Poster: ArTy
Allen & Heath Xone XD53Heb hem zelf en vind hem beter dan de technics RP-DJ1200, met de rest heb ik geen ervaring.
Poster: skyline643
Denon HP-700 :P Staat niet in je lijst, maar ik vind 'm beter dan de 1000 van Denon :P
Eigenlijk is een headphone iets persoonlijks. Hangt ervan af wat jij lekker vind klinken en wat er best op jouw hoofd past. Niet iedereen heeft namelijk hetzelfde hoofd
Poster: Abram
Je kan precies 2 KRK RP-5G2 monitors kopen. Ik ben heel erg blij met mijn KRK RP-6G2's en ik weet dat de 5's ook erg goed klinken.
Zelf ben ik hooked aan mijn Sennheiser HD-25 die je voor 9 euro boven je koptelefoon budget kan hebben. Dat is dus maar 7 euro totaal gezien de KRK's 149 euro per stuk kosten.
Anders zou ik voor de A&H of de Pioneer gaan al zou ik zelf nooit meer terug gaan naar die headphones. De HD-25 is gewoon een andere klasse. Ik vind 'm veel beter klinken en hij is zo licht als een veertje in vergelijking met de andere headphones. Ik zou 'm echter niet kopen als je je headphones graag op gehoorschade-hard wil hebben. De HD-25 gaat meer dan hard genoeg maar niet zo hard als de A&Hs of Pioneers.
Poster: BoydGrift
Hoe zit het met de volume van de krk's?
Hoeft niet superhard, maar een beetje stevig...
Anders kijken of ik 2 krk's RP6(oude model) voor de prijs van 2 rp5 g2's kan krijgen!
Poster: BoydGrift
Ik ga morgen ff naar de feedback, is het dichtsbij hier. Zoieso de RP6 beluisteren, weliswaar het oude model maar voor de prijs van een rp5 g2.
Hoofdtelefoon ben ik nog niet uit, ga ik ook een paar beluisteren! Monitor boxjes zijn nu even belangrijker.
Poster: Freez
De KRK RP-6 CL is deze week in de aanbieding bij f**dback en kost nu maar 150 euro.
Dat is precies je budget en dan kun je ook nog een goede koptelefoon uitzoeken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.