Poster: Denvo
Kijk is bij DJ-Booths :D
Poster: justjustin
De gamma Booth...Werkt altijd prima en kun je vele kanten mee op...schilderen en aF!!!
Poster: ArTy
Maar het is moeilijk te realiseren (al zijn er wel mensen die ik op het forum gezien heb die er zo eentje zelf gemaakt hadden) en je mist je opberg vakjes, maar daarvoor kan je ook weer een kastje maken of gewoon bakken gebruiken. Dit ziet er wel super strak uit.
Vind persoonlijk zoiets erg mooi.
Maar het is moeilijk te realiseren (al zijn er wel mensen die ik op het forum gezien heb die er zo eentje zelf gemaakt hadden) en je mist je opberg vakjes, maar daarvoor kan je ook weer een kastje maken of gewoon bakken gebruiken. Dit ziet er wel super strak uit.
Poster: NandiBedankt om reclame te maken Dat Gamma-rekje staat zeker stevig! Hoe meer gewicht, hoe steviger hij staat. En door de vele gaten in de metalen constructie kun je er alle kanten mee uit om hem aan de muur vast te maken of om een tweede niveau te voorzien. En met een likje verf oogt het ook mooier. Inbouwen zou ik persoonlijk ook niet doen.
Inbouwen zou ik persoonlijk niet doen gewoon een stevige en handig meubel.Een voorbeeldje de booth van skyline:
Poster: Prozeiwelk programma gebruik je hiervoor?
hier een voorbeeldje hoe je zo'n meubel zou kunnen maken
Poster: WopWopWop
welk programma gebruik je hiervoor?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.