Poster: Rudolpheey mense! zou het een miskoop zijn als ik de behringer djx-700 koop als ik nu echt wat professioneler wil gaan draaien, en nog niet al te veel geld heb? en het moet natuurlijk lang meegaan! Graag een paar reacties
Gelieve dit in een ander topic te vragen aub, anders wordt het forum een beetje onoverzichtelijk.Om er toch een antwoord op te geven zou ik hem eigenlijk afraden, vooral omdat je zegt dat hij lang mee moet gaan. Het is een fijne mixer, maar de faders gaan niet echt lang mee.. Als je een klein beetje extra legt kan je een Reloop RMX40BPM kopen en dan heb je echt wat waar je lang mee vooruit kan. VU-meters per kanaal, dezelfde indeling als de DJM en de DJX die je net aangaf maar dan met betere faders en dergelijke. De faders kan je ook heel makkelijk vervangen door simpel te klikken.
Poster: Lead
Ik ben ook begonnen met 2x JB Systems Disco 2000 en een JB Systems Pro-18x 2 kanaals mixer.
Poster: Antoine88
Ik heb nu gewoon zin om dat ding kapot te gooien...sheez.
Poster: dj-madhound
gemini mengpaneel heel snel was die kapot.
Poster: Djillusionej heb ik ook gehad...
PHILIPS Hoofdtelefoon SBC HS910/00
grootste nare ding dat je ooit op je oren hebt gehad, en na een half jaar is ie total loss.
Poster: JenseWat, die mixer. Geen foto meer van te vinden op het net.laat maar zien
Poster: Kevinr
Mijn slechtste aankoop was wellicht een enkele 19inch cd-speler van jb-systems van een jaar of 7 geleden. Heeft misschien een jaartje meegegaan en dan begon de pitch tilt te slaan en het laadmechanisme liet het ook al afweten. Heb hem nog meer dan 300 euro betaalt voor zo nen bugt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.