Poster: Ilja
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om later de Pioneer EFX-1000op kan aansluiten,
Zeker is dat mogelijk, de EFX-1000 kan je in combinatie met iedere mixer gebruiken door hem gewoon tussen de output van je mixer en de input van je versterker te hangen.Poster: Ilja
En is die set een beetje te vergelijken met de Pioneer DMJ-400 en CDJ-400 ?De cd-spelers zeker (de Denon heeft zelfs een aantal voordelen ten opzichte van de Pioneer al durf ik dat bijna niet te zeggen hier in het hol van de leeuw). De mixers zijn niet helemaal te vergelijken, want de Pioneer heeft een ingebouwde effect-unit, terwijl de Denon een basic mixer is. Wel met prima bouw- en geluidskwaliteit trouwens (ik heb hier de voorganger DN-X100 staan als reservemixer. Niks mis mee).
Poster: VictorPoster: IljaWelke voordelen??
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om later de Pioneer EFX-1000
Zeker is dat mogelijk, de EFX-1000 kan je in combinatie met iedere mixer gebruiken door hem gewoon tussen de output van je mixer en de input van je versterker te hangen.Poster: Ilja
En is die set een beetje te vergelijken met de Pioneer DMJ-400 en CDJ-400 ?
De cd-spelers zeker (de Denon heeft zelfs een aantal voordelen ten opzichte van de Pioneer al durf ik dat bijna niet te zeggen hier in het hol van de leeuw). De mixers zijn niet helemaal te vergelijken, want de Pioneer heeft een ingebouwde effect-unit, terwijl de Denon een basic mixer is. Wel met prima bouw- en geluidskwaliteit trouwens (ik heb hier de voorganger DN-X100 staan als reservemixer. Niks mis mee).
Poster: timmyk
ik heb die set ook,
bangelijk setje voor die prijs,
ik heb de dn-s 1200 en cdj-400 ook naast elkaar gehad en de populariteit van pio even achterwege
gelate en de kwaliteit en feeling van de 2 vergeleke,
denon is echt top op dat vlak
sorry voor de pio fans!
en de mixer is ook enorm aangenaam om te hebbe en zoals er reeds stond kan de effector erop aangeslote worde
hopelijk heb je er iets aan!