De directeur van de stichting welzijn hier uit de buurt mailde mij een offerte met een licht en geluidsset die zij willen aanschaffen zodat zij deze kunnen gebruiken tijdens verschillende gelegenheden.
Ik kan alleen niks vinden over de set die in de offerte staat, er staat het volgende:
2x SW 400 + 2 x AT 350 Masterset.
Nou lijkt het mij dus logisch dat dit om Master audio gaat wat mijns inziens een alleraardigst merk is. Ik kan echter op hun site en op geen enkele site enige informatie vinden over deze producten.
Heeft iemand meer info en graag ook foto's over deze set?
Ik zou er enorm mee geholpen zijn.
Bij voorbaat dank,
Play that funky music white boy....
What do you think about Info over: Master set (AT 350 + SW 400) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hey, Heb ook een beetje resource gedaan voor je maar kan ook helemaal geen info en/of foto's van deze set vinden. Zou je misschien je contact hier over kunnen mailen hoe hij bij deze set is gekomen?Succes veder er mee!
Zou kunnen, dat hebben ze niet in de offerte gezet
Ik zal wel eens bellen, beetje onvolledig dit..
Play that funky music white boy....
This is an old Topic
No new postings for 5.948 days. Post CommentThat would be 198.3 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.