Waar laat jij je koptelefoon tijdens het draaien als je hem niet op hebt is mijn vraag?Om beschadiging te voorkomen ( en te voorkomen dat die van de tafel afvalt) heb ik me een aparte hanger gemaakt voor mijn koptelefoon.(Dit is heT voordeel als je met profielen werkt, gemakkelijk snel wat bij gemaakt of gewijzigd.)
User edit by LLCoolP on 06-03-2009 @ 21:33:56 (49%)
What do you think about Waar laat jij je koptelefoon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bij mij gaat ie ook altijd in een tasje. Ook thuis wanneer ik niet draai steek ik hem in datzelfde draagtasje... Tijdens het mixen: Tijdens het beatmatchen helemaal op m'n kop, voor het inmixen met 1 oor...
User edit by Mixt-Ape on 14-03-2009 @ 10:26:59 (9%)
Ik zete hem vroeger altijd gewon los op mijn 'theedoek':p. Een schelp waar die op steunt. En een andere schelp die half op de ene schelp en half op de theedoek steunt:p. En dat precies op mn jogwheel. Waarom? GEEN IDEE:D
Maar nu heb ik mn gear ok ergens anders staan en hangtie aan mn tafelblad onder een doek.(Hangt dus om het blad heen, steunend op bovenste schelp).
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.