BST PA Versterker (BST dj-800)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 01-11-2008 13:59
Iemand enig idee of de volgende versterker geschikt zou zijn voor gemiddeld drive-in gebruik?
Specs lijken mij niet tegen te vallen, enkel ik kan er maar weinig over vinden.
Hoeft uiteraard geen top-end amp te zijn, da's ook niet te verwachten in deze prijsklasse, maar moet wel avondjes lekker door kunnen blazen zonder problemen.
Kan iemand mij wat raad geven over dit apparaat?

Linkje

Dank u!:D

What do you think about BST PA Versterker (BST dj-800) ??

Vote :   

-Richard-    posted on 02-11-2008 18:25
Hmz..ik gok zo dat het in elk geval niet een apparaat is wat goed in omloop is...?Cool
A-flex    posted on 02-11-2008 18:31
Poster: focus
Hmz..ik gok zo dat het in elk geval niet een apparaat is wat goed in omloop is...?Cool

Om te weten of die versterker goed is hebben we iets te weinig info. Maar ik zou eerder naar een hogere prijsklasse gaan. want voor zo een prijsje zo een vermogen Confused Dit komt volgens mij niet goed...
djjh    posted on 02-11-2008 18:48
ik zou eerder naar een bekender merk kijken. dan weet je zeker dat je goed zit.
-Richard-    posted on 02-11-2008 20:54
Is inderdaad n flink opgegeven vermogen voor de prijs da's waar.
Was een beetje naar middenmoot versterkers aan t kijken, dus een leuke
prijs kwaliteit verhouding. Maar waar ik aan de ene kant denk veel vermogen en
lekker betaelbaar, lijkt het aan de andere kant ook weer te mooi te klinken eigenlijk.
Waar ik in het verleden ook goedkopere cd spelers e.d. heb gehad, en uiteindelijk toch
alles verkocht weer, en CDJ's genomen heb, zoek ik het niet om weer voor 'goedkoop is
duurkoop' komen te staan.

Maar kans is dus groot dat dit ook niet een erg slimme keuze zou zijn dan?
A-flex    posted on 02-11-2008 21:26
Is inderdaad n flink opgegeven vermogen voor de prijs da's waar.
Was een beetje naar middenmoot versterkers aan t kijken, dus een leuke
prijs kwaliteit verhouding. Maar waar ik aan de ene kant denk veel vermogen en
lekker betaelbaar, lijkt het aan de andere kant ook weer te mooi te klinken eigenlijk.
Waar ik in het verleden ook goedkopere cd spelers e.d. heb gehad, en uiteindelijk toch
alles verkocht weer, en CDJ's genomen heb, zoek ik het niet om weer voor 'goedkoop is
duurkoop' komen te staan.

Maar kans is dus groot dat dit ook niet een erg slimme keuze zou zijn dan?

Volgens mij is dit wel rommel hoor. wat voor vermogen aan speakers dacht je aan dat dingentje te hangen?
-Richard-    posted on 02-11-2008 21:58
Heb momenteel niet zo'n heel zware speakers, 150 Wrms tops en 200Wrms subs, maar waarschijnlijk wordt dit nog wel uitgebreidt/vervangen met de tijd.
Zoek eigenlijk dus een versterker die toch wel een set degelijke subs+tops aankan...Cool
A-flex    posted on 02-11-2008 22:29
Heb momenteel niet zo'n heel zware speakers, 150 Wrms tops en 200Wrms subs, maar waarschijnlijk wordt dit nog wel uitgebreidt/vervangen met de tijd.
Zoek eigenlijk dus een versterker die toch wel een set degelijke subs+tops aankan...Cool

Confused okee. dit gaat niet echt lukken. op die mannier ga je nog niet de helft uit je subs halen en zal je waarscheinlijk je toppen kappot spelen. hierbij ben je bijna verplicht van 2 versterkers te gebruiken.
User edit by A-flex on 02-11-2008 @ 22:31:08 (2%)
-Richard-    posted on 03-11-2008 18:53
Ah bedankt voor de reactie, da's duidelijk in elk geval!
Dan ga ik niet voor deze versterker, thanks voor t advies.

This is an old Topic

No new postings for 5.885 days.
 Post CommentThat would be 196.2 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

62 Users online: 7 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 16.414
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.434.021