Ervaringen met de Reloop RP 4000 M3D
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Synchronizer    posted on 03-11-2008 14:41
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje bezig met draaien (hardstyle) en het gaat steeds beterSmile having fun. Ik draai enkel op cd spelers maar daar gaat binnenkort verandering in komen.
Na een keertje vinyl gedraait te hebben bij een kameraad vond ik het zonde om er niks mee te gaan doen, vooral omdat ik al een stuk of 15 hardstyle platen heb die op feesten zijn gekochtCool. Het viel me trouwens enorm mee, ik had gedacht dat het mixen op vinyl heel moeilijk zou zijn maar ik had m er vrij snel op en ook goed op snelheidSmile having fun was trouwens op een Stanton T.120C als ik me niet vergis.

Ik heb het internet een beetje afgezocht en ben zodoende bij de Reloop RP 4000 M3D terecht gekomen. Mooie platenspeler, maar vooral niet te duur. Nu heb ik een aantal vragen m.b.t. deze speler:

- Is het element wat er standaart bij zit goed te gebruiken om hardstyle te draaien? (Ortofon OM GT)

- Passen alle elementen op deze platenspeler?

- Welk element is aan te raden om te gebruiken voor het draaien van hardstyle?

Ik las bij new-line een stukje over mogelijke speling op de lagers van platenspelers. Dit is tegen een kleine vergoeding te verhelpen. Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt,

greetz Smiddey

What do you think about Ervaringen met de Reloop RP 4000 M3D ??

Vote :   

Twello    posted on 03-11-2008 14:45
- ja

- ja

- ortofon pro
Boyd    posted on 03-11-2008 16:31
Poster: Smiddey
- Is het element wat er standaart bij zit goed te gebruiken om hardstyle te draaien? (Ortofon OM GT)

Ja, opzich kan je hier best mee draaien. Maar is niet te vergelijken met de ortofon concorde's!
- Passen alle elementen op deze platenspeler?

Ja,
- Welk element is aan te raden om te gebruiken voor het draaien van hardstyle?

Een Concorde Pro, of dj S

Ik las bij new-line een stukje over mogelijke speling op de lagers van platenspelers. Dit is tegen een kleine vergoeding te verhelpen. Iemand ervaring hiermee?

Als het kan gewoon laten doen, ikzelf heb er 2 waar geen speling vanaf is gehaald maar ik heb geen last van speling.
Synchronizer    posted on 04-11-2008 09:28
dankjewel hier heb ik wat aanCool
Thomas92    posted on 04-11-2008 21:11
Ik heb ook 2 reloop 4000 m3d en ze werken super ! Ik heb de speling er niet afgehaald en ik heb geen problemen !

This is an old Topic

No new postings for 5.823 days.
 Post CommentThat would be 194.1 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

56 Users online: 6 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 12.229
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.095.416