[DJR] Geartest Meeting 2008 (27/43)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 25-10-2008 20:21

DJR Geartest Meeting 2008

De foto's van Basrose van de meeting staan eindelijk online in het juiste album:

DJResource Meeting 2008 pics

Deze meet-and-greet and Geartest Meeting wordt door DJResource georganiseerd en wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur. (route)

Hoewel deze meeting wordt geoorganiseerd door DJResource is het GEEN besloten meeting en is iedereen welkom. Niet-leden zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft en betaald natuurlijk.... Ook niet leden kunnen zich dus inschrijven, maar je kunt je dan net zo goed ook hier al Member registreren, da's nog minder werk ook Winking my eye

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Begint om 13:00 en gaat door tot 17:00/18:00 afhankelijk van de gezelligheid van de dag en de mensen die blijven plakken.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark is er met gear
- Earproof is aanwezig en geeft 15% korting bij aanmeten bescherming op maat.
- Pacemaker zal demo spelers ter plaatse hebben.
- Denon zal er wellicht ook zijn
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

Wat kost het ?
Helaas gaat voor niets alleen de zon op. Er moeten dingen geregeld worden en daar zijn kleine kosten aan verbonden. Om dit niet volledig bij ons (DJResource) neer te leggen vragen we een kleine inschrijf-fee van 10 euro.

Voor dit inschrijfgeld krijg je een drankmuntje (Het eerste drankje is dus op onze rekening) en een gezellige dag met mede-Resourcers, de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden.... We doen ons best om een goodie bag bij elkaar te krijgen met wat dingetjes van de merken die langs komen.

Hoe in te schrijven ?
Om het gezellig te maken is het natuurlijk zaak dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Bullet Arrow Maak je 10 euro over op onze bankrekening (info) onder vermelding van je username.
Bullet Arrow Stuur tevens een mailtje met je username en echte naam met onderwerp beginnende met [PARTY].
Bullet Arrow Vermeld tevens de datum van je overschrijving.
Bullet Arrow Je krijgt een mailtje terug met de bevestiging als je betaling is ontvangen.

Je kunt je nog steeds inschrijven, ik hoop dat het aantal postings in het forum waarin dit idee naar voren kwam een weerspiegeling geeft van het aantal mensen dat zal komen. (16 pagina's met 25 postings per pagina)

De inschrijvingsdatum is voorbij en er kunnen op voorhand geen kaarten meer worden besteld.

Kaartjes zijn alleen nog aan de deur te krijgen, maak dus geen geld meer over want dit zien we pas op onze rekening maandag (banken werken niet in het weekend)

Om uiterlijk 13:00 gaat de zaal open (eerder als we eerder klaar zijn)
Om 15:30 gaan de deuren dicht en moet je hopen dat we de bel horen. Kom dus bij tijds

Mini - Mixwedstrijd

Vanaf 16u willen we een kleine dj mix contest houden. Afhankelijk nog even van de locatie zijn er 3 of 7 keer 15 minuten draaien op de speakers te vergeven. Dit zal niet helemaal op knal nivo gaan aangezien er nog wel een klein beetje gepraat moet kunnen worden. De set waarop gedraaid gaat worden is het DVJ Roadshow meubel met SVM-1000 en DVJ's erin.

De contest gaat om mix kwaliteit, maar ook het aantal platen zal worden bijgehouden.

Wil je dus meedoen, maak dan even een korte mix van 2 overgangen en stuur dit in naar . We maken dan een selectie die we zaterdagavond bekend maken.

Natuurlijk kun je je voor deze wedstrijd alleen opgeven als je naar de meeting komt

Onder alle aanwezigen verloten we om 17:45 een Pioneer bomber jack, handig want de winter komt er aan...

Wil je meedoen met deze mini-wedstrijd, schrijf je dan eerst in voor de meeting en stuur daarna je mix in.

Muziekstijl : toegangkelijk.

Mede mogelijk gemaakt door :

Banner: Pioneer Music Video Tour

Banner: Denon DJ Europe

Banner: Pioneer ProDJ

Banner: Numark DJ products

Banner: Pacemaker

Van het moderators team zijn in ieder geval aanwezig :

Lead
W.i.M
Tairip
Greup
Nvie
Jorrit
Prozei

Bevestigde inschrijvingen, dus aanwezige leden :

1 Basrose
2 Ferrox
3 Dyno
4 Swensands
5 Ywe
6 Mforge
7 R-Force
8 Renzis
9 Stefjuuh
10 Cross-Over
11 djjw
12 DJ-Extremer
13 Phenix
14 V-Ray
15 Bouncy
16 Twello
17 Bartjens
18 Chrisfris
19 Kippebotje
20 RoyBeware
21 Tintin
22 Jori
23 Tom-J
24 Snoey
25 []
26 Laidback
27 Roov
28 []
29 LB Guest
30 LB Guest
31 Nils7
32 []
33 Wil Gork
34 Micha NL
35 Pdisco
36 Pdisco Guest
37 Jaytaph
38 Yogum
39 Yogum Guest
40 Reind
41 Roos
42 []
43 Vincent !
44 Zuur
45 Bambamstudio
46 Olliebollie
47 []
48 []
49 []
50 Bartellios
51 SVD
52 Stealth
53 Adrien1989
54 Roykes
55 []
56 4Tastic + guest

5 gasten van Aboutdj zijn opgenomen in dit lijstje, het feitelijk aantal echte inschrijvingen is dus nu precies 50!

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-12-2008 14:16 (100%)

What do you think about [DJR] Geartest Meeting 2008 ??

Vote :   

justjustin    posted on 23-11-2008 13:09
d-ray en ik zijn onderweg.....jeeeuj
robbert    posted on 23-11-2008 15:02
Veel plezier vandaag allemaal!
Prozei    posted on 23-11-2008 15:45
We zijn al een tijdje aan de gang en is lekker gezellig
djjw    posted on 23-11-2008 15:59
Poster: Prozei
We zijn al een tijdje aan de gang en is lekker gezellig

Pfff mobiele internetter!!! whaha
bambamstudio    posted on 23-11-2008 16:51
Ik ben thuis gebleven, het is veels te slecht weer om vanuit 040 naar almere te rijden
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
justjustin    posted on 23-11-2008 17:13
zo......onderweg naar huis......
was super!!!...leuk alle gezicht de mensen achter de avatars/namen...
fotos komen eraan...ff appart topic voor maken....
djjw    posted on 23-11-2008 17:23
Maak maar een aparte server voor alle fotos die gemaakt zijn vandaag...
Gelukkig zijn de rolletjes verledentijd!
Bouncy    posted on 23-11-2008 19:08
Zo, ik ben ook weer thuis, niet zo veel mensen gesproken, maar k heb het wel naar m'n zin gehad!
Xtremer    posted on 23-11-2008 19:08
Was een zeer geslaagde dag! Michel (DJ Phenix) en ik zijn (eindelijk) onderweg naar huis. We zitten midden in de sneeuw, dus kan nog wel ff duren dat we thuis zijnUnhappy. Ik zie de foto's wel verschijnen!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
djjw    posted on 23-11-2008 19:14
Wij zijn net thuis aangekomen, lekker weertje onderweg...
Was een leuk dagje zow!!
Leuk dat ook Numark, Denon en pacemaker aanwezig waren!

Iemand nog gebruik gemaakt van de Earproof aanbieding?
Twello    posted on 23-11-2008 19:33
zo net thuis van de meeting, ik vond het allemaal erg leuk en heel goed geregeld! 
Basrose    posted on 23-11-2008 19:39
Prozei en ik zijn nog onderweg naar huis... Erg leuke dag gehad, veel mensen gesproken...

Sfeer vond ik erg goed!! Voor mij zeker de moeite waard geweest en hoop al op een volgende meeting.. Foto's zullen binnenkort komen
Jori    posted on 23-11-2008 19:41
Was heel erg leuk!! Heb lekker gedraaid, en was natuurlijk leuk ff iedereen te zien.
Ik zit nu met een hele lading folders :P
Grtz
djjw    posted on 23-11-2008 19:52
Poster: Jori
Was heel erg leuk!! Heb lekker gedraaid, en was natuurlijk leuk ff iedereen te zien.
Ik zit nu met een hele lading folders :P
Grtz< /quote>

En mooie gele posters van earproof

:d

User edit by djjw on 23-11-2008 @ 19:54:41 (14%)
Snoey    posted on 23-11-2008 19:57
Was wel even leuk om op die vj set te draaien :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 23-11-2008 20:02
Daar is snoey!! Was zeker leuk! Zelf niet aan draaien toegekomen, toch wel grappig, 30 andere dj's die met neus drbovenop ff staan te kijken wat iedereen doet:P.. Justin, heb jou helemaal niet gezien..?!:O ik wacht de foto's af!
Snoey    posted on 23-11-2008 20:05
Poster: Stefjuuh
Daar is snoey!! Was zeker leuk! Zelf niet aan draaien toegekomen, toch wel grappig, 30 andere dj's die met neus drbovenop ff staan te kijken wat iedereen doet:P.. Justin, heb jou helemaal niet gezien..?!:O ik wacht de foto's af!

Ben jij die jongen die vroeg bij de vdj wat iik voor spullen thuis had staan? :D 

En wie was die jongen die opeens die hardstyle aanzette? 
www.soundcloud.com/ten-hooven
V-Ray    posted on 23-11-2008 20:24
@Snoey: Dat was Extremer.

@Lead en andere organisators: Super gedaan en geregeld. Complimenten. Cool
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
Stefjuuh    posted on 23-11-2008 20:24
Ja, stond tijdje naast je idd! En die gast (met die bril?:P) dat was extremer!Winking my eye
Xtremer    posted on 23-11-2008 20:38
Haha ja was ik. Werd wel eens tijd voor wat afwisseling toch:P. Nogmaals mijn complimenten voor deze geweldige dag! Leuk om mensen eens echt te zien en te spreken. Mocht je me op msn willen: <mail>djxtremer@live.nl</mail>
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
kippebotje    posted on 23-11-2008 20:41
Pff wat een pokken weer onderweg zeg:P
Maar weer veilig thuis gekomen(gelukkig:P)

Heb een zeer gezelige middag gehadHappy, laughing
en vond het echt toppie geregeld!
Hoop dat er nog een meeting komt volgend jaar.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
User edit by kippebotje on 23-11-2008 @ 20:42:50 (1%)
Adrien1989    posted on 23-11-2008 20:42
Zow, ben weer thuis naar een rit door de sneeuw en 3 sigaretten later. Ff met mijn bevroren tengels wat proberen te typen :P.

Ten eersten complimenten aan de organisatie. Alles wat perfect geregeld en zeker dat met die kaartjes aan die keycord was echt leuk gedaan!

Verder natuurlijk eventjes alle gear getest natuurlijk. Die pacemaker is echt een mal ding, echt niet voor mij weggelegt. Ook eventjes het denon speelgoed bekeken natuurlijk, wel weer erg wennen na zo'n tijd Pioneer gedraaid te hebben. Zelfs de HD2500 die ik zelf nog heb gehad was ik alweer ontwent. En die MEP7000 wil ik hebben, wat een geil ding haha :P.

En het leukste was natuurlijk om alle mensen te ontmoeten! Lang niet iedereen gesproken maarja, waren ook zoveel mensen.
swensands    posted on 23-11-2008 20:47
organisatie super gedaan !!
heb het erg naar me zin gehad leuke dingen gezien en gehoord !
op naar de volgende :D
Mforge    posted on 23-11-2008 20:55
Erg geslaagde dag inderdaad! en wat de dag helemaal compleet maakte: de bitterballen!
Super!
Adrien1989    posted on 23-11-2008 20:57
Bitterballen?:P Zeker wat gemist, zat ik vast net in het rookhok ofzoHappy, laughing
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

209 Users online: 11 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 32.973
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.423.751