Poster: JollyJunkie
Beatport doet et bij mij niet...
Is dit alleen bij mij zo ?
Poster: Twizz
wanneer komt de nieuwe iPod Classic uit? (ik hoop dat er een versie bijzit die grotere capaciteit heeft dan 120 gb..)
Poster: ccc
Iedereen kent wel de Nope is Dope feestjes.
Het doet er even niet toe of je het wat vindt of niet, maar ik was eens aan het kijken wanneer er weer zo'n feest is.
Maar wat blijkt er is voor 2009 geen enkel NiD feest gepland.
Toen ik wat verder ging zoeken zag ik dat dezelfde organisatie (Rockstarz) normaal meerdere feesten organiseerde, en ook van deze feesten is niets gepland.
Is er iemand die weet of Nope is Dope nu ook daadwerklijk echt dood is :P of is dit normaal?
Ik ga normaal niet naar die feesten dus ik weet niet.
Poster: DJADMIN
het volgende feest zal wel nope = dood zijn :D
Poster: JollyJunkie
Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de Tocadisco 2009 Edit en de Tocadisco Remix van The Egg - Walk Away
Poster: Lawrenzinderdaad ja, volledig mee eens
Dat opnieuw uitbrengen vind ik zo irritant, dan draai je al meer dan een half jaar Day 'n Nite en dan wordt ie nog is opnieuw uitgebracht om hem nog commercieler te laten worden... Kan hem nou niet meer aanhoren :P
Poster: Lawrenz
Dat opnieuw uitbrengen vind ik zo irritant, dan draai je al meer dan een half jaar Day 'n Nite en dan wordt ie nog is opnieuw uitgebracht om hem nog commercieler te laten worden... Kan hem nou niet meer aanhoren :P
Poster: ianroma
heee jongens, ik zoek een nummer dat ik best vaak tijdens het uitgaan hoor. Vlak voor de climax zingt iemand: Come on baby, shake that booty, come on, come on. En dan komt dus de climax. Hoop dat iemand mij kan helpen!
Poster: ianroma
En dan komt dus de climax.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.