de HDJ1000 is de beste pioneer aankoop die ik gedaan heb ik gebruik hem dagelijks, neem dat ding overal mee naar toe het luistert zo ontzettend relaxt gebruik hem ook altijd voor me mp3 speler en me dvd speler en als ik dvd's kijk op de computer. vind het een super heerlijk ding. zit niet helemaal om je oren maar erop. maar dat vind ik fijn hij gaat niet echt heel zeer doen heeft een super mooie strakke basweergaven en kan gevaarlijk hard. en de looks vind ik ook geweldig.
maar ik denk dat het persoonlijk is,
als je gewoon budget hebt voor een goede dan zou ik eve gaan luisteren in de winkel neem de Senheiser de Pioneer en de Sony MDR en de technics. en kies voor je zelf.
ik heb ook de pioneer wel gekozen omdat mijn DJ Booth dan volledig pioneer is. maar hij is ook gewoon goed.
een HP die ik zelf een heel stuk minder vindt is de Stanton 2000, ik vind hem echt niet lekker horen en lekker zitten. ik werk er wel is mee maar neem eigenlijk altijd mijn HDJ zelf mee net als CD's een HP moet je niet op bezuinigen want let wel op je gehoor is extreem belangrijk zet ook de geluidsdruk nooit te hard.