American Audio origineel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sjtoffelaer    posted on 24-10-2008 09:44
Een topic over de al dan niet OEM apparaten van American Audio, welke er steeds minder lijken te worden? Nu de Radius 1000 in plek van de CDI serie komt verdwijnen er weer wat OEM producten uit de lijst van American Audio. Dan blijft automatisch de vraag over: Welke producten zijn nog OEM bij American Audio?

Ik zal zelf het spits afbijten, ik weet dat de APX speaker serie OEM is en de HP700, 500 en 200 headphones ook. Veel verder kom ik niet?
User edit by sjtoffelaer on 24-10-2008 @ 10:17:35 (45%)

What do you think about American Audio origineel ??

Vote :   

Lead    posted on 24-10-2008 10:23
Er zit zo weing R&D dat ik niet verwacht dat dit een eigen product is van American Audio. Ze staan er om bekend de nodige items bij de EOM boeren te halen en ik denk dat dit geen uitzonderin is.

Ik ken geen originele ideeen van American Audio die ze zelf ontwikkeld hebben.
Let the BASS be louder
sjtoffelaer    posted on 24-10-2008 12:37
originele ideëen van American Audio: Velocity dual cd-player, de reeds verdwenen PSX en Proscratch 2, Radius 1000 is ook origineel, qua speakers zou de PXW afgekeken maar wel alleen door American Audio gemaakt worden (DAP heeft overigens ook een leuke versie van de 18", kwam 2 weken voor de PXW op de markt, lijkt hetzelfde principe maar is verre van dezelfde speaker) etc. need I say more? ze timmeren wel aan de weg, mijn vraag is hoe lang ze nog door moeten timmeren willen ze daadwerkelijk mee kunnen gaan spelen Happy, laughing
sjtoffelaer    posted on 30-10-2008 12:29
nobody?Cool
Reind    posted on 11-11-2008 00:00
Leuk een fabrikant die op een forum komt vragen welke producten uit zijn eigen assortiment OEM zijn...

American audio's gamma bestaat voor ruim 75% uit OEM spul. Even snel wat OEM producten.

• HTD4.5
  • TT record
  • Audio Genie 2
  • Versaport
  • DP-2
  • MCD510 + 710
  • SDJ1 + 2
  • alle cdi's
  • alle hoofdtelefoons
  • groot deel van de versterkers

En dan durf ik er haast wel mijn hand voor in het vuur te steken dat er een aantal mixers zijn die op OEM basis zijn gebaseerd. Gezien het feit dat zo'n beetje alles open word geschroefd wat hier ter review langs komt meen ik me te herinneren dat de Pro3 van Citronic vrijwel gelijk was aan een AM-Audio mixer.

Overigens vind ik het een beetje vreemd dat een medewerker van AM-Audio hier komt vragen wat OEM is terwijl hij de producten zelf dagelijks door zijn handen ziet gaan. Letten de mensen daar niet op wat de concurrentie verkoopt, word daar niets open geschroefd? Of probeert de importeur via een omweg een beetje sluip reclame te maken voor zijn eigen merk en het in een beter daglicht te stellen dan het daadwerkelijk is?

In ieder geval blijf ik het grappig vinden dat er een aantal cracks rond lopen die beter weten wat een importeur / fabrikant verkoopt dan de desbetreffende importeur / fabrikant!

This is an old Topic

No new postings for 5.911 days.
 Post CommentThat would be 197 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

182 Users online: 10 Guests (172 Unknown)
Pages generated today : 10.644
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.707.042