Van het moderators team zijn in ieder geval aanwezig :
Lead
W.i.M
Tairip
Greup
Nvie
Jorrit
Prozei
Bevestigde inschrijvingen, dus aanwezige leden :
1 Basrose
2 Ferrox
3 Dyno
4 Swensands
5 Ywe
6 Mforge
7 R-Force
8 Renzis
9 Stefjuuh
10 Cross-Over
11 djjw
12 DJ-Extremer
13 Phenix
14 V-Ray
15 Bouncy
16 Twello
17 Bartjens
18 Chrisfris
19 Kippebotje
20 RoyBeware
21 Tintin
22 Jori
23 Tom-J
24 Snoey
25 []
26 Laidback
27 Roov
28 []
29 LB Guest
30 LB Guest
31 Nils7
32 []
33 Wil Gork
34 Micha NL
35 Pdisco
36 Pdisco Guest
37 Jaytaph
38 Yogum
39 Yogum Guest
40 Reind
41 Roos
42 []
43 Vincent !
44 Zuur
45 Bambamstudio
46 Olliebollie
47 []
48 []
49 []
50 Bartellios
51 SVD
52 Stealth
53 Adrien1989
54 Roykes
55 []
56 4Tastic + guest
5 gasten van Aboutdj zijn opgenomen in dit lijstje, het feitelijk aantal echte inschrijvingen is dus nu precies 50!
Poster: FerroxJe was idd tijdje bezig! Jammer dat ik dr niet bij stond, wel de HDJ-2000 getest, maar uiteindelijk niet gedraait...
Zoo ik heb ff gedouched e.d., want ik was wel een ijsklompje geworden!Echt super gedaan door de organisatie! Dat snel een tweede mag volgen!Het mooiste vond ik nog in het begin. Ik sta wat te draaien.. vragen even rond (stond een 15tal man te kijken) of er iemand mij even over wou nemen (ik had het wel onderhand gehad) en niemand reageerdeVond ik wel verbazend!
Verder nog wat rond gebabbeld (uiteindelijk vergeten om de HJD-2000 te testen)
Het was erg leuk om mensen ook live te zien!
Poster: Ferrox
Het mooiste vond ik nog in het begin. Ik sta wat te draaien.. vragen even rond (stond een 15tal man te kijken) of er iemand mij even over wou nemen (ik had het wel onderhand gehad) en niemand reageerdeVond ik wel verbazend!
Poster: Dyno
Is er toch nog hardstyle gedraaid??!?
Is er toch nog hardstyle gedraaid??!?
Poster: yogum
Was leuk idd!
Hardstyle is helaas toch nog gedraaid ja :P En wel 'n beetje erg dat er mensen van earproof aanwezig waren maar dat ik nu toch nog een piep in m'n oor heb :P
Maar ach, maakt niet uit![]()
Wat dingen getest (Pacemaker is 'n vet dingetje, maar veel te duur :P) en mensen zien draaien. Niet zelf gedraaid, was een beetje te druk bij de Video-DJ booth :P
Misschien een leukigheidje/tip voor volgende keer: Iets van workshops ofzo? Ik vond het namelijk erg jammer dat er zo'n vet DVJ-meubel (met inhoud) stond, maar dat er toch bar weinig met het video mixen werd gedaan...
Nou, ik had liever een demo gezien van Stephanie.
Nou, ik had liever een demo gezien van Stephanie.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.