Wat is je domste DJ-Gear aankoop? (7/24)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 26-12-2003 00:05
De titel is denk ik duidelijk genoeg, reply om te zien wat mijn domste aan koop is en vermeld meteen wat jou domme aankoop was....:bad:

Hidden Message

Dat ik een enorme partij mellow house platen hebt gekocht die ik nooit meer aan kijk ....:bad:
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-03-2007 01:45 (100%)

What do you think about Wat is je domste DJ-Gear aankoop? ??

Vote :   

DJ-TQ    posted on 15-04-2006 22:58
Lang leve de sony MDR-V500!! Egt een chille HP maar de kabel is wel heel lang maar das ook best fijn want dan kun je m ophouden als je een plaatje gaat zoeken Winking my eye

Meest kl*tuh aankoop= mengpaneel van elektric sound> de fader gaan t*ring zwaar open je moet ze bijna aan trappen! Maar voor de rest komt er nog wel goed geluid uit.
Bastian    posted on 15-04-2006 23:17
Ik heb nog niet echt een slechte aankoop gedaan (gelukkigHappy, laughing) alleen me gemini mixer gaf het al op na een dikke 2 jaar op, er zat dus nog garantie op.
Toen ik hem op had gestuurd moest ik 8 weken wachten totdat ik me mixer weer terug had (balen dus).

Na de 8 weken kreeg ik me mixer weer terug en dacht dat alles weer verholpen was maar nee hoor er was helemaal niks aan gedaan, k*t service daarzo.

Ik heb nou maar besloten om maar geen moeite meer te doen en gewoon sparen voor een nieuwe (goede) mixerWinking my eye

Steffan    posted on 16-04-2006 00:29
Mijn eerste mixer was geen   succes een numark, het type weet ik niet meer (het is 12 jaar geleden) van de rest heb ik nergens geen spijt van !!! Heb als laatste aankoop 2 denon's gekocht (DN-S3500) en deze bevallen mijn perfect
Rush    posted on 16-04-2006 20:40
eey mense! zou het een miskoop zijn als ik de behringer djx-700 koop als ik nu echt wat professioneler wil gaan draaien, en nog niet al te veel geld heb? en het moet natuurlijk lang meegaan! Graag een paar reacties

the-melody    posted on 16-04-2006 20:42
mijn grootste miskoop: een jb systems mixer, 19 inch met enkel gain en faders, ding kraakte langs alle kanten, kwam bijna geen geluid uit en zat vol met stof 2dagen en hij lag in de kelder
DJ_Inspiration    posted on 16-04-2006 22:19
Poster: Rudolph
eey mense! zou het een miskoop zijn als ik de behringer djx-700 koop als ik nu echt wat professioneler wil gaan draaien, en nog niet al te veel geld heb? en het moet natuurlijk lang meegaan! Graag een paar reacties

Gelieve dit in een ander topic te vragen aub, anders wordt het forum een beetje onoverzichtelijk.

Om er toch een antwoord op te geven zou ik hem eigenlijk afraden, vooral omdat je zegt dat hij lang mee moet gaan. Het is een fijne mixer, maar de faders gaan niet echt lang mee.. Als je een klein beetje extra legt kan je een Reloop RMX40BPM kopen en dan heb je echt wat waar je lang mee vooruit kan. VU-meters per kanaal, dezelfde indeling als de DJM en de DJX die je net aangaf maar dan met betere faders en dergelijke. De faders kan je ook heel makkelijk vervangen door simpel te klikken.

Rush    posted on 17-04-2006 10:57
thanks DJ_Inspiration!

HouseArrest    posted on 17-04-2006 11:48
Eerlijk gezegd heb ik nog geen slechtste aankoop, ben met alles tot nu toe tevreden :D

@ Bastian

Dat klopt, gemini heeft een uiterst slechte service, ik stuur ze constant mailtjes over het feit dat mijn draaitafel het begeven heeft en wat ik daar tegen zou kunnen doen of naar een service point brengen of iets dergelijks, maar heb nog geen enkel mailtje terug gekregen.

Dit was tegen mijn verwachtingen, gemini!
Jullie stellen me diep telleur

User edit by HouseArrest on 17-04-2006 @ 11:51:00 (100%)
DJ-A    posted on 17-04-2006 16:22
skytec moulded PA boxen.

goedkoop gekocht maar in 1 zit kortsluiting, woofers omgewisseld andere ook kapot. nu moet k voor een aardig bedrag reparatie laten verichten.

(snap nu ook waarom ze zo goedkoop waren)

LovelvanOerle    posted on 17-04-2006 16:40
ik had een behringer djx-700 gekocht als tussenmixer om nog een tijd door te sparen want wou niet al mn geld in een keer er doorheen blazen aan een nieuwe mixer, ik had em gekocht, thuis mee aan de gang gegaan half uur later weer terug in de doos gedaan en het ding uit de hel teruggebracht en toen een numark 5000-fx gekocht waar ik uiterst content over ben, helaas wel wat duurder maar goed.
DiscJunkie2    posted on 28-04-2006 18:25
Zie het al, dat ik goed moet uitkijken wat ik ga kopen.
Gelukkig de NUMARK CR 9 cdspelers er nog niet tussen zien staan, aangezien ik voor deze wil gaan.

Echter nog wel een leuke mixer aant zoeken. Maar wordt ook in elk geval geen Skytech als ik die reacties daarvan lees.
robbert    posted on 28-04-2006 19:18
Nee dat lijkt me logisch Winking my eye
Day-One    posted on 28-04-2006 19:30
mijn domste aankoop is mijn versterker Happy, laughing die kraakt aan alle kanten Sad
User edit by Day-One on 08-05-2006 @ 16:22:59 (1%)
Antoine88    posted on 29-04-2006 17:58
Poster: Lead
Ik ben ook begonnen met 2x JB Systems Disco 2000 en een JB Systems Pro-18x 2 kanaals mixer.

haha, wat grappig dat je ook met die JB Systems mixer ben begonnen. Dat was trouwens ook meteen mijn grootste miskoop.
Ik vind het trouwens echt een .... mixer. Dat ding begon binnen de kortste keren te kraken en je kan er geen kont mee.
Ik heb nu gewoon zin om dat ding kapot te gooien...sheez.

djjw    posted on 29-04-2006 19:29
Poster: Antoine88
Ik heb nu gewoon zin om dat ding kapot te gooien...sheez.

haha frustratie... maar tel tot 10 , als het niet beter gaat neem dan
een aanloop en gooi op een betonen muur, nieuwe ramen zijn namelijk
best duur...
WardO    posted on 05-05-2006 16:17
FF off-Topic
Poster: dj-madhound
gemini mengpaneel heel snel was die kapot.

Ik heb al 4 jaar een 626-i! Maar ik vind um meesterlijk draaien. X-Fader is niet super, maar gebruik die toch niet. Verder goede kwaliteit, jammer dat ze niet meer gemaakt worden. Unhappy

On topic:
Koptelefoon! Standaardgevalletje bij de lokale discowinkel weg. Echt bagger!
User edit by WardO on 05-05-2006 @ 16:19:15 (39%)
Lead    posted on 05-05-2006 16:25
Hey WardO, welke hoofdtelefoon was dat (merk/type) ?
Let the BASS be louder
Twizz    posted on 16-05-2006 21:09
n hama mixer, mn eerste (2dehands) aankoop, vergete te testen

was van n dj-schooltje geweest, alle kanalen kapot, €35,- voor uitgegeven

STOMMM!!

Twizz    posted on 16-05-2006 21:10
Poster: Djillusion
PHILIPS Hoofdtelefoon SBC HS910/00

grootste nare ding dat je ooit op je oren hebt gehad, en na een half jaar is ie total loss.
 ej heb ik ook gehad...

KUTTT!!!

Jense    posted on 16-05-2006 22:01
laat maar zien

Gilly    posted on 16-05-2006 22:10
Mijn slechtste aankoop:

een cd-recorder van phillips de cdr870 voor 1400 euries!!..

Denk je goedkope cd te kunnen gebruiken neej ho maar!!
je moet speciale "audio"cd hebben die toen 4 euro de stuk waren, omdat
je rechten moest afstaan.. Voor je eigen producties!!!

Ik heb hem nog wel maar gebruiken nee...
Twizz    posted on 17-05-2006 16:56
Poster: Jense
laat maar zien

Wat, die mixer. Geen foto meer van te vinden op het net.
Kevinr    posted on 28-05-2006 12:01
Mijn slechtste aankoop was wellicht een enkele 19inch cd-speler van jb-systems van een jaar of 7 geleden. Heeft misschien een jaartje meegegaan en dan begon de pitch tilt te slaan en het laadmechanisme liet het ook al afweten. Heb hem nog meer dan 300 euro betaalt voor zo nen bugt.

Yarne    posted on 09-06-2006 18:33
Poster: Kevinr
Mijn slechtste aankoop was wellicht een enkele 19inch cd-speler van jb-systems van een jaar of 7 geleden. Heeft misschien een jaartje meegegaan en dan begon de pitch tilt te slaan en het laadmechanisme liet het ook al afweten. Heb hem nog meer dan 300 euro betaalt voor zo nen bugt.

idd zo een heb ook ook ff gehad, ze zijn zo slegt :D
User edit by Yarne on 09-06-2006 @ 18:33:34 (4%)
Marce    posted on 10-06-2006 18:41
Eeen skytec tec250 mengtafeltje

Ding is vrij vlut meer dan 100 euro voor betaald

NU een gemini ps626i ding werkt heerlijk en beter als sommige(vaak duurdere) mixers!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

208 Users online: 15 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 34.456
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.901.478

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use