nieuwe NUMARK mixers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dondanielo    posted on 30-11-2008 20:08
ik heb laatst gezien dat er een nieuwe serie mixers van numark uitgekomen is / gaat uitkomen.
weet iemand of die anders is dan deze bijvoorbeeld iets oudere mixer dmx09 ? (behalve de kleur dan)

http://www.numark.com/x9 

What do you think about nieuwe NUMARK mixers ??

Vote :   

Roov    posted on 30-11-2008 20:13
Ik heb geen idee wat het verschil is maar het systeem om de effecten te bedienen met de schuifjes is toch wel zo dom! Hij ziet er wel beter uit dan de vorige!
Mixt-Ape    posted on 23-01-2009 14:09
Ik heb gisteren met deze mixer kunnen spelen bij een vriend van me. Hij is helemaal niet slecht!
dj-ync    posted on 23-01-2009 14:39
De nieuwe  mixers, is niet egt veel verandert alleen het uiterlijk, en de 19'' mixers, zijn gewoon op volgers alleen het uiterlijk is wat anders.. ze zeggen het er ook bij, een gerestylde versie http://www.interstateaudio.nl/cat/5/mixers
david87    posted on 23-01-2009 14:53
zeker niet lelijk .
Boyd    posted on 23-01-2009 16:32
Poster: Roov
Ik heb geen idee wat het verschil is maar het systeem om de effecten te bedienen met de schuifjes is toch wel zo dom! Hij ziet er wel beter uit dan de vorige!

Op de vorige numark mixer werkte het niet lekker nee, maar zo als ecler een fader gebruikt is het het beste!

Dan heb ik liever een fader dan potmeter!
Steev    posted on 23-01-2009 16:50

Heb hier een Evo 4 staan, ga jij die eerst nou maar eens proberen voordat je zoiets zegt zonder ook maar enig argument te noemen!

De x6 uit de serie is een beetje raar qua indeling.. http://www.numark.com/x6

Verder vind ik de kleuren e.d. er mooi uitzien, en de kwaliteit zit bij Numark altijd wel goed Happy, laughing
Roov    posted on 23-01-2009 18:14
Poster: Steev

Heb hier een Evo 4 staan, ga jij die eerst nou maar eens proberen voordat je zoiets zegt zonder ook maar enig argument te noemen!

Waarom zou ik een argument noemen als het eigen ervaring is? Het is een persoonlijke mening en niet iets wat iedereen moet vinden hoor Winking my eye
Xitrate    posted on 23-01-2009 18:46

Waarom zou ik een argument noemen als het eigen ervaring is? Het is een persoonlijke mening en niet iets wat iedereen moet vinden hoor Winking my eye

Uhm dat heeft er niks mee te maken. Je vormt een mening uit argumenten, het is dus ook niet meer dan logisch om je mening te onderbouwen met deze argumenten. Oftewel; WAAROM vind je schuifjes 'dommer' dan potmeters..?

This is an old Topic

No new postings for 5.740 days.
 Post CommentThat would be 191.3 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

60 Users online: 3 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 6.179
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.966.409