Poster: DJ_Viriya
Ja, natuurlijk. Ik wilde alleen benadrukken dat het (in mijn ogen dan :p) gigantisch veel geld is. Ik had al redelijk wat research gedaan naar de BCD3000 om zeker te weten dat ik het wilde, en die kostte amper 200 euro. Dus ik sta er van te kijken dat je dit zo ff wil kopen... maar verder geen offence ofzo. Ik wou dat ik het zo kon
Poster: Snoey
Kijk maar uit dat niemand je ontvoerd voor losgeld
Poster: Crazy
Haha, nee denk niet dat het zal gebeuren. Ik ben ook niet iemand van de Prada kleding enzo hoor, dat is te overdreven, dus je zal t niet echt snel merken.
Poster: dacuba
Nee jij bent de gast van 4x CDJ-1000MKIII :D
Poster: Stefjuuh
Raampje inslaan met 2 man, en elke 2 cdj's onder je arm, in de auto gooien, en wegrijden alsof je oma achter het stuur zit blijft gewoon werken als jij met je luie reet in frankrijk ligt te zonnen!..
Poster: Crazy
Ja dat weet ik, maar dat stelen kunnen ze niet, we hebben een alarm op het huis staan.
En tjaa, mij ontvoeren, zal niet echt iemand snel willen, zelfs niet voor geld, kan heel vervelend zijn
Als het drive-in werk gaat, staat het meestal gewoon in de schuur :P
Als het drive-in werk gaat, staat het meestal gewoon in de schuur :P
Poster: 4Tastic
De speakers staan bij mij idd in de schuur kunnen we tegen een stootje. De rest in de bijkeuken en ook bij in me slaapkamer op zolder
We hebben een (waak)hondje in de bijkeuken dus dat zit wel goed :p en heb echt niet zo dure stuff als jij hebt/krijgt
Dat is wel de bedoeling jahmijn drive-in groeit in aankoopwaarde ongeveer 2000 euro per jaar op het moment ben nu 17. Maar dat ging in het begin stukke langzamer hoor ben nu iets van 5 jaar bezig en het begint wat te worden :d
Droom zo nu en dan wel over CDJ 1000's :p maarja ik vind dat je hele drive-in van een redelijke kwaliteit moet zijn en niet alleen goede spelers en flut speakers bijv. Dus steeds een stukje upgraten.
Poster: Ywe
Bij deze hebben wij de kennis om een eventueel ontvoeringsplan op poten te zetten. Alhoewel ik er ernstig aan denk niet jou maar je gear te ontvoeren
Strakke set!
Heb met Dj terreur organisatie Al DJasera het een en ander voorbereid. Zij beschikken over alle info als het gaat om het kapen van objecten, zoals vliegtuigen en cdj's. En zijn zeer getraind als het gaat om onopgemerkt ergens binnen te komen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.