Poster: HardshortUhm deze profielen heb ik via via.
Altijd om me nek, anders in me tas Vraagje trouwens: waar haal jij die profielen ?
Als ik het zo bekijk zou dat een hoop uitkomsten kunnen bieden.
Poster: Bouncy
ik gooi hem overal neer waar plek is, op de Jogs, op m'n ibook, op de mixer...Als ik draai heb ik hem voor 99,7% op m'n schouder/op m'n hoofd!
Poster: LLCoolP
Hoelang gaat bij jullie een gemiddelde koptelefoon mee?
Poster: Snoey
Bij een zeer intiem plekje
Poster: bambamstudio
opschepper....heb je zeker 10 cm voor nodig, haal je dat?
Poster: DjVictorFPoster: Bouncy
ik gooi hem overal neer waar plek is, op de Jogs, op m'n ibook, op de mixer...Als ik draai heb ik hem voor 99,7% op m'n schouder/op m'n hoofd!
bouncy heeft het uitgerekend hoorJackers, anders loop ik onzin te verkondigen:P
Poster: remixer
ik heb een keer op de vlooienmarkt zo'n glazen hoofd gekocht waar ik m'n koptelefoon opzet als ik hem niet gebruik, en het staat ook nog leuk
Poster: remixer
ik heb een keer op de vlooienmarkt zo'n glazen hoofd gekocht waar ik m'n koptelefoon opzet als ik hem niet gebruik, en het staat ook nog leuk
Poster: DPro
Na naar een tijdje hem overal neergelegd te hebben of nog om me nek te hebben hangen en van plan te zijn 3 meter verder te lopen wat niet echt altijd een succes was, toch een betere oplossing gevonden en dit doormiddel van een draadloos monitorsysteempje van sennheiser.
Kun je toch gemakkelijk overal heen ivm entertainment zonder dat je blijft haken en je dit een djm800 of koptelefoon kost etc
(ook handig voor monitormixen van bands die in ear gebruiken )
Beetje luxeprobleem mja...
Poster: Niels325
zou dit ook wel willen hebben:p
maar nu vraag ik me af: verliest je hp dan zijn 'klemkracht' niet? (ik weet in godsnaam niet hoe ik dat moet noemen:d).
Ik bedoel dus, zo staat hij constant gespannen op dat hoofd, wordt hij daar dan niet gewoon slap van zodat hij niet meer om je oren klemt?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.