Poster: Lead
Huh ? werkt dat dus niet met een 'normaal' stikkie met MP3 ?? Vaag zeg....
Tuurlijk werkt het met een normale stick met mp3 (en ook wav), zoalng de stick FAT32 is geformatteerd.
Daarna heb je twee mogelijkheden:
1. Je gebruikt het meegeleverde programma Denon Music Manager (DMM) om een database aan te maken voor deze drive. Daarna kan je (eventueel met een toetsenbord) razendsnel zoeken op artiest, album, titel, genre, jaar, bpm, filename, foldername (waarbij de speler de folderstructuur leest). Het intikken van de artiestnaam "Madonna" geeft dus alle songs van Madonna, het intikken van titel "love" geeft alle tracks met het woord "love" erin.
2. Je gebruikt niet DMM, maar stopt de drive rechtstreeks in de speler. De speler maakt dan een eenvoudiger database aan, waarmee je niet op tags kan zoeken maar nog steeds wel files en folders kan doorzoeken.
Poster: Phenix
Ik had eerst gewoon een usb stick vol gezet met muziek ik stopte hem in mijn s1200 en hij las niks en stopte hem daarna weer in de computer en al mijn muziek was er af
Dan heb je toch echt iets fout gedaan. Was de stick wel FAT32 geformatteerd en weet je wel zeker dat er bestanden op stonden? Of heb je de optie op de S1200 gebruikt om de stick te formatteren (dat is de enige manier om gegevens kwijt te raken, de speler kan niet op een andere manier files verwijderen)?