Poster: DjVictorF
Hallo allemaal!
ik heb een vraagje.. Wat zouden jullie kiezen? 2x Dap k115 actief 400 watt rms @ 8ohm per stuk (660 met alle bekabeling en statiefjes)
of 2x de dap k115 passief 400 watt rms @8ohm + een dap paladium 1600 2x 525 watt @8ohm. Dit kost in totaal iets van 760 euro.
Of hebben jullie zelf nog tips?
Ik hoor het wel!
Poster: A-flex
Als het de bedoelling is om vaak mee op verplaatsing te gaan zou ik toch voor de actieve set gaan. veel handiger. en eigenlijk ook interessanter want het is goedkoper ook dus voor mij was de keuze snel gemaakt.
Poster: greup
mm, een los versterkertje kan natuurlijk altijd handig zijn.
Was je van plan om de k115's als monitortjes te gebruiken??
Heb je al toekomst/uitbreidings plannen?
Poster: jeroeni
maar als het budget het toelaat zou ik doorsparen en mackie srm-450 kopen die heb je nieuw voor 489 euro per stuk.
Poster: tairip
@ Bartjens,
Je kan bij een actieve speaker ook gewoon een losse speaker kopen hoor die je dan inbouwt! Of compleet nieuw een amp!
Poster: Bartjens
Het nadeel van actief is dan wel weer, mocht er iets kapot gaan in je actieve speaker (versterker, speaker zelf oid) dan is meteen je hele speaker stuk. bij passief setje vervang je de speaker of versterker zo even, maargoed als je een beetje normaal omgaat met je spul zal dit niet zo snel gebeuren
Als je bij de DRJ meeting was, had je deze mooi even kunnen beluisteren :P
Nee, ik denk dat als je budget niet groter is, de K115 prima voldoen. Houd wel je max. volume wel in de gaten want het blijft DAP natuurlijk :P
Poster: Phenix
Waren deze trouwens opgesteld als monitoren bij de DVJ booth of achter de schermen van Denon zegmaar... :d?