Ideeën voor DJ Meubel! Help me! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 04-11-2008 19:05
Hallo,

Ik ga een meubel samensteken met maat van me. Ik zal waarschijnlijk MDF gebruiken.
Graag had ik idee hoe ik deze zou samenstellen enzo.
Vorm. Indeling enzo.
Mijn materiaal:
2 Platendraaiers Synq XTRM-1
1 mengpaneel Synq SMX-1
1 Lap top
Tijdcode systeem Rané serato.

Ik twijfel of ik het zou INBOUWEN(materiaal) ofniet...
Mijn bedoeling is dat alles mooi ingebouwd, of op meubel kan staan. en onder tafel een kastje te creeren om materiaal in te steken.

Alle ideën zijn welkom!
User edit by brecht on 04-11-2008 @ 19:06:03 (12%)

What do you think about Ideeën voor DJ Meubel! Help me! ??

Vote :   

brecht    posted on 05-11-2008 22:52
Wil ik toch wel Prozei bedanken. IK denk dat idee met die plank in het midden echt ideaal is. Je hebt toch het designgevoel. En toch kan je er iets inbergen. Ik ga da tafel zeker diep genoeg maken. Zodat ik achter ingebouwde mixer een laptop voor tijdcode kan zetten. Ik ga wel voor de mixer in te bouwen een soort rack unit uitwerken(19inch) zodat ik gemakkelijk als mengpaneel kapot is en ooit djm 800 wil gemakkelijk dat toesteken caseijzertjes... je kent dat wel om openrackunits toe te steken. Is wel goed idee eigenlijk.
Wordt interessant onderwerp... Blijf maar ideën posten.

Ik heb enkel een probleem goe ik die gebogen kant zou fixen. want je zit wel met die gebogen kant maar zou je dit in één deel doen. Ik heb het idee aan elke kant met één plank apart, van onderen aan zijkant tot platendraaier te gaan vanboven. en vanboven moet er natuurlijk plank rond platendraaier mixer dan gewoon bovenop. Dit gaat het beste zijn denk ik. Want het echt in één deel erover doen is wat moeilijk. De groever dan ik altijd toe plamuren, schuren. Ik wil er echt men werk van maken. Ik ga het trouwens samen doen met iemand die architectuur volgt en wel wat kan van houtbewerking. Moet dus lukken denk ik.

THX!
soundcollector    posted on 05-11-2008 23:13
eerlijk gezegd zou ik het helemaal niet zo doen.

Dat eerste model was strak van design omdat het een vloeiende beweging had, 1 tafel, uit 1 stuk... Da was daar net sterk aan. Nu ga je gewoon even een middenstuk erin zetten en da gaat het helemaal verkrachte. Het eindresultaat gaan zowiezo tegenvallen.

Wees eens creatief. Denk wat er allemaal in moet, waar het moet staan, hoe het moet uit zien. Ik zou toch ook eens even nadenken alvorens je begint te werken.

Ik vind de oplossing eigelijk smakeloos. Een expensive heorboard met een gammarek oplossen. Das gelijk een mercedes kopen en zeggen, jammer maar die wielen passen niet, zet er wielen van een citroen 2 cv op.

Maarja, das mijn mening... Wordt dagelijks geconfronteerd met design en kunst. Kdoe namelijk ook architectuur Winking my eye
brecht    posted on 06-11-2008 07:33
nj... Het is inderdaad veel mooier zonder... Maar wat zou je dan doen voor materiaal beetje?... Andere kast creërenHappy, laughing?

This is an old Topic

No new postings for 5.823 days.
 Post CommentThat would be 194.1 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

98 Users online: 5 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 13.612
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.164.373