Poster: brecht
Contact 6 eens gebruiken, kan nooit geen kwaad. Gewoon altijd je materiaal goed afschermen van het stof gewoon. Probeer eens contact6 of is dit niet goed?
Poster: Freddies
Ik heb ook dit probleem.
Alleen bij mij werkt de CUE knop wel gewoon, voelt nu een beetje als een touch knopje aan.
Heb uiteindelijk besloten maar nieuw knoppen te bestellen, dit bleek het probleem helaas niet te verhelpen, wel lijkt de speler beter de reageren, maar nog steeds voelt de knop als een touch knop aan!.
Verder ga ik dan misschien nog wel een keer de switch proberen te vervangen. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Poster: MuffHouse
Toevallig heb ik laatst hetzelfde probleem gehad, volgens mij is het gewoon slijtage van je microswitch.
Poster: mentheman88
Ik heb hetzelfde, maar hij werkt wel gewoon. Garantie gaat een beetje moeilijk bij mij. Maar cue er nog gewoon op los zonder klick
Poster: Freddies
Ik heb ook dit probleem.
Poster: Bouncy
Hmm, hameren we nou zo hard of zijn die knoppen nou zo slecht?
Poster: Bouncy
Hmm, hameren we nou zo hard of zijn die knoppen nou zo slecht?
Poster: baath
...dus laat het zo alles werkt voorlopig nog wel prima.. (mis alleen het klikje)
heb voor de zeker heid wel al nieuwe printplaatjes thuis liggen
Poster: Lead
Printplaatje is niet nodig. Een microswitch is voldoende. En beter nu vervangen dan later als het erger wordt. zonder klikje sla je automatisch ietsje harder op de knop omdat je er zeker van wilt zijn dat je hem raakt. Als je dat maar genoeg doet gaat het hele knoppen matje kapot. Als je nog langer blijft hameren sla je pas de print aan stukken..... :p
Gewoon mee terug naar de winkel en even naar laten kijken. Zelfs solderen = einde garantie natuurlijk.
Poster: greup
ag, haal hem voor de lol eens open. Het is heel simpel om z'n switch te vervangen als je een beetje kan solderen.
De kosten zijn dan maar z'n euro per stuk (ik weet niet wat de switches kosten als je ze particulier bij pioneer koopt.. maar kan niet meer dan 6 euro zijn)
Heb je een mk1 of mk2 Ik heb bij de 800mk2,1000mk3 en cdj 200 veel last van cue en play knoppen die zijn lam geslagen. Veel meer last dan bij de 800mk1, 1000mk2 en cdj 100. Het harde plastiq zonder rubber aan de onderkant zijn hoogswaarschijnlijk de oorzaken van dit probleem.
*edit*
Als je nog garantie hebt, mag ik dit advies officieel niet geven....
Als hoewel ik het zonde blijf vinden om een speler voor dit soort dingen terug te sturen