[DJR] Geartest Meeting 2008 (24/43)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 25-10-2008 20:21

DJR Geartest Meeting 2008

De foto's van Basrose van de meeting staan eindelijk online in het juiste album:

DJResource Meeting 2008 pics

Deze meet-and-greet and Geartest Meeting wordt door DJResource georganiseerd en wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur. (route)

Hoewel deze meeting wordt geoorganiseerd door DJResource is het GEEN besloten meeting en is iedereen welkom. Niet-leden zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft en betaald natuurlijk.... Ook niet leden kunnen zich dus inschrijven, maar je kunt je dan net zo goed ook hier al Member registreren, da's nog minder werk ook Winking my eye

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Begint om 13:00 en gaat door tot 17:00/18:00 afhankelijk van de gezelligheid van de dag en de mensen die blijven plakken.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark is er met gear
- Earproof is aanwezig en geeft 15% korting bij aanmeten bescherming op maat.
- Pacemaker zal demo spelers ter plaatse hebben.
- Denon zal er wellicht ook zijn
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

Wat kost het ?
Helaas gaat voor niets alleen de zon op. Er moeten dingen geregeld worden en daar zijn kleine kosten aan verbonden. Om dit niet volledig bij ons (DJResource) neer te leggen vragen we een kleine inschrijf-fee van 10 euro.

Voor dit inschrijfgeld krijg je een drankmuntje (Het eerste drankje is dus op onze rekening) en een gezellige dag met mede-Resourcers, de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden.... We doen ons best om een goodie bag bij elkaar te krijgen met wat dingetjes van de merken die langs komen.

Hoe in te schrijven ?
Om het gezellig te maken is het natuurlijk zaak dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Bullet Arrow Maak je 10 euro over op onze bankrekening (info) onder vermelding van je username.
Bullet Arrow Stuur tevens een mailtje met je username en echte naam met onderwerp beginnende met [PARTY].
Bullet Arrow Vermeld tevens de datum van je overschrijving.
Bullet Arrow Je krijgt een mailtje terug met de bevestiging als je betaling is ontvangen.

Je kunt je nog steeds inschrijven, ik hoop dat het aantal postings in het forum waarin dit idee naar voren kwam een weerspiegeling geeft van het aantal mensen dat zal komen. (16 pagina's met 25 postings per pagina)

De inschrijvingsdatum is voorbij en er kunnen op voorhand geen kaarten meer worden besteld.

Kaartjes zijn alleen nog aan de deur te krijgen, maak dus geen geld meer over want dit zien we pas op onze rekening maandag (banken werken niet in het weekend)

Om uiterlijk 13:00 gaat de zaal open (eerder als we eerder klaar zijn)
Om 15:30 gaan de deuren dicht en moet je hopen dat we de bel horen. Kom dus bij tijds

Mini - Mixwedstrijd

Vanaf 16u willen we een kleine dj mix contest houden. Afhankelijk nog even van de locatie zijn er 3 of 7 keer 15 minuten draaien op de speakers te vergeven. Dit zal niet helemaal op knal nivo gaan aangezien er nog wel een klein beetje gepraat moet kunnen worden. De set waarop gedraaid gaat worden is het DVJ Roadshow meubel met SVM-1000 en DVJ's erin.

De contest gaat om mix kwaliteit, maar ook het aantal platen zal worden bijgehouden.

Wil je dus meedoen, maak dan even een korte mix van 2 overgangen en stuur dit in naar . We maken dan een selectie die we zaterdagavond bekend maken.

Natuurlijk kun je je voor deze wedstrijd alleen opgeven als je naar de meeting komt

Onder alle aanwezigen verloten we om 17:45 een Pioneer bomber jack, handig want de winter komt er aan...

Wil je meedoen met deze mini-wedstrijd, schrijf je dan eerst in voor de meeting en stuur daarna je mix in.

Muziekstijl : toegangkelijk.

Mede mogelijk gemaakt door :

Banner: Pioneer Music Video Tour

Banner: Denon DJ Europe

Banner: Pioneer ProDJ

Banner: Numark DJ products

Banner: Pacemaker

Van het moderators team zijn in ieder geval aanwezig :

Lead
W.i.M
Tairip
Greup
Nvie
Jorrit
Prozei

Bevestigde inschrijvingen, dus aanwezige leden :

1 Basrose
2 Ferrox
3 Dyno
4 Swensands
5 Ywe
6 Mforge
7 R-Force
8 Renzis
9 Stefjuuh
10 Cross-Over
11 djjw
12 DJ-Extremer
13 Phenix
14 V-Ray
15 Bouncy
16 Twello
17 Bartjens
18 Chrisfris
19 Kippebotje
20 RoyBeware
21 Tintin
22 Jori
23 Tom-J
24 Snoey
25 []
26 Laidback
27 Roov
28 []
29 LB Guest
30 LB Guest
31 Nils7
32 []
33 Wil Gork
34 Micha NL
35 Pdisco
36 Pdisco Guest
37 Jaytaph
38 Yogum
39 Yogum Guest
40 Reind
41 Roos
42 []
43 Vincent !
44 Zuur
45 Bambamstudio
46 Olliebollie
47 []
48 []
49 []
50 Bartellios
51 SVD
52 Stealth
53 Adrien1989
54 Roykes
55 []
56 4Tastic + guest

5 gasten van Aboutdj zijn opgenomen in dit lijstje, het feitelijk aantal echte inschrijvingen is dus nu precies 50!

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-12-2008 14:16 (100%)

What do you think about [DJR] Geartest Meeting 2008 ??

Vote :   

4Tastic    posted on 20-11-2008 22:41
@ Lead, sorry hoorde pas vandaag van een paar vrienden dat ze toch niet mee kunnen. Ik kom nu maar met een gast.
Ik kan het geld nu overmaken vanaf een gewone bankrekening of morgen met een postbank acount. Wat is het slimst? Ik denk dat morgen met een postbankrekening sneller is.
http://www.djsander.nl
yogum    posted on 20-11-2008 22:56
Omdat er nu 50 inschrijvingen zijn, komt Allen & Heath ook? Of is dat nu te kortdag?
Twello    posted on 20-11-2008 23:01
A&HCool wil de nieuwe 4D uittesten! En ook ff naar de Xone 42 kijken al weet ik wel wat ik moet verkwachten...
Roov    posted on 20-11-2008 23:10
A&H zou idd héél chill zijn Happy, laughing
User edit by Roov on 20-11-2008 @ 23:10:42 (2%)
Lead    posted on 20-11-2008 23:52
Poster: 4Tastic
@ Lead, sorry hoorde pas vandaag van een paar vrienden dat ze toch niet mee kunnen. Ik kom nu maar met een gast.
Ik kan het geld nu overmaken vanaf een gewone bankrekening of morgen met een postbank acount. Wat is het slimst? Ik denk dat morgen met een postbankrekening sneller is.

Ik denk dat laatste, dan is het er zeker direct. Alhoewel de meeste overschrijvingen dezelfde of devolgende dag plaats vinden.

Poster: Twello
A&HCool wil de nieuwe 4D uittesten! En ook ff naar de Xone 42 kijken al weet ik wel wat ik moet verkwachten...

Te kort dag om nu nog mensen op te trommelen denk ik.
Let the BASS be louder
Lead    posted on 20-11-2008 23:52
Poster: Lead
Nog een een nieuwtje :

Earproof zal op de meeting aanwezig zijn en de mensen die op de meeting de gehoor beschermers laten aanmeten (denk aan &euroWinking my eye krijgen 15% korting !

Als de bescherming van je oren je lief is, is dit dus een uitstekend moment om dit te overwegen.

Even maar als herinnering op de nieuwe pagina Winking my eye
Let the BASS be louder
4Tastic    posted on 21-11-2008 00:13
Poster: Lead

Ik denk dat laatste, dan is het er zeker direct. Alhoewel de meeste overschrijvingen dezelfde of devolgende dag plaats vinden.

Te kort dag om nu nog mensen op te trommelen denk ik.

Thanks voor de snelle reactie! Oke dan wordt het morgenmiddag met postbank, mail je nu wel alvast Winking my eye

Maar je gaat het morgen wel proberen bij A&H?  Cool

Kan je alleen custom gehoorbeschermers kopen tijdens de meeting of hebben ze ook wat standaard spul te koop? Wel goeie actie die je weer voor elkaar heb gekregen! Cool Ik vind oordoppen op maat alleen iets te duur voor mijn hobbie.
Laidback    posted on 21-11-2008 04:08
ik heb hier ook even mijn Mini "overgang" mix..

zit wel 1 voorwaarde aan.. ik doe alleen mee als invulling, lees: mochten er niet genoeg inzendingen zijn, dan doe ik voor de heck of it gewoon lekker leuk mee!!.
(vind het ook leuker voor de mensen die nog niet zoveel ervaring hebben Happy, laughing .. )

LINK voor iedereen @ djresource And Beyond!

platen:

Axwell & Sebastian Ingrosso - It's True (Roog & Prom rmx)
Tv Rock Ft. Rudy - Been A Long Time (Laidback Luke Rmx)
David Guetta Ft. Thailand - Joan Of Arc (Crookers Rejected Mix)
Bonus track>
Robbie Rivera & Dero - Batucada (Dero & Robbie Rivera Special Mix)

Style= Hardlectro
129bpm (om en nabij, vertrouw nooit zo op die bpm counters)
en ongeveer 10 min.

LINK LINK LINK  (Rapidshare)

Jorrit    posted on 21-11-2008 08:20
Poster: Laidback

Style= Hardlectro

Die is nieuw voor mij! :p
Ferrox    posted on 21-11-2008 08:30
Poster: Laidback
zit wel 1 voorwaarde aan.. ik doe alleen mee als invulling, lees: mochten er niet genoeg inzendingen zijn,

Me 2, Maar welke stijl zien we dan wel.

Ik heb namelijk een 2tal dvd's liggen met happy hardcore clips erop. Dat leek me wel leuk om te doen, maar het is de vraag of dat wel gangbaar is Winking my eye

Daarnaast neem ik een hele kleine collectie house mee om toch ff wat te kunnen draaien mocht dat kunnen..

tot zondag, Ik ben wss niet meer online tot die tijd (alleen vandaag nog)
Adrien1989    posted on 21-11-2008 08:44
Dateq zit ook in Almere, meneer Dateq woont in Almere, misg een idee om uit te nodigen?
Ywe    posted on 21-11-2008 09:15
Oordoppen lijkt me een goed idee maar das tussen de 150 en 200 euro, dus dat word m niet... maar bnen wel geintresseerd
RoyBeware    posted on 21-11-2008 09:18
Poster: Ywe
Oordoppen lijkt me een goed idee maar das tussen de 150 en 200 euro, dus dat word m niet... maar bnen wel geintresseerd

Dan heb je wel hele dure oordoppen CoolZijn vaak tussen de 80,- en 125,-.....

Of ze zijn wel heel speciaal
Bartjens    posted on 21-11-2008 09:36
Voor die van mij heb ik ook 140,- betaald...
www.djbrowbeat.com
Ywe    posted on 21-11-2008 09:55
Ikl heb op de site van earproof gekeken. Wil wel een set waar ik een tijd mee kan doen. En ik werk ook producioneel (licht / geluidstechnicus) dus dan is het helemaal ideaal met al die raggende metalbands die veels te hard spelen hier op school....
Bouncy    posted on 21-11-2008 09:59
Poster: Bartjens
Voor die van mij heb ik ook 140,- betaald...

Ik heb er 95,- voor betaald (op school met groepskorting).

Het lijkt me dus sterk dat earproof er nog 200 euro voor durft te vragen!
Bartjens    posted on 21-11-2008 10:01
Poster: Ywe
Wil wel een set waar ik een tijd mee kan doen.

Kan zijn dat ze na een jaar al niet meer passen :P Je oren blijven groeien dus je moet elk jaar op controle of ze nog goed passen Winking my eye
Maar gewoon eens langs gaan bij zon winkel en om uitleg vragen.
www.djbrowbeat.com
Ywe    posted on 21-11-2008 10:07
dat kan zondag dus wel
tairip    posted on 21-11-2008 10:31
Poster: RoyBeware

Dan heb je wel hele dure oordoppen CoolZijn vaak tussen de 80,- en 125,-.....

Of ze zijn wel heel speciaal

Die van mij waren ook € 170.-
Het ligt eraan wat voor filtyer je erin laat zetten, industriele oordoppen zijn niet erg duur. Voor muzikale toepassingen worden ze al weer aanzienelijk duurder.

Op de website van earproof www.earproof.nl staan gewoon de prijzen! (Zo te zien vanaf € 79.- maar de betere € 189.- (en daar krijgen DJR leden a.s zondag nog weer 15% korting op!))
Bouncy    posted on 21-11-2008 11:59
Poster: Bartjens

Kan zijn dat ze na een jaar al niet meer passen :P Je oren blijven groeien dus je moet elk jaar op controle of ze nog goed passen Winking my eye

Daar hebben ze de garantie voor uitgevonden hea!
RoyBeware    posted on 21-11-2008 12:16
Poster: tairip

Die van mij waren ook € 170.-
Het ligt eraan wat voor filtyer je erin laat zetten, industriele oordoppen zijn niet erg duur. Voor muzikale toepassingen worden ze al weer aanzienelijk duurder.

Mijnes waren 125,-, maar 145 voor als ze bij je thuis langs komen.
Dus heb daar voor gekozen.
En gewoon voor het draaien...
Bij Filterz heb ik ze vandaan.
Adrien1989    posted on 21-11-2008 13:30
Zit nu eig pas eens dat lijstje te bekijken, maar er komen toch nog wel aardig wat mensen!
Convert    posted on 21-11-2008 16:19
Ik heb nog wat zitten promoten op Partyflock en Hyves en hoop dat het bezoekers heeft opgelevert.
Maar na lang zeuren bij me ouders mag ik nog niet!! Cool

Ik wens jullie allemaal veel plezier en een goede reis!!Cool
4Tastic    posted on 21-11-2008 17:13
Jah het geld is overgemaakt :D ich bin dabei!
Illusion    posted on 21-11-2008 18:03
Jammer dat ik er waarschijnlijk niet bij ben....

Als ik eventueel na qlimax nog beslis om heen te gaan, kan ik ook handje contantje betalen??
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

188 Users online: 12 Guests (176 Unknown)
Pages generated today : 2.543
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.461