Leuk een fabrikant die op een forum komt vragen welke producten uit zijn eigen assortiment OEM zijn...
American audio's gamma bestaat voor ruim 75% uit OEM spul. Even snel wat OEM producten.
- HTD4.5
- TT record
- Audio Genie 2
- Versaport
- DP-2
- MCD510 + 710
- SDJ1 + 2
- alle cdi's
- alle hoofdtelefoons
- groot deel van de versterkers
En dan durf ik er haast wel mijn hand voor in het vuur te steken dat er een aantal mixers zijn die op OEM basis zijn gebaseerd. Gezien het feit dat zo'n beetje alles open word geschroefd wat hier ter review langs komt meen ik me te herinneren dat de Pro3 van Citronic vrijwel gelijk was aan een AM-Audio mixer.
Overigens vind ik het een beetje vreemd dat een medewerker van AM-Audio hier komt vragen wat OEM is terwijl hij de producten zelf dagelijks door zijn handen ziet gaan. Letten de mensen daar niet op wat de concurrentie verkoopt, word daar niets open geschroefd? Of probeert de importeur via een omweg een beetje sluip reclame te maken voor zijn eigen merk en het in een beter daglicht te stellen dan het daadwerkelijk is?
In ieder geval blijf ik het grappig vinden dat er een aantal cracks rond lopen die beter weten wat een importeur / fabrikant verkoopt dan de desbetreffende importeur / fabrikant!