Van het moderators team zijn in ieder geval aanwezig :
Lead
W.i.M
Tairip
Greup
Nvie
Jorrit
Prozei
Bevestigde inschrijvingen, dus aanwezige leden :
1 Basrose
2 Ferrox
3 Dyno
4 Swensands
5 Ywe
6 Mforge
7 R-Force
8 Renzis
9 Stefjuuh
10 Cross-Over
11 djjw
12 DJ-Extremer
13 Phenix
14 V-Ray
15 Bouncy
16 Twello
17 Bartjens
18 Chrisfris
19 Kippebotje
20 RoyBeware
21 Tintin
22 Jori
23 Tom-J
24 Snoey
25 []
26 Laidback
27 Roov
28 []
29 LB Guest
30 LB Guest
31 Nils7
32 []
33 Wil Gork
34 Micha NL
35 Pdisco
36 Pdisco Guest
37 Jaytaph
38 Yogum
39 Yogum Guest
40 Reind
41 Roos
42 []
43 Vincent !
44 Zuur
45 Bambamstudio
46 Olliebollie
47 []
48 []
49 []
50 Bartellios
51 SVD
52 Stealth
53 Adrien1989
54 Roykes
55 []
56 4Tastic + guest
5 gasten van Aboutdj zijn opgenomen in dit lijstje, het feitelijk aantal echte inschrijvingen is dus nu precies 50!
Poster: 4Tastic
@ Lead, sorry hoorde pas vandaag van een paar vrienden dat ze toch niet mee kunnen. Ik kom nu maar met een gast.
Ik kan het geld nu overmaken vanaf een gewone bankrekening of morgen met een postbank acount. Wat is het slimst? Ik denk dat morgen met een postbankrekening sneller is.
Poster: Twello
A&Hwil de nieuwe 4D uittesten! En ook ff naar de Xone 42 kijken al weet ik wel wat ik moet verkwachten...
Poster: Lead
Nog een een nieuwtje :
Earproof zal op de meeting aanwezig zijn en de mensen die op de meeting de gehoor beschermers laten aanmeten (denk aan &eurokrijgen 15% korting !
Als de bescherming van je oren je lief is, is dit dus een uitstekend moment om dit te overwegen.
Poster: Lead
Ik denk dat laatste, dan is het er zeker direct. Alhoewel de meeste overschrijvingen dezelfde of devolgende dag plaats vinden.
Te kort dag om nu nog mensen op te trommelen denk ik.
Poster: Laidback
Style= Hardlectro
Poster: Laidback
zit wel 1 voorwaarde aan.. ik doe alleen mee als invulling, lees: mochten er niet genoeg inzendingen zijn,
Poster: Ywe
Oordoppen lijkt me een goed idee maar das tussen de 150 en 200 euro, dus dat word m niet... maar bnen wel geintresseerd
Poster: Bartjens
Voor die van mij heb ik ook 140,- betaald...
Poster: Ywe
Wil wel een set waar ik een tijd mee kan doen.
Poster: RoyBeware
Dan heb je wel hele dure oordoppenZijn vaak tussen de 80,- en 125,-.....
Of ze zijn wel heel speciaal
Poster: Bartjens
Kan zijn dat ze na een jaar al niet meer passen :P Je oren blijven groeien dus je moet elk jaar op controle of ze nog goed passen
Poster: tairip
Die van mij waren ook € 170.-
Het ligt eraan wat voor filtyer je erin laat zetten, industriele oordoppen zijn niet erg duur. Voor muzikale toepassingen worden ze al weer aanzienelijk duurder.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.