[DJR] Geartest Meeting 2008 (28/43)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 25-10-2008 20:21

DJR Geartest Meeting 2008

De foto's van Basrose van de meeting staan eindelijk online in het juiste album:

DJResource Meeting 2008 pics

Deze meet-and-greet and Geartest Meeting wordt door DJResource georganiseerd en wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur. (route)

Hoewel deze meeting wordt geoorganiseerd door DJResource is het GEEN besloten meeting en is iedereen welkom. Niet-leden zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft en betaald natuurlijk.... Ook niet leden kunnen zich dus inschrijven, maar je kunt je dan net zo goed ook hier al Member registreren, da's nog minder werk ook Winking my eye

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Begint om 13:00 en gaat door tot 17:00/18:00 afhankelijk van de gezelligheid van de dag en de mensen die blijven plakken.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark is er met gear
- Earproof is aanwezig en geeft 15% korting bij aanmeten bescherming op maat.
- Pacemaker zal demo spelers ter plaatse hebben.
- Denon zal er wellicht ook zijn
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

Wat kost het ?
Helaas gaat voor niets alleen de zon op. Er moeten dingen geregeld worden en daar zijn kleine kosten aan verbonden. Om dit niet volledig bij ons (DJResource) neer te leggen vragen we een kleine inschrijf-fee van 10 euro.

Voor dit inschrijfgeld krijg je een drankmuntje (Het eerste drankje is dus op onze rekening) en een gezellige dag met mede-Resourcers, de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden.... We doen ons best om een goodie bag bij elkaar te krijgen met wat dingetjes van de merken die langs komen.

Hoe in te schrijven ?
Om het gezellig te maken is het natuurlijk zaak dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Bullet Arrow Maak je 10 euro over op onze bankrekening (info) onder vermelding van je username.
Bullet Arrow Stuur tevens een mailtje met je username en echte naam met onderwerp beginnende met [PARTY].
Bullet Arrow Vermeld tevens de datum van je overschrijving.
Bullet Arrow Je krijgt een mailtje terug met de bevestiging als je betaling is ontvangen.

Je kunt je nog steeds inschrijven, ik hoop dat het aantal postings in het forum waarin dit idee naar voren kwam een weerspiegeling geeft van het aantal mensen dat zal komen. (16 pagina's met 25 postings per pagina)

De inschrijvingsdatum is voorbij en er kunnen op voorhand geen kaarten meer worden besteld.

Kaartjes zijn alleen nog aan de deur te krijgen, maak dus geen geld meer over want dit zien we pas op onze rekening maandag (banken werken niet in het weekend)

Om uiterlijk 13:00 gaat de zaal open (eerder als we eerder klaar zijn)
Om 15:30 gaan de deuren dicht en moet je hopen dat we de bel horen. Kom dus bij tijds

Mini - Mixwedstrijd

Vanaf 16u willen we een kleine dj mix contest houden. Afhankelijk nog even van de locatie zijn er 3 of 7 keer 15 minuten draaien op de speakers te vergeven. Dit zal niet helemaal op knal nivo gaan aangezien er nog wel een klein beetje gepraat moet kunnen worden. De set waarop gedraaid gaat worden is het DVJ Roadshow meubel met SVM-1000 en DVJ's erin.

De contest gaat om mix kwaliteit, maar ook het aantal platen zal worden bijgehouden.

Wil je dus meedoen, maak dan even een korte mix van 2 overgangen en stuur dit in naar . We maken dan een selectie die we zaterdagavond bekend maken.

Natuurlijk kun je je voor deze wedstrijd alleen opgeven als je naar de meeting komt

Onder alle aanwezigen verloten we om 17:45 een Pioneer bomber jack, handig want de winter komt er aan...

Wil je meedoen met deze mini-wedstrijd, schrijf je dan eerst in voor de meeting en stuur daarna je mix in.

Muziekstijl : toegangkelijk.

Mede mogelijk gemaakt door :

Banner: Pioneer Music Video Tour

Banner: Denon DJ Europe

Banner: Pioneer ProDJ

Banner: Numark DJ products

Banner: Pacemaker

Van het moderators team zijn in ieder geval aanwezig :

Lead
W.i.M
Tairip
Greup
Nvie
Jorrit
Prozei

Bevestigde inschrijvingen, dus aanwezige leden :

1 Basrose
2 Ferrox
3 Dyno
4 Swensands
5 Ywe
6 Mforge
7 R-Force
8 Renzis
9 Stefjuuh
10 Cross-Over
11 djjw
12 DJ-Extremer
13 Phenix
14 V-Ray
15 Bouncy
16 Twello
17 Bartjens
18 Chrisfris
19 Kippebotje
20 RoyBeware
21 Tintin
22 Jori
23 Tom-J
24 Snoey
25 []
26 Laidback
27 Roov
28 []
29 LB Guest
30 LB Guest
31 Nils7
32 []
33 Wil Gork
34 Micha NL
35 Pdisco
36 Pdisco Guest
37 Jaytaph
38 Yogum
39 Yogum Guest
40 Reind
41 Roos
42 []
43 Vincent !
44 Zuur
45 Bambamstudio
46 Olliebollie
47 []
48 []
49 []
50 Bartellios
51 SVD
52 Stealth
53 Adrien1989
54 Roykes
55 []
56 4Tastic + guest

5 gasten van Aboutdj zijn opgenomen in dit lijstje, het feitelijk aantal echte inschrijvingen is dus nu precies 50!

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-12-2008 14:16 (100%)

What do you think about [DJR] Geartest Meeting 2008 ??

Vote :   

Twizz    posted on 23-11-2008 20:57
helaas kon ik er niet bijzijn,, maar wellicht zal dit een opvolger zijn van de djexpo?
dat was het 1ste jaar(2004) een groot succes, toen was ik erbij, kreeg je n mooi cdtje en wat andere extra's bij.
2005 voor djexpo was n rampjaar omdat ze 2 dagen hadden gereserveerd, wat teveel van het goede was.
dit betekende ook het eind voor hun,, maar met een beetje meer marketing dan moet dit ook toch wel tot een soort djexpo niveau te pompen zijn?
Ferrox    posted on 23-11-2008 21:04
Zoo ik heb ff gedouched e.d., want ik was wel een ijsklompje geworden!

Echt super gedaan door de organisatie! Dat snel een tweede mag volgen!

Het mooiste vond ik nog in het begin. Ik sta wat te draaien.. vragen even rond (stond een 15tal man te kijken) of er iemand mij even over wou nemen (ik had het wel onderhand gehad) en niemand reageerde WOW Vond ik wel verbazend!

Verder nog wat rond gebabbeld (uiteindelijk vergeten om de HJD-2000 te testen Unhappy)
Het was erg leuk om mensen ook live te zien!
Adrien1989    posted on 23-11-2008 21:05
Haha, heb heel eventjes een overgangetje of wat bij je staan kijken. Je draaid wel mooi Happy, laughing.
Stefjuuh    posted on 23-11-2008 21:18
Poster: Ferrox
Zoo ik heb ff gedouched e.d., want ik was wel een ijsklompje geworden!

Echt super gedaan door de organisatie! Dat snel een tweede mag volgen!

Het mooiste vond ik nog in het begin. Ik sta wat te draaien.. vragen even rond (stond een 15tal man te kijken) of er iemand mij even over wou nemen (ik had het wel onderhand gehad) en niemand reageerde WOW Vond ik wel verbazend!

Verder nog wat rond gebabbeld (uiteindelijk vergeten om de HJD-2000 te testen Unhappy)
Het was erg leuk om mensen ook live te zien!
 Je was idd tijdje bezig! Jammer dat ik dr niet bij stond, wel de HDJ-2000 getest, maar uiteindelijk niet gedraait...
Dyno    posted on 23-11-2008 21:19
Was leuk. Complimenten voor de organisatie!

Poster: Ferrox

Hmmm, jammer genoeg heb ik dát niet gehoord ....
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Stefjuuh    posted on 23-11-2008 21:20
Waar was jij heen, laatste halfuurtje hardstyle heb ik je niet gezien!
Dyno    posted on 23-11-2008 21:23
Is er toch nog hardstyle gedraaid??!?
Boyd    posted on 23-11-2008 21:24
Leuk dat het leuk was! Kon helaas niet aanwezig zijn omdat er al een afspraak op vandaag stond.
Ferrox    posted on 23-11-2008 21:26
Poster: Dyno

Ja joh, bruut stampen, volume omhoog! Haha ging lekker ja zoals ik hoorde
Basrose    posted on 23-11-2008 21:27

Ja op het einde een paar nummertjes
User edit by Basrose on 23-11-2008 @ 21:27:42 (48%)
yogum    posted on 23-11-2008 21:31
Was leuk idd!

Hardstyle is helaas toch nog gedraaid ja :P En wel 'n beetje erg dat er mensen van earproof aanwezig waren maar dat ik nu toch nog een piep in m'n oor heb :P

Maar ach, maakt niet uit Happy, laughing

Wat dingen getest (Pacemaker is 'n vet dingetje, maar veel te duur :P) en mensen zien draaien. Niet zelf gedraaid, was een beetje te druk bij de Video-DJ booth :P

Misschien een leukigheidje/tip voor volgende keer: Iets van workshops ofzo? Ik vond het namelijk erg jammer dat er zo'n vet DVJ-meubel (met inhoud) stond, maar dat er toch bar weinig met het video mixen werd gedaan...
Dyno    posted on 23-11-2008 21:31
Ik had een hele CD map vol hardstyle meegenomen, maar al snel in de auto gelegd.
Dacht dat de hele middag gevuld zou worden met "de softere stijlen".

Jammer.
Basrose    posted on 23-11-2008 21:36
Poster: yogum
Was leuk idd!

Hardstyle is helaas toch nog gedraaid ja :P En wel 'n beetje erg dat er mensen van earproof aanwezig waren maar dat ik nu toch nog een piep in m'n oor heb :P

Maar ach, maakt niet uit Happy, laughing

Wat dingen getest (Pacemaker is 'n vet dingetje, maar veel te duur :P) en mensen zien draaien. Niet zelf gedraaid, was een beetje te druk bij de Video-DJ booth :P

Misschien een leukigheidje/tip voor volgende keer: Iets van workshops ofzo? Ik vond het namelijk erg jammer dat er zo'n vet DVJ-meubel (met inhoud) stond, maar dat er toch bar weinig met het video mixen werd gedaan...

Dat was in eerste instantie ook de bedoeling maar omdat de belangstelling voor het draaien zo groot was is het er volgens mij niet van gekomen.
Dyno    posted on 23-11-2008 21:38
Nou, ik had liever een demo gezien van Stephanie.
4Tastic    posted on 23-11-2008 21:45
Ik zeg: Geslaagd! Volgend jaar weer?! :P
Ik ben iig weer van de partij, hopelijk met nog wat vrienden die nu helaas niet mee konden.

Workshops lijkt me idd een heel leuk en goed idee voor de volgende meeting. :d Kunnen de "pro's", de "iets-minder-pro's" nog wat leren. Winking my eye

Wat ik wel jammer vond: dat er geen pioneer 1000mk3 setje stond met een hp, heb binnenkort een feestje waar ik met deze beesten mag draaien. Heb zelf nog niet zoveel pioneer ervaring. Draai vooral op denon's en ut is toch net ff anders.

Voor de rest TOP georganiseerd!!
http://www.djsander.nl
User edit by 4Tastic on 23-11-2008 @ 21:48:03 (2%)
Stefjuuh    posted on 23-11-2008 21:45
Volgende keer gewoon aparte booth in andere zaal voor t draaien!:P
4Tastic    posted on 23-11-2008 21:47

Ja ik had ook wel een demo verwacht eigenlijk.
http://www.djsander.nl
Prozei    posted on 23-11-2008 22:08

voor veel members was dit waarschijnlijk leuker.
vele hebben niet elke week de kans om live op een svm 1000 te draaien.
dit heeft er wel voor gezorgt dat veel members met een goed gevoel naar huis gingen.
Mod edit by Prozei on 23-11-2008 22:10 (41%)
A-flex    posted on 23-11-2008 22:20
als er nog eens zo een meeting komt, dan kom ik zeker. (als ik men rijbewijs tegen dan al gehaald heb :P)
Ywe    posted on 23-11-2008 22:31
Nou komt mijn berichtje nog eens 5 en een half uur nadat ik vertrokken ben.... Ben net thuis, hier heeft het wat minder gesneeuwd dan in Almere volgens mij. Was leuk om wat koppen bij namen te zien, heb niet iedereen gesproken maar heb wel de dingetjes getest die ik wilde zien en even wat info bij earproof gehaald.

In de trein even tasje doorgekeken, maar wat een leuke spulletjes zitten daarin zeg! Ik dacht ook nog dat we een plaat cadeau kregen van Denon maar dat was een super originele infoflyer over die CD speler die er stond (met meedraaiend plateau... heel hip!)

Videomixer kon ik rustig laten staan nu, Stefanie had me gister al wat over dat ding uitgelegd.

Was echt top jongens, snel nog maar eens een keer met bitterballen enzo!
Laidback    posted on 24-11-2008 04:46
seauw!

ik ben ontwaakt..
ben thuis gekomen van de gear meet om een uur of half 10 en direct me brakheid van het complete weekend maar even weg gaan slapen!..

ik vond het rete gezellig! nog even met een paar mensen gepraat, wat nummertjes gemixed op de Show rider van stephanie, mensen gepest met stickers,. om even kort te zijn.. super geslaagd!!

trouwens ook nog heerlijk wezen MAC'en met basrose, prozei, stephanie & partner in crime, Tairip, red B & reev,..

ook nog een kleine prijsvraag CQ. Speurtocht bedacht..
ergens in nederland zal je 2 stickers van een bepaald merk vinden,. als jij weet WAAR en WAT erop staat krijg je een hapje eten van mij! (bij de desbetreffende snack schuur)
HINT: de stickers zijn ROOD /&\ ZWART!
Snoey    posted on 24-11-2008 08:06
Numark?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bartjens    posted on 24-11-2008 08:38
Was idd een geslaagde dag!! Erg leuk om veel gezichten eens te zien Winking my eye tog nog even met Tairip wat speakers naast elkaar gezet, was ook leuk :P
Jammer dat ik helaas wat eerder weg moest maargoed.

Volgende meeting in de zomer? :P Ik ben er bij!!
www.djbrowbeat.com
tairip    posted on 24-11-2008 10:26
Ik vond het een zeer geslaagde meeting! Inderdaad maar eens weer doen!

Duimpjes omhoog voor de organisatie!
robbert    posted on 24-11-2008 10:31
Foto's?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

189 Users online: 12 Guests (177 Unknown)
Pages generated today : 52.455
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.666.817