Poster: CrazyBlijkbaar ben je nu de ervenis van je moeder aan het weg gooien voor dj-spullen. Als ik jou was zou ik maar ff met iemand hier over gaan praten. Aangezien de helft van dit forum dit een rare zaak vindt.
Rijke ouders niet.. Mijn moeder is overleden en vader amper gekend. En zou ik dan ook mogen vragen waarom jou mijn kosten boeit ?
Poster: zalo
Ok wat ik dan niet begrijp je hebt eerst die blackfire gekocht waarom? Je hebt toch geld genoeg dan koop je van de eerste keer een pioneer of dergelijke merken
Poster: gizzy
Je roept die "haat" een beetje over je zelf uit. Ik snap trouwens ook niet wat een 14 jarige 00:50 op het internet doet.
Poster: Crazy
En ik snap trouwens ook niet waarom jij zo irritant doet, je doet net alsof ik een klein kind ben, maar het enigste kleine kind hier ben jij. Tenminste zo gedraag je je. Zolang jij je niet volwassener gedraagt, zal ik ook geen moeite meer doen om serieuze reacties te posten tegenover jou.
dus lui.. stop ff met het "kort" lullen van "Crazy" .. allemaal VOORoordelen!! zolang jij niet de vader/moeder/broer/zus/PR of bank ben heb je helemaal niets in te brengen over of hij het kan betalen of niet..
en op deze toon kom je alleen maar JalourZ over..
zodra er een foto is weet je of het waar is, komt er geen foto.. dan weet je dat het niet waar is!
Waarheid is gebaseerd op feiten ! niet op VOORoordelen!
On topic.. helpt die jongen met zijn keuze..
(in de regels staat volgens mij dat niet ON topic reaguuren gelijk staat aan een Verwijdering van de post en zelfs een BAN (in aller laatste geval) !)
</qoute>
Poster: Laidback
gewoon KAPPEN nu! .. je riskeert nu een slotje op dit topic!
zolang je erop in blijft gaan dan komt er ook geen einde aan..
ik herhaal
dus lui.. stop ff met het "kort" lullen van "Crazy" .. allemaal VOORoordelen!! zolang jij niet de vader/moeder/broer/zus/PR of bank ben heb je helemaal niets in te brengen over of hij het kan betalen of niet..
en op deze toon kom je alleen maar JalourZ over..
zodra er een foto is weet je of het waar is, komt er geen foto.. dan weet je dat het niet waar is!
Waarheid is gebaseerd op feiten ! niet op VOORoordelen!
On topic.. helpt die jongen met zijn keuze..
(in de regels staat volgens mij dat niet ON topic reaguuren gelijk staat aan een Verwijdering van de post en zelfs een BAN (in aller laatste geval) !)
Van mij mag er eventueel wel een slotje op, want waar dit topic op gebaseerd was, heb ik al antwoord op. Alleen van het één kwam het ander, dus ik vraag hierbij, een slotje aan a.u.b.
Poster: RiX
Begrijp me niet verkeerd Crazy... het zit in mijn aard iemand te behoeden voor een misser... Je zou ook eens met een dj-e-shop kunnen contacten over hoe en wat. Mss dat ze budget-technisch een paar tips hebben.
Mijn raad: als je pro wilt gaan, heb je iig semi / pro-stuff nodig... maar let erop wanneer je over the top gaat.
Kee?
Poster: RiX
Ja, snap je punt. Alleen ben ik nu 29 en op mijn 14e moest ik wel een paar 100 krantenwijken lopen om dik 5000 euro (11.000 gulden) neer te kunnen leggen. Maw: no way dat ik die centen had... Snap je?
Poster: gizzy
Misschien ben ik iets te zeikend geweest. SorryMaar moet je nog tips hebben voor je drive-in? Want ik heb voglens mij wel redelijk in mijn hooft wat je allemaal moet hebben dan. Ik hoor het wel.laters