Poster: Victor
geen displays voor signaalsterkte en batterijniveau maar enkele eenvoudige ledjes.
Poster: Victor
Dat het low budget is blijkt wel uit de uitvoering: geen displays voor signaalsterkte en batterijniveau maar enkele eenvoudige ledjes. Maar ja, wat wil je voor het geld.
Poster: Bartjens
even tussendoor, licht de led op wanneer de batterij aan het eind is, of wanneer hij bijna aan het eind is ?
Poster: jeroeni
Als de led op de handheld constant brand is je batterij nog goed. als de rode led uitgaat tijdens gebruik dan is hij bijna op.
Er zit in ieder geval zo'n systeem in maar als ik het goed gegezd heb hierboven weet ik niet daarvoor moet je even op de site van sennheisser kijken want daar is vast wel een online handleiding.
Verder is het een redelijk degelijke microfoon. Verwacht geen wonderen maar daar is de prijs ook naar. Ik gebruik hem zelf altijd bij kleine feesten, personeelsfeesten, bedrijfsfeesten enzovoort.
Hij gebruikt 9 volts batterijen en gaat daar redelijk lang op mee.
Poster: tom-j
hej man!
ik gebruik dit ding weleens en ben er erg tevreden over! prima geluids kwaliteit en zeer stevig ook!!
over die batterijen hoef je je geen zorgen te maken! ik doe al veel feesten met dezelfde batterij.
ok hij staat dan niet de hele tijd aan, maar toch!
als deze binnen je budget ligt: doen!!! je zult geen spijt krijgen!
greetz
Poster: ArCee
Voor microfoons kan ik je ook Shure aanbevelen. Goede microffon, geen batterijen en perfecte sound voor betaalbare prijzen. Ik gebruik er al jaren 1. Zangmicrofoon eigenlijk, kostte 45 euro meen ik en bevalt nog steeds.
Poster: bambamstudio
De SM58 is er ook in draadloos, en dan heeft ie weldegelijk batterijenMaar denk dat deze boven je budget zit.
Ik gebruik zelf de PG 48 waar een heel mooi geluid in zit voor een hele acceptable prijs.
-=Dat hannese met al die kabels ben ik een beetje zat=-
Neem je een headset
Poster: bambamstudio
De SM58 is er ook in draadloos, en dan heeft ie weldegelijk batterijenMaar denk dat deze boven je budget zit.
is makkelijk bij m'n DJ-case in te bouwen en er is de mogelijkheid om 4 setjes te gebruiken want misschien dat ik volgend jaar nog zo'n setje erbij koop.
Poster: DJKIWI
De freeports zijn leuke microfoons en best aan te raden.
Als je ze wil inbouwen in een case: Neem een 1 he inbouwunit voor niet- 19" apparatuur. Boor 4 gaatjes, en bevestig de ontvanger. (aan de onderzijde van de ontvanger bevinden zich 4 schroefbevestigingen).
Je kan 2 ontvangers inbouwen naast elkaar.
Poster: Bart_
ikzelf ga hem dan in m'n kist van mijn cd spelers en mixer (combicase, zelfbouw) zetten.
zo goed als nieuwe Audio Technica ATW-1452 te koop..
Poster: WalterRavensberg
voor drive-in doeleinde prima apparaat, heb er zelf namelijk 1 gehad en werkt prima. Rondzingen heeft trouwens ook met je sperakers te maken. met DAP's heb je sneller feedback dan met een echt high end setje..
Poster: 4TasticJe kunt het 19" plaatje met je aansluitingen ook an de achterzijde van je flightcase plaatsen, zo heb je in een 2 he flightcase extra plaats voor bijvoorbeeld een 19" effect. Ikzelf gebruik de flightcases van pro-dj-user, deze hebben aan zowel de voorzijde als aan de achterzijde een bevestigingsrail. Voorbeeld: Case 4 he, met hierin van boven naar beneden, Sony minidisc (2 he), Aleses microverb 3 (1 he), sennheiser freeport 2st naast elkaar (1 he). Achterzijde: 1he 19" plaatje met aansluitingen in- out effect, 2* mic out, 1* powercon.
Oke, dankje. Wordt dan een 2he case waar ik onder de ontvanger(s) nog een 19inch plaatje maak met de stroom aansluiting(powercon) en xlr's.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.