Poster: Gery
de grote voordelen van traktor:
- veel krachtigere software (analysing en waveform display!)
- timecode signaal is dubbel zo precies als serato
- traktor heeft een mono rescue mode (dus als links of rechts niet werkt kan je nog steeds draaien)
- geluidskwaliteit is stukken beter (96khz) de audio 8 is gewoon een veel betere geluidskaart ivm de serato box
- 4 decks mogelijk met traktor dj studio
- volledig midi mappable
Poster: ChefCockVolgens mij niet. In de 2D zit al een soundcard, maar voor tijdcode heeft traktor het liefste dat je die audio 8 gebruikt...
ik heb hier een bijhorende vraagje over : Kan je de Traktor 3 rechtstreeks aansluiten op de Xone 2D of heb je alsnog de soundcard (audio 8) nodig? Ik werk momenteel trouwens ook met serato en mijn mond viel open als ik de demo-filmpjes van traktor 3 zag!
Poster: ChefCockje zou met de 2D effecten kunnen aansturen binnen traktor!, en heoveel? Ligt er maar net aan hoe je doe boel midimapt!
kan je traktor 3 gebruiken voor timecode? Indien van wel, zie ik mijn opstelling zo :
2 x CDJ 1000 rechtstreeks aangesloten op DJM
2 x CDJ 400 (aangesloten op Traktor 3 via de audio 8 dus timecode)
1 x DJM 800 kan ik met de xone 2D de nummers live bewerken die via de cdj 400's gedraaid worden?
ook zal het wat lastig worden om met één jog wheel op de xone 2 (of 4) decks aan te sturen...
hoeveel decks kan je dan met een Xone 2D aansturen?