Wat is je domste DJ-Gear aankoop? (21/24)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 26-12-2003 00:05
De titel is denk ik duidelijk genoeg, reply om te zien wat mijn domste aan koop is en vermeld meteen wat jou domme aankoop was....:bad:

Hidden Message

Dat ik een enorme partij mellow house platen hebt gekocht die ik nooit meer aan kijk ....:bad:
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-03-2007 01:45 (100%)

What do you think about Wat is je domste DJ-Gear aankoop? ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 28-07-2009 11:58
Onlangs was ik weer eens op pad voor een CD-map, mijn mappen?waren vol. Ik heb gewoonlijk UDG-mappen, die van zeer goede kwaliteit zijn. Ik dacht in de winkel: 'ik zal eens een goedkope nemen!' Ik kom thuis, vul de map, loop er effe mee rond, doe de map weer open en letterlijk ALLE CD's op mijn voeten! Mijn slechtste aankoop zal wel die map zijnHappy, laughing
Down_Town    posted on 28-07-2009 12:59
M-audio xponent.Wat een rot ding voor een hoop geld.
TheDutchDecks    posted on 28-07-2009 16:30
De Hercules RMX DJ console
ik heb hem een keer getest in een winkel in hoofddorp,
waar die aangesloten stond in combinatie met virtuel dj.
ik heb er het beste uit proberen maar hij liep steeds vast.
en de RMX is traag van begrip, vooral met zijn mini jog's en faders.
dus heb ik hem maar laten staan Cool
User edit by TheDutchDecks on 28-07-2009 @ 16:30:56 (13%)
DJBas    posted on 28-07-2009 18:20
maar als je hem hebt laten staan, is het toch geen aankoop geweestCoolik heb gelukkig nog geen domme aankopen gedaan..
TheDutchDecks    posted on 28-07-2009 18:37
Poster: DJBas
maar als je hem hebt laten staan, is het toch geen aankoop geweestCoolik heb gelukkig nog geen domme aankopen gedaan..

dan is het toch voor andere mensen een tip of zie ik dat nou verkeerd Winking my eye
D-Zone    posted on 29-07-2009 09:40
Poster: Down_Town

Niet mee eens... Als je de mogelijkheden die je ermee hebt bekijkt geef je gewoon minder voor meer. Het enige wat je moet missen is het 'vinyl gevoel'. Digitaal is de toekomst... Happy, laughing
voltcontrol    posted on 29-07-2009 09:54
Grootste miskoop ooit:
Korg Zero 8, liep om de 40 minuten vast. Slechte DSP in een bepaalde productielijn?
I don't care, dat mag imo niet voorkomen bij zo'n duur/flagship model + de support van Korg bleek ook nog eens RUK te zijn.
Het ding is retour levernacier gegaan, 70% van het aankoopbedrag teruggekregen. :S
LilQuint    posted on 29-07-2009 10:36
Poster: SoundExpander
ik heb ooit een 2e hands mixer gekocht waar geen adapter bij zat. Later bleek dat deze adapters niet zo makkelijk te vinden zijn en dus had ik er niks aan..

Je moet altijd wel kijken of alles er bij zit he Winking my eye
BboyV    posted on 08-08-2009 20:15
Poster: TheDutchDecks
De Hercules RMX DJ console
ik heb hem een keer getest in een winkel in hoofddorp,
waar die aangesloten stond in combinatie met virtuel dj.
ik heb er het beste uit proberen maar hij liep steeds vast.
en de RMX is traag van begrip, vooral met zijn mini jog's en faders.
dus heb ik hem maar laten staan Cool

de rmx vind ik wel meevallen hoorHappy, laughing
de mobile dj MP3 van Hercules is kankerslecht!
zelfs voor een beginneling die alles moet leren is deze niet goed!
de rmx is niets mis mee behalve dat de software(virtual dj) vastloopt na langdurig(soms amper 45 minuten) gebruik vastloopt. Onder XP geen problemen vastgesteld hoor.
Bootstrap    posted on 09-08-2009 01:02
Poster: Down_Town

Ik vind het echt een top ding Happy, laughing De build quality is niet wat het zijn moet, maar nog 0 problemen mee gehad tot nu toe.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
TheDutchDecks    posted on 09-08-2009 22:15
Poster: BboyV

de rmx is niets mis mee behalve dat de software(virtual dj) vastloopt na langdurig(soms amper 45 minuten) gebruik vastloopt. Onder XP geen problemen vastgesteld hoor.

ik vind het zelfs voor beginners een slecht ding hij doet gewoon alles met vertraging,
en dat is in mijn ogen niet goed te praten aangezien het juist om goede timing gaat.
verder moet ik zeggen dat ik hem op vista heb getest en hij na 10 min al een keer vast liep.
Dolivieira    posted on 09-08-2009 22:33
Poster: BboyV

Alsjeblieft dat K.... wordt niet meer gebruiken, als je die ziekte krijgt is niet zo tof hoor.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 09-08-2009 @ 23:55:38 (1%)
Bugsy    posted on 10-08-2009 00:23
Nog niks. Daar zijn de fora voor Winking my eye!
wannes951    posted on 10-08-2009 01:55
jb systems beat 4 mk 2, een heel slechte mixer, hij kraakt en hapert overal waar het maar kan
Seca    posted on 10-08-2009 18:04
Eigenlijk nog nooit een stomme aankoop gedaan.
Moest ik er toch 1 opnoemen dan was het een tweedehands aankoop:?Rodec MX 180 MKIII met kapotte VU-meting, waar ik niets van af wist omdat ik hem niet kon testen. Alhoewel het me maar rond de 50? kostte om de Rodec volledig in orde te brengen Smile
User edit by Seca on 10-08-2009 @ 18:05:27 (8%)
Nood    posted on 10-08-2009 19:25
Een tweedehandse 'axis 9' is mijn stomste aankoop ooit.

Het ding bleef maar kapot gaan, een nieuw moederbord erin en twee maand later weer kapot.

Zoiets zie je niet op voorhand, maar kheb toch mijn buik vol van tweedehands gerief.
joey109    posted on 10-08-2009 20:13
Een tweedehands xxl-sound 6699 mixer, het ding kraakte als een gek en als je een van de eq knoppen iets te ver doordraaide begon hij een heel scherp geluid te produceren...
DjAirroy    posted on 05-09-2009 21:58
ook een 2e hansje: jb systems cd-200
pitch doet f*cking raar
heb em al eens uit elkaar gehaald en schoongemaakt maar doet nog steeds raar Cool
MaximDJ    posted on 05-09-2009 23:51
2 hele oude Movingheads....Alles ging kapot aan die dingen...De riempjes, motortjes, gobo's..Dan weer de lamp...Zucht...Heb ze 2 keer meegehad op klus en al wel voor 20 uur aan reparatiewerk erin zitten...Totdat ik die krengen verkocht aan iemandCool

2 Lytequest Motorheads als ik het goed heb
Party Sensations. Excellence in entertainment.
ArCee    posted on 06-09-2009 12:11
Geloof het of niet, een collega deejay van mij zijn domste aankoop ooit zijn 2 gloednieuwe?cdj 1000's geweest Cool?Anderhalf jaar geleden gekocht. Na een jaar begon hij eens legale nummers te kopen en te?downloaden. Nu staan de dingen nog steeds ongebruikt stof te happen en blijft hij zijn ouwe vinyls draaien op z'n sl 1200's omdat hij het met de cdj's niet voor elkaar krijgt om net zo strak te mixen als met z'n platenspelers. A b n o r m a a l ! !
Estacy    posted on 06-09-2009 12:19
Mischien heeft ie z'n pitch op wide staan? maar wel maf dat ie dat niet kan mixen op CDJ's
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
JuniorDDP    posted on 06-09-2009 12:25
Heb geen domste aankopen gedaan, behalve bij cd's, wanneer je een cd koopt die niet goed is of zo! Ik weet niet of dit?bij andere het geval is!
mp    posted on 06-09-2009 13:15
mijn slechtste aankoop zal waarschijnlijk een JB systems? BEAT 6 MKII zijn werkte maar half,heb hem retour gestuurd en mijn geld teruggekregen
elke dag is een feest!!
T_G    posted on 06-09-2009 13:51
en versterker die er na 1 keer mee ophoud
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
rfljmh    posted on 06-09-2009 15:48
Allereerste mixer die ik gekocht had was een Omnitronic DJ55 (iedereen kent 'm wel Cool). Binnen anderhalve maand 3x omgeruild want de faders begonnen direct te kraken. Gelukkig de tegenwoordigheid van geest bewaard destijds en een djm500 gekocht (de djm600 was destijds nog onbetaalbaar..)
DJ and VJ
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

202 Users online: 9 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 38.236
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.528.308