Poster: skyline643
Ik wil een update doen, maar ik wil weten of ik de juiste keuze maak. Ik zit te denken om er nog een RMP-2 bij te halen, of om mijn RMP-2 weg te doen en 2 CDJ-800mkII spelers te halen. Probleem is dan dat ik de hotcue's niet meer heb. De CDJ-1000 is natuurlijk ook een optie, maar tweedehands koop ik liever niet en nieuw zijn ze te duur voor mij.
En wat met de CDJ-400?
Poster: DaMobik denk dat vooral de hot que optie en de SD slot bij de 1000 een grote rol spelen :D het wave display is voor mij nou niet echt de reden om hem te kopen
Wat is het prijsverschil dan waard tussen de 800 en 1000? Buiten de waveform (en dan nog, ken je liedjes!)?
Of is het gewoon omdat het 'standaard' is? Als ik het geld zou hebben zou ik ook de 1000's kopen (puur voor het uiterlijk)
Want vanbinnen is er toch nie zoveel verschil me dunkt ?
Poster: DaMobik denk dat vooral de hot que optie en de SD slot bij de 1000 een grote rol spelen :D het wave display is voor mij nou niet echt de reden om hem te kopen
Wat is het prijsverschil dan waard tussen de 800 en 1000? Buiten de waveform (en dan nog, ken je liedjes!)?
Of is het gewoon omdat het 'standaard' is? Als ik het geld zou hebben zou ik ook de 1000's kopen (puur voor het uiterlijk)
Want vanbinnen is er toch nie zoveel verschil me dunkt ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.