NUO5 usb functie (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 02-12-2008 18:01
Heb mijn "van  DJM400 nar NUO5" topic veranderd zodat ik geen ander topic moest openen Winking my eye

Nu heb ik de NUO5 gekocht. En ik heb de mixer al eens met usb aangesloten op mijn pc. En heb ergens gelezen dat je traktor ofzo kan aansluiten?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan je dus met je nuo5 traktor aansturen met een usb kabel? Of moet je dt dan met die midi doen (waar ik niet veel van snap Winking my eye)

Iemand wat uitleg?
User edit by JasperVC on 06-12-2008 @ 18:42:01 (100%)

What do you think about NUO5 usb functie ??

Vote :   

Gagarin12    posted on 03-12-2008 16:19
Poster: Illusion
Mijn droommixer voor thuis is de DJM 400.

Hier zit alles op wat je nodig hebt. Tenzij je 4 tt's aan wilt sluiten dat wordt lastig.

Je kan 2 cd spelers en 2 tt's. Dan moet je even switchen tussendoor. Maar dat is in een halve seconde gedaan, dus dat moet het probleem niet zijn. Waarom wil je hem weg doen? Het is een schitterende mixer, waarvan we echt spreken over kwaliteit. Of wil je perse een grotere mixer?:p

is mss in een halve seconde gedaan, maaar je zal nooit 3 of 4 decks tegelijk kunnen laten spelen of de twee bronnen op hetzelfde kanaal in elkaar kunnen mixen.

Gagarin
torpido    posted on 03-12-2008 16:43
ik heb in de plaats een A&H Xone 4d gekocht omdat ik meer bezig ben met ableton.
_ruud_    posted on 03-12-2008 17:13
Ik heb zelf een dik jaar een nuo5 gehad wat ik nog steeds een pracht mixer vind. Heb hem toen verkocth omdat ik van plan was een djm800 aanteschaffen wat uiteindelijk een evo4 werd en uiteindelijk toch een djm800, maar dat even ter zeide.

Over de nuo:
Ik was er zelf helemaal weg van hij komt bij zker op een 2e plaats na een djm800. Hij voelt zwaar en tevens erg stevig. Eq is in mijn ogen erg fijn effecten zijn erg toepasbaar en eventueel zelf aan te passen via de bijgeleverde software met usb kabel. Heb ik zelf nooit gedaan vond ze goed genoeg klinken.

Enige waar ik eignelijk een tijd aan het moeten wennen is het niet hebben van een UV-meter per kanaal, werkt toch even anders rechts boven maar is goed mee te werken geen klagen over.

Verder de faders voelden ooo zooo degelijk zijn de faders van mijn djm niks bij.

En de eq knoppen zijn dik dit is ook puur even wennen maar werkt niet hinderend ofzo mocht het wel zo zijn kun je nog altijd kleine kopen, dacht zo dat ze sleht 1euro per stuk zijn.

Ik heb er in ieder geval geen klagen over gehad!

Hoop dat je hier iets mee kunt, spijt zal je niet snel krijgen. Happy, laughing
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
MCO    posted on 03-12-2008 17:57
Poster: _ruud_
Ik heb zelf een dik jaar een nuo5 gehad wat ik nog steeds een pracht mixer vind. Heb hem toen verkocth omdat ik van plan was een djm800 aanteschaffen wat uiteindelijk een evo4 werd en uiteindelijk toch een djm800, maar dat even ter zeide.

Over de nuo:
Ik was er zelf helemaal weg van hij komt bij zker op een 2e plaats na een djm800. Hij voelt zwaar en tevens erg stevig. Eq is in mijn ogen erg fijn effecten zijn erg toepasbaar en eventueel zelf aan te passen via de bijgeleverde software met usb kabel. Heb ik zelf nooit gedaan vond ze goed genoeg klinken.

Enige waar ik eignelijk een tijd aan het moeten wennen is het niet hebben van een UV-meter per kanaal, werkt toch even anders rechts boven maar is goed mee te werken geen klagen over.

Verder de faders voelden ooo zooo degelijk zijn de faders van mijn djm niks bij.

En de eq knoppen zijn dik dit is ook puur even wennen maar werkt niet hinderend ofzo mocht het wel zo zijn kun je nog altijd kleine kopen, dacht zo dat ze sleht 1euro per stuk zijn.

Vraagje, Waarom ben je dan eigenlijk toch voor de DJM 800 gegaan?
JasperVC    posted on 03-12-2008 19:10
Poster: _ruud_

Over de nuo:

Bedankt! Leuke uitleg. Ik weet meer Winking my eye
Merci
_ruud_    posted on 03-12-2008 21:38
Poster: JasperVC

Bedankt! Leuke uitleg. Ik weet meer Winking my eye
Merci

Na eigenlijk vind ik zelf dat het moeilijk uit te leggen is maar ik heb er nooit spijt van gehad! :D
In mijn ogen is van een djm400 naar een nuo5 een uitstekende keuze.
RiX    posted on 03-12-2008 22:05
zeker goede keuze. Draai zelf ook met Ecler en heb nog geen enkele klacht. Het apparaat is een monster...
Stefjuuh    posted on 03-12-2008 22:11
Hier twijfelt er nog iemand!! Iemand goeie filmpjes over deze mixer gevonden?
_ruud_    posted on 04-12-2008 09:06
Poster: Stefjuuh
Hier twijfelt er nog iemand!! Iemand goeie filmpjes over deze mixer gevonden?

Hier vind je een filmpje over de effecten, ofja ze worden gedemonstreerd, over de faders en eq knoppen is denk zo ook niet zo veel te laten zien. Ze zijn gewoon degelijk en misschien nog eeen leuk weetje, volgens mij als je een eq knop dicht draait kill je hem helemaal misschien dat dit nog van belang is. Winking my eye
User edit by _ruud_ on 04-12-2008 @ 09:06:53 (2%)
JasperVC    posted on 06-12-2008 18:44
Topic volledig veranderd, heb de nuo5 gekocht Winking my eye
soundcollector    posted on 06-12-2008 19:03
usb is denk ik alleen maar om je effecte via een programma op pc aan te passe...
_ruud_    posted on 07-12-2008 02:47
Poster: soundcollector
usb is denk ik alleen maar om je effecte via een programma op pc aan te passe...
  Ik weet dat de nuo5 ook een MIDI CLOCK heeft misshcien dat deze ook toepasbaar is door middel van een usb. Wat ik dan wel zeker weet is voor het intstellen van je effecten.

This is an old Topic

No new postings for 5.787 days.
 Post CommentThat would be 192.9 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

99 Users online: 8 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 7.850
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.968.080