DJM 1000 (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Crazy    posted on 07-12-2008 00:01
Nadat ik een Blackfire + 3 RMP's in bezit heb gehad, ga ik weer upgraden.

Ik ga 4 CDJ-1000 mk3 halen en héél misschien 2 Technics SL-1200MK2. Daarom is mijn vraag, heeft de DJM 1000 ook effecten ofniet ? In tegenstelling tot de DJM 800. Aangezien ik geen zin heb telkens te switchen van kanaal heb ik liever een grotere maar toch evengoede mixer. Zoniet is switchen van kanalen dan toch het beste of gewoon meteen een EFX-1000 erbij halen ?

Alvast bedankt!

User edit by Crazy on 07-12-2008 @ 00:05:31 (18%)

What do you think about DJM 1000 ??

Vote :   

4Tastic    posted on 08-12-2008 00:04
Poster: DJ_Viriya

Ja, natuurlijk. Ik wilde alleen benadrukken dat het (in mijn ogen dan :p) gigantisch veel geld is. Ik had al redelijk wat research gedaan naar de BCD3000 om zeker te weten dat ik het wilde, en die kostte amper 200 euro.  Dus ik sta er van te kijken dat je dit zo ff wil kopen... maar verder geen offence ofzo Winking my eye. Ik wou dat ik het zo kon Winking my eye

Niet lullig bedoeld hoor maar heb je een lotterij gewonnen of iets?
Alles wat je hier en je andere topic aangeraden wordt is het beste van het beste dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. maar bij sommige dingen moet je gwn horen, proeven, voelen wat je het lekkerst vind om mee te draaien.
http://www.djsander.nl
Crazy    posted on 08-12-2008 00:59
Nee ik heb geen loterij gewonnen voor de mensen die dat denken. Mijn tante heeft mijn moeders bedrijfovergenomen dus hebben wij flink wat geld. Mijn oude stiefpa heeft ook een eigen bedrijf en die sponsord mij ook een soort van. Ik doe het niet om op te scheppen maar geld is in mijn ogen nog nooit een probleem geweest.Cool
Snoey    posted on 08-12-2008 02:01
Kijk maar uit dat niemand je ontvoerd voor losgeld Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
Crazy    posted on 08-12-2008 11:37
Poster: Snoey
Kijk maar uit dat niemand je ontvoerd voor losgeld Winking my eye

Haha, nee denk niet dat het zal gebeuren. Ik ben ook niet iemand van de Prada kleding enzo hoor, dat is te overdreven, dus je zal t niet echt snel merken.
dacuba    posted on 08-12-2008 13:35
Poster: Crazy

Haha, nee denk niet dat het zal gebeuren. Ik ben ook niet iemand van de Prada kleding enzo hoor, dat is te overdreven, dus je zal t niet echt snel merken.

Nee jij bent de gast van 4x CDJ-1000MKIII :D
User edit by dacuba on 08-12-2008 @ 13:36:14 (24%)
Crazy    posted on 08-12-2008 15:24
Poster: dacuba

Nee jij bent de gast van 4x CDJ-1000MKIII :D

Ja dat weet ik, maar dat stelen kunnen ze niet, we hebben een alarm op het huis staan.
En tjaa, mij ontvoeren, zal niet echt iemand snel willen, zelfs niet voor geld, kan heel vervelend zijnCool
Stefjuuh    posted on 08-12-2008 15:57
Raampje inslaan met 2 man, en elke 2 cdj's onder je arm, in de auto gooien, en wegrijden alsof je oma achter het stuur zit blijft gewoon werken als jij met je luie reet in frankrijk ligt te zonnen!..Winking my eye
Crazy    posted on 08-12-2008 16:41
Poster: Stefjuuh
Raampje inslaan met 2 man, en elke 2 cdj's onder je arm, in de auto gooien, en wegrijden alsof je oma achter het stuur zit blijft gewoon werken als jij met je luie reet in frankrijk ligt te zonnen!..Winking my eye

Nope, ook rolluiken Winking my eye
dacuba    posted on 08-12-2008 16:48
Poster: Crazy

Ja dat weet ik, maar dat stelen kunnen ze niet, we hebben een alarm op het huis staan.
En tjaa, mij ontvoeren, zal niet echt iemand snel willen, zelfs niet voor geld, kan heel vervelend zijnCool

Ach ik neem aan dat niet iedereen weet dat je voor ruwweg 8000€ op je zolderkamer hebt staan he Winking my eye
User edit by dacuba on 08-12-2008 @ 16:48:15 (3%)
Snoey    posted on 08-12-2008 17:04
Als het drive-in werk gaat, staat het meestal gewoon in de schuur :P
Crazy    posted on 08-12-2008 17:16

nee hoor, niet in de schuur
4Tastic    posted on 08-12-2008 20:42

De speakers staan bij mij idd in de schuur kunnen we tegen een stootje. De rest in de bijkeuken en ook bij in me slaapkamer op zolder Winking my eye
Crazy    posted on 08-12-2008 21:08
Poster: 4Tastic

De speakers staan bij mij idd in de schuur kunnen we tegen een stootje. De rest in de bijkeuken en ook bij in me slaapkamer op zolder Winking my eye

Bij mij zal alles in een aparte kamer komen met extra alarm en beveiliging. Het zal natuurlijk wel flink wat geld zijn wat ik daar op zal slaan. Er komt nog een extra rolluik voor die deur voor als iedereen weg is.
Misschien wat overdreven maar het is flink wat geld.
4Tastic    posted on 08-12-2008 21:26
We hebben een (waak)hondje in de bijkeuken dus dat zit wel goed :p en heb echt niet zo dure stuff als jij hebt/krijgt Winking my eye
Crazy    posted on 08-12-2008 21:28
We hebben een (waak)hondje in de bijkeuken dus dat zit wel goed :p en heb echt niet zo dure stuff als jij hebt/krijgt Winking my eye

Ik neem aan dat je dat ooit wel zal krijgen ?
4Tastic    posted on 08-12-2008 21:40
Dat is wel de bedoeling jah Winking my eye mijn drive-in groeit in aankoopwaarde ongeveer 2000 euro per jaar op het moment ben nu 17. Maar dat ging in het begin stukke langzamer hoor ben nu iets van 5 jaar bezig en het begint wat te worden :d
Droom zo nu en dan wel over CDJ 1000's :p maarja ik vind dat je hele drive-in van een redelijke kwaliteit moet zijn en niet alleen goede spelers en flut speakers bijv. Dus steeds een stukje upgraten.
Crazy    posted on 08-12-2008 22:11
Dat is wel de bedoeling jah Winking my eye mijn drive-in groeit in aankoopwaarde ongeveer 2000 euro per jaar op het moment ben nu 17. Maar dat ging in het begin stukke langzamer hoor ben nu iets van 5 jaar bezig en het begint wat te worden :d
Droom zo nu en dan wel over CDJ 1000's :p maarja ik vind dat je hele drive-in van een redelijke kwaliteit moet zijn en niet alleen goede spelers en flut speakers bijv. Dus steeds een stukje upgraten.

Geef je groot gelijk, ik zou dat ook moeten doen als ik het niet in 1x kon betalen. Ik wens je nog verder veel succes met je drive-in, hoop dat je steeds beter wordt en upgradetSmile having fun
Ywe    posted on 08-12-2008 22:27
Bij deze hebben wij de kennis om een eventueel ontvoeringsplan op poten te zetten. Alhoewel ik er ernstig aan denk niet jou maar je gear te ontvoeren Cool

Strakke set!
Crazy    posted on 08-12-2008 22:42
Poster: Ywe
Bij deze hebben wij de kennis om een eventueel ontvoeringsplan op poten te zetten. Alhoewel ik er ernstig aan denk niet jou maar je gear te ontvoeren Cool

Strakke set!

Ik wens je veel succesCool
En bedanktCool
Snoey    posted on 08-12-2008 23:26
Heb met Dj terreur organisatie Al DJasera het een en ander voorbereid. Zij beschikken over alle info als het gaat om het kapen van objecten, zoals vliegtuigen en cdj's. En zijn zeer getraind als het gaat om onopgemerkt ergens binnen te komen.
User edit by Snoey on 08-12-2008 @ 23:27:16 (8%)
Crazy    posted on 08-12-2008 23:47
Heb met Dj terreur organisatie Al DJasera het een en ander voorbereid. Zij beschikken over alle info als het gaat om het kapen van objecten, zoals vliegtuigen en cdj's. En zijn zeer getraind als het gaat om onopgemerkt ergens binnen te komen.

Onopgemerkt zal het niet blijvenWinking my eye
Max-E    posted on 09-12-2008 18:12
wel mooi dat je die info ff blootgeeft op internet, had ik niet gedaan.. Ik vind het erg opschepperig overkomen, over wat voor n geweldige set je wel niet hebt..

Als je je even de moeite had genomen had je snel op de pioneer site gekeken of de djm 1000 n effectenpaneel heeft, wat hij dus niet heeft.. of gewoon gesearcht, wil voor n miljoen wedden dat die vraag al ns eerder gesteld is ergens, hier hebben we de late leeuw voor niet?
Snoey    posted on 09-12-2008 21:01
Hij heet ook niet voor niets 'Crazy'
Crazy    posted on 09-12-2008 21:11
En bedankt.

Ik had wel een beetje geresearcht maar ik wou het toch nog éven voor de zekerheid weten, aangezien ik internet niet altijd evenveel vertrouw.
En waarom opschepperig als ik alleen maar om informatie vraag en ik zeg wat voor set ik zal halen, meer niet.
Dus als jij dat opschepperig vind is dat jou mening.
Twello    posted on 09-12-2008 21:38
Als geld geen probleem is....

Macbook Pro 15"
Traktor Scratch Pro
2x CDJ1000mk3
Pioneer MEP-7000
Ecler Evo 5
1x Xone 1d

Op de macbook staat Traktor Scratch Pro, dat weer aangesloten is aan de Ecler evo 5 (ingebouwde firewire kaart), timecode stuur je aan met 2x CDJ1000mk3 en 1 MEP 7000 (4 decks dus!). Effecten stuur je aan met de Evo 5 en een Xone 1d.

Lijkt me stukken beter als jou pioneer setjeCool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

60 Users online: 12 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 15.299
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.156.475