200 man is veelste veel voor de K115.
Voor achtergrondmuziek, misschien een 150 man, maar dan is het ook écht voor achtergrondmuziek.
Voor een gewone drive in show; 80-90 man ongeveer. Ikzelf heb de K112's, en daarmee doe ik 40 personen. Vanaf 40 personen neem ik één sub (AX15B) mee, en vanaf 80 personen 2 subs. Jullie denken; soo, dan al?
Naja, ik heb liever headroom over op m'n geluidset dan géén geluid na die avond op m'n geluidset

Overigens vindt ik de K112 ook netter klinken dan de K115, alleen de K112 heeft wat meer schelle tonen, maar dat is makkelijk met een EQ weg te werken. De K115 heeft uiteraard meer bas weergave omdat hier een 15"-er inzit, maar kwa mid valt de K115 MIJ best wel tegen, en daar klinkt de K112 weer beter in
Daarom ook MIJN keuze voor de K112 omdat ik toch meestal een sub meeneem (heb altijd feestjes voor meer dan 80 personen).
Mijn tip: Kijk is even rond op marktplaats, zijn zat leuke koopjes te doen. En kijk ook even naar de DAP SM-serie. Heb overlaatst een K112 met een SM-10 vergeleken (ja ik weet het, 10" tegen 12"; niet echt eerlijk, maar het gaat om het idee), en die klonk wel wat rustiger. Nu is een SM-10 niet te gebruiken in fullrange, want dan kom je gewoonweg bas & mid tekort. Maar de SM-12 daarintegen kan dit wel.
Maargoed; het beste is uiteraard nog altijd: ga naar een winkel, en probeer/luister naar speakers

veel succes!