieding te kopen bij MM, stel je voor dat je hun service nodig hebt ivm garantie / defecten... nee dank je.
Poster: Phenix
hier in alkmaar hebben ze 1 CDJ-800, 1 DJM-600 en 1 Technics SL (type weet ik niet) naast elkaar staan.
Poster: qntr0l
Er zwierf hier laatst nog een oud topic rond van Ryan Marciano (dacht ik), waar een tracklist stond van een aantal jaar geledne. Nu kan ik dat topic niet weervinden :S. Wie helpt!?
Poster: Lawrenz
en een exclusieve mix van Funkerman
Poster: ccc
Dus hij dat ding op de pc aansluiten, stonden er allemaal vage vakantie foto's op van andere mensen.
Dus hij had een apparaat gekocht, dat al door iemand anders was gebruikt en niet de dingen kon die de verkoper vertelde.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.