Poster: tairip
Ja dit is een onbegonnen zaak! Het probleem zit hem erin dat je dan of een effect over je volledige audio signaal gooit dus eraan toevoegd en niet het oorspronkelijke signaal manipuleert. Wat je dus kan doen (maar dit is zeker geen mooie oplossing!) is het orginele signaal wat vanaf een CDJ komt en het signaal vanaf je effect appraat naar je beat4 gaat en via de master er weer uit komt met een y-split aan elkaar toevoegen.
Maar dit is geen mooie oplossing en zo hoort het ook niet. Theoratisch werkt het maar het kan volgens mij nog wel eens wat probleempjes geven met rare ingangsspanningen enzo.
P.s. een mixer met send/return is het allermooiste. En tevens de oplossing. Misschien is de Pioneer DJM-700 iets voor jou? Omdat deze de laatste tijd nogal in prijs verlaagt is.
Poster: Stefjuuh
Of je 400 inwisselen tegen een korg km 402. Ingebouwde Kaosspadmini, per kanaal te activeren!
Poster: JasperVCIdd niet zoveel, kost 400 euro (als je weet waar je wezen moet) http://www.skratchworx.com/news3/comments.php?id=665 bericht uit 2007, staat ie tussen
En wanneer komt deze uit? VIn er niet ZO heel veel over op internet...
Ja dit is een onbegonnen zaak! Het probleem zit hem erin dat je dan of een effect over je volledige audio signaal gooit dus eraan toevoegd en niet het oorspronkelijke signaal manipuleert. Wat je dus kan doen (maar dit is zeker geen mooie oplossing!) is het orginele signaal wat vanaf een CDJ komt en het signaal vanaf je effect appraat naar je beat4 gaat en via de master er weer uit komt met een y-split aan elkaar toevoegen.
Maar dit is geen mooie oplossing en zo hoort het ook niet. Theoratisch werkt het maar het kan volgens mij nog wel eens wat probleempjes geven met rare ingangsspanningen enzo.
P.s. een mixer met send/return is het allermooiste. En tevens de oplossing. Misschien is de Pioneer DJM-700 iets voor jou? Omdat deze de laatste tijd nogal in prijs verlaagt is.
Poster: BoydGrift
De CDJ800 heeft ook een headphone uitgang, dan hoef je het signaal niet te splitsen. Maar gebruik je de headphone uitgang voor je effecten!
Poster: BoydGrift
De CDJ800 heeft ook een headphone uitgang, dan hoef je het signaal niet te splitsen. Maar gebruik je de headphone uitgang voor je effecten!
@ Skyline643
lees de beginpost van de topic starter nog eens goed door! Dit is juist wat hij niet wil.
Poster: Phenix
Ik kom er eerlijk gezegd niet echt uit, wat je met je tekening bedoelt
Precies andersom volgensmij, want er gaat een rode lijn naar een witte (links) ingang op je mixer :P
Ik denk dat het wel gaat werken, alleen moet je dan switchen tussen cd en (phono)/line.
Ik vraag me ook af of je dan niet een mono geluid krijgt, ik weet niet of je dit erg vind, of ik kijk ff verkeerd
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.