Poster: DJ-Xtremer
Spaar gelijk door voor die CDJ-1000's en de DJM. Bespaart je een hoop geld als je eerst nog eens 2 andere koopt.
Poster: bambamstudio
als iemand zegt tegen je: ik wel een eerste autotje kopen een golfje van 10 jaar oud, zeg je dan ook: spaar ff door voor een bentley?
Poster: bambamstudio
als iemand zegt tegen je: ik wel een eerste autotje kopen een golfje van 10 jaar oud, zeg je dan ook: spaar ff door voor een bentley?
Haha ja das een goeie. Maar zo bedoel ik het niet:P. Ik dacht juist, als de TS nou plannen heeft om daarna door de sparen voor een Pioneer set, waarom (als het geen haast heeft) dan niet doorsparen? Je gaat eerst investeren in 2 RMP's die je vervolgens (met verlies!) gaat verkopen om er 2 CDJ-1000's voor te halen... Kun je toch beter gelijk doorsparen... Maarja das mijn mening:P.
Poster: BarryVendel
Ik begrijp je punt, maar ik zit nog op school, en heb dus geen volledige baan + salaris, dus sparen gaat niet bijzonder hard, zeg 100 tot 300 euro in de maand, dan ben ik dus nog behoorlijk lang bezig voordat ik eindelijk de €3800,- bij elkaar heb. Sterker nog, dan heb je waarschijnlijk al weer nieuwere CD-Players.
Wat bij mij ook nog meespeelt: Het wordt m'n eerste set, dus het is een gok, misschien kan ik er wel helemaal niks van! en zal een carrière als professioneel DJ en Producer niet voor mij zijn weggelegd, dan moet ik nog meer verkopen met verlies.
Ik wil de gok nemen, want ik wil weten hoe het is of ik het kan, anders blijf ik altijd met die vraag zitten.
Dat het misschien niks wordt en ik het met verlies moet verkopen, tsjah, dat zij zo, ik wil in ieder geval kunnen zeggen dat ik het heb geprobeerd.
@Extremer: Ik zie overigens dat jij wel 2 CDJ-1000 MK3's heb staan, met tussen gevoegd een DJM-700, hoe heb je dit voor elkaar gekregen? een behoorlijke investering! en dat al op 16 jarige leeftijd!
Ja snap je principe. RMP-2 of CDJ-400 is dan wel een leuke set om de smaak te pakken te krijgen.
Dat van die DJM-700 mag je vergeten:P. Het is een RMX-40 DSP Blackfire, is eigenlijk gewoon een gejatte DJM-600. De CDJ's heb ik kunnen kopen door mijn oude set bijna volledig te verkopen, behalve het mengpaneel dan. En ik heb de mazzel dat een klant van mijn pa spullen voor inkoopsprijs kan regelen. Volgend jaar een DJM-800 kopen en dan vind ik het wel mooi:D! Naja misschien nog een EFX-1000 en sowiezo nieuwe monitoren.
Poster: focus
Je keuze gaat in elk geval uit tussen deze twee spelers?
Bedoel, je zou ook cdj-800's kunnen overwegen mocht je dat willen natuurlijk. 't is natuurlijk geen cdj-1000mk3, maar stukje betaalbaarder, en je hebt zonder twijfel een erg fijne cdj! Heb zelf sinds kort ook twee cdj-800's staan, en moet zeggen er gaat figuurlijk een wereld voor je open vergeleken bij sommige oem spelers. Let wel, dit is mijn persoonlijke mening natuurlijk, maar denk ik post het toch, gezien je wellicht iets ziet in een verbreding van je keuze tussen je toekomstige cd-spelers!
Kan helaas niets zeggen over de rmp's, want daar heb ik nooit mee gespeeld, maar ik vind ze in elk geval erg pioneer achtig, dus wellicht zijn die ook zeker fijn en goed, Reloop maakt tegenwoordig goeie en fijne produkten! Echter misschien het overwegen waard, want ik kan je wel eerlijk zeggen dat de pioneers gewoon superfijn zijn!
Poster: DJADMIN
@ Extremer...
jawel....maar als startbooth ? Heb je daar dan het geld voor ? Ik denk van niet, tenzij je wellicht kijkt naar een stel 2e hands MK2's...maar dan kom je meteen uit op 1400 euro...en ik denk als je rekent op 900 euro a 1000, dan is 400 euro veel geld.....
ik denk dat als je nu een set koopt met 2 rpm2's en een blackfire 20 30 of 40..dat je een heel mooie start hebt...hoewel een 400 setje met een djm 400 óók erg leuk is
Poster: mentheman88
1000's mk3 en djm-800 was wel mijn startbooth (na virtual dj) verdien nu mijn geld er gewoon mee, nooit enkel spijt gehad van deze grote aankoop. gewoon doorsparen zou ik zeggen anders goedkopere pioneer spelers/mixer halen aangezien de industrie waar je in wilt gaan werken alles pioneer is.