What do you think about Wat is je domste DJ-Gear aankoop? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Reloop Digital Jockey 'de normale editie', dus zonder headphone functie en zonder normale audio-uitgang. Enkel een mini-jack uitgang naar je computer boxen.
Nog geen domme aankoop gedaan, maar had wel beter na kunne denke over de mixer, had beter een 4 kanaals kunne pakke aangezien: 2x CDJ-800 en 2 Reloop-RP4000.
Ik wou ook gewoon even de hidden message van Lead zien
In het begin dacht ik dat de Reloop RMX-40 BPM een slechte aankoop was, aangezien ik nogal wat problemen heb gehad met de master output, maar sinds ik alle soldereningen nog eens heb nagelopen en sommige opnieuw heb gesoldeerd, doet hij het weer en heb er tot nu toe geen problemen meer mee
Mijn domste aankoop was toch JB systems Disco2000 draaitafels. Zagen er leuk uit. maar daar was alles ook mee gezegd. Wat een flut draaitafels waren dat.
Een korg Koass Pad mini om te gebruiken tussen de Send-Return van een Reloop RMX-40BPM. Een goeie effector maar hij is niet zo gebruiksvriendelijk en het grote hekelpunt: hij verlaagt het geluidssignaal.
De CM200 mixer van Numark. Niet dat het ding niet goed was, maar de layout klopte voor mij niet. Omdat de eerste knop boven de fader, waar normaal altijd je bass zit, bij deze Numark de links/rechts regeling zat bleef ik de fout ingaan met inmixen. Een aangeleerd kunstje leer je niet zomakkelijk af ?Dus na 2 weken me oude er weer in gehangen, en de mixer samen met m'n Axis 4's verkocht.
ik heb ooit een 2e hands mixer gekocht waar geen adapter bij zat. Later bleek dat deze adapters niet zo makkelijk te vinden zijn en dus had ik er niks aan..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.