Ik hebben het geheel met AAD eens
Ik vind het totaal bullshit dat je met een PC geen dj bent, integendeel: omdahte meer gemak heeft kun je je beter richten op waar het ?cht om gaat en wat ook NOOIT te vervangen is door een PC:
- platenkeuze
- Mixen/Timing
Ik heb met BPM studio gewerkt( + controller) en dat is gewoon heerlijk
Punt.
Geen Gesjouw meer met koffers, je kapot zoeken naar platen
Meer effecten die je als vinyl DJ niet hebt .
maar als iemand het er niet mee eens is>
HEt gaat altijd in dit soort discussies om 'Dat je dan geen Dj bent'
Misschien moeten we het dan hebben wat de definitie van een echte dj is dan?
Naar mijn idee een persoon die DMV een creatieve manier met muziek een publiek weet te bespelen.
En als d?t de definitie is waar we het mee eens zijn, dan zijn Heel eerlijk gezegd de Dj's die met vinyl werken een beetje achterhaald....
want jongens...Laten we eerlijk wezen, digitaal( pc/cd) biedt veel meer mogelijkheden ....En gemak,
Ik moet wel es een beetje braken eerlijk gezegd van die hype rond 'vinyl'.
Laten we eerlijk zijn mensen, het is echt achterhaald hoor.
Iets wat je niet hardop mag zeggen geloof ik, maar ik doe het toch effe gezellig.
Om weer de vergelijking te maken met de auto:
Het is hetzelfde als we vol bewondering staan te kijken als Topcoureur Shumacher zijn auto staat aan te slingeren en met een Old timerhet circuit op gaat...want 'dat is pas echt een auto'en..'In z?'n auto ben je pas echt een coureur'
Naar mijn idee is het enige voordeel van Vinyl de geluidskwaliteit, het geeft een warmer en voller geluid.
Een ander voordeel is er naar mijn idee niet..
Maar ik heb het gevoel dat ik nu een knuppel in een heel groot hoederhok gooi.....