Ik heb hier nog een Pioneer set in de aanbieding : CMX 3000 DJM 3000 Flightcase Pro 3000 Is ondertussen aan zijn 5e levensjaar bezig maar heeft enkel bij mij thuis gestaan. Prijs : 1250,00 € |
Poster: Linea
ik denk dat je met 3000 euro al een heel eind komt
als ik dat geld op dit moment beschikbaar had, had ik beslist gehaald:
2x Technics SL1200, maar Stanton zou ik ook over nadenken.
Pioneer DJM-800
Sennheiser HD-25 (maar die heb ik al...)
en de rest van het geld besteden aan moeilijk veel platen
het liefste deephouse, minimal platen die zo diep klinken dat je oren er spontaan van gaan bloeden
but hey, thats me .
Poster: Basrose
Ik draaide altijd met technics en later ook een tijdje op stanton tt's gedraaid... het was even wennen maar o wat starten die dingen snel... ik vond het prima dingen.
Poster: Vibemaster-D
voor die 100 eur verschil neem dan echt de djm800
Poster: Max-E
3000 euro?
wat dacht je van 2x Synq Xtrm.1 (vinyl dus, hardstyle/hardcore komt namelijk bij overschot op vinyl uit en amper op cd, of je hebt dan al n compilation en daar valt bij lange na amper mee te mixen, dit zijn geen volledige versies en vaak nog gemixt ook)
Poster: Convert
Heb je het nou nog niet door Xtremer, je kiest voor vinyl voor het gevoel(de liefde al zeg ik hetzelf) en in HS en HC stylen zijn er genoeg platen te vinden.
-Kapotte naalden duurt wel even, ik heb ergens gelezen dat die meer dan 1500 mee kunnen... dus dat is erg lang
-Vinyl Krast helemaal niet tenzei je er gewoon verkeert mee om gaat
-Speling kan je van te voren laten verwijderen, no problem
-Platen kun je net zo goed opnemen en als backup opslaan
-En een plaat kost 6a7 euro voor 2nummers soms heb je ze ook met 3a4 nummers, 10euro is meer voor de zeldzamen
Poster: Vibemaster-D
@ tairip, haha sinds mijn 800 let ik daar niet meer op maar toen was het 100 verschil ik wist niet dat de DJM700 zo flink gedaalt is.
Poster: DJ-Xtremer
Nadelen aan vinyl:
- Kapotte naalden na verloop van tijd.
- Een vinyl kost je al gauw €10 en dan heb je 2 nummers, voor hetzelfde geld heb je een CD met 15 tracks.
- Een vinyl krast als een malle als je niet voorzichtig bent, een CD daarin tegen een stuk minder (ligt ook aan jezelf).
- TT's moet je soms afstellen en heeft vaak speling bij de toonarm.
- CD's kun je rippen en back-ups van maken, een vinyl bijna niet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.