Poster: djvnzza
Oja @ Dj Extremer,
Tegenwoordig kun je backups maken van vinyl
Koop zon mooi apparaatje bij de media markt (of ergens anders :P)
Kun je vinyl overzetten op cd:P
Maarja,
I have to go,
byebye
xxx v-ness
Poster: AshleyStaar je net blind op de pioneer, het is opzich wel een goede mixer. Maaar er zijn nog andere opties, vergeet de evo4 niet. Daar heb je veel meer aan!
offtopic: v-ness?waarom spreek ik jou nooit meer? ik heb je ook niet meer op hyves ofzo? haha en je bent nooit meer online? how are youu?
anywayz
ontopic: ik zou persoonlijk voor cdj 800mkII's gaan, en ja dat zijn cd spelers, en ja ik heb gelezen dat je graag vinyl wil. maar wees verstandig, vinyl is dus echt wel aan het afsterven. En de prijs die je voor een vinyltje betaald ten opzichte van een cd, die je ook nog is makkelijk (dan wel legaal) kan branden.. tja..
als mixer zou ik een djm-700 nemen. een stuk goedkoper dan de djm-800 en de extra features op de djm-800 zijn nou ook niet je van het ten opzichte van de 700. ik draai nu ook regelmatig op de 700 en kan niks anders zeggen dat TOP! maargoed das mijn mening...
Poster: BoydGrift
Staar je net blind op de pioneer, het is opzich wel een goede mixer. Maaar er zijn nog andere opties, vergeet de evo4 niet. Daar heb je veel meer aan!
Poster: _ruud_Daar heb ik je een mooie peptalk over gegeven op msn heah! En tja, een djm is geen slechte mixer, maar sommige mixers bieden gewoon meer!
Mee eens heb ik zelf ook ondervonden. Wat voor mij nog als enige rede zou kunnen zijn van de EVO over te gaan naar een DJM800 zou als ik ooit veel op feestjes etc. zou moeten draaien waar hij ook staat.
Maar niet eerder (denk ik :P) maar ik ben over de kwaliteit en opties van de EVO zeer te spreken maar het is natuurlijk ook wat je aanstaat.
Staar je net blind op de pioneer, het is opzich wel een goede mixer. Maaar er zijn nog andere opties, vergeet de evo4 niet. Daar heb je veel meer aan!
Poster: Ashley
Ik bedoelde ook niet dat ze zich blind moet staren op pioneer. Het is alleen een goede mixer en misschien een optie voor haar om te kopen. Natuurlijk zijn er nog zat andere merken en modellen die in aanmerking komen. Mijn advies: Schrijf een paar van de hierboven genoemde modellen op, ga naar de eerste de beste DJ shop en test ze uit. Want jou smaak is uniek en je kunt er heel anders over denken dan bijv. boyd of mij. Kies gewoon een mixer/cdspeler die bij je past en die jijzelf lekker vind draaien!
Poster: Sandr
Wat extremer net ook al aangaf:
Je koopt je vinyl, die zet je over op cd.
Dan gaat je vinyl kapot, gooi je dan je cd op je draaitafel? Dat gaat ook niet werken he? Daar doelde extremer op, als je alleen maar draaitafels hebt zal je toch een nieuwe vinyl moeten aanschaffen....
Maar jij geeft aan vinyl te willen draaien: Scroll wat naar boven daar word al een goede optie gegeven door Max-E.
En ik lees hier ook nog een paar keer dat timecode niet geschikt zou zijn voor in de club? Ik ken genoeg mensen die een hele avond op hun timecode draaien.
Als jullie doelen op een set van 2 uur vind ik het nog iets anders al heb ik dat ook al zien gebeuren, en sja waarom niet?