Wat is je domste DJ-Gear aankoop? (19/24)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 26-12-2003 00:05
De titel is denk ik duidelijk genoeg, reply om te zien wat mijn domste aan koop is en vermeld meteen wat jou domme aankoop was....:bad:

Hidden Message

Dat ik een enorme partij mellow house platen hebt gekocht die ik nooit meer aan kijk ....:bad:
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-03-2007 01:45 (100%)

What do you think about Wat is je domste DJ-Gear aankoop? ??

Vote :   

DAW    posted on 14-02-2009 18:03
Ik vind mijn Behinger wel een domme koop, aangezien ik hem niet gebruik. Na twee keer een poging gedaan te hebben (van een paar minuten) had ik er al genoeg van Cool
http://EOSfotografie.nl
dacuba    posted on 14-02-2009 18:05
AKG koptelefoontje Unhappy
View    posted on 14-02-2009 18:26
Mijn draaitafels, veel te veel voor betaald. En kvind ze niet mooi. Alleen werken ze wel goed Happy, laughing
FML    posted on 14-02-2009 18:46
Poster: dacuba
AKG koptelefoontje Unhappy

Vroeger was AKG toch wel een goed merk dacht ik? maar idd ik zie ze steeds vaker terug!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
dacuba    posted on 14-02-2009 18:50
Goh, maar het was ook maar een modelletje van 40€ ofzo.. Totaal geen bassweergave, zat lomp om m'n hoofd enzo.. ik moet er wel bijzeggen, toen was ik nog niet met DJ'en bezig. Iets na mijn CDJ's heb ik een HD-25 aangekocht, dusja, dan is het verschil wel immens :D

Overigens denk ik nu aan in-ear monitoring van Earproof, 't is enkel nog wat duur (~€385)..
Sebasz    posted on 14-02-2009 18:53
Geen Cool
Alhoewel bijna. Ik had bijna de Numark Axis-4 gekocht ipv cdj800 :P Had me bijna over laten halen door mijn pa die vond het beetje zonde van het geld die cdj's :P
Maar ben toch blij dat ik 800 heb gekozen Cool
Milo    posted on 14-02-2009 21:33
m´n cdj-500t van mc crypt... kon beter gewoon doorsparen
MrToine    posted on 14-02-2009 21:52
Heb nog geen gear gekocht, dus heb nog niks miskocht eigenlijk. Happy, laughing Ik snuif nu wat rond om zeker geen foute aankoop te doen :P
Boyd    posted on 14-02-2009 22:29
Setje skytec boxen en versterker toen ik net begonnen was?

En een tehringer mixer, alleen die heb ik weer voor meer dan de winkelprijs kunnen verkopen.
A-flex    posted on 14-02-2009 22:30
Ik had mij bijna een hele grote miskoop gedaan. Eerst wou ik inplaats van een Synq SMX-2 en 2 XTRM-1 Een Beat4 mk2 en zo 2 T3 TT's kopen van jb. Geluklkig heb ik wat doorgespaard want achteraf heb ik bij een maat eens op een Beat4 mk2 gedraaid en dat viel echt enorm tegen in vergelijking met de synq. Miss was mijn CDJ 200 een beetje een miskoop. Nu gebruik ik hem nog de helft van de tijd niet, ook omdat ik er maar en heb. anders zou ik ze regelmatiger gebruiken. Daarom ben ik venplan om 2 cdj 400's te kopen en de 200 de deur uit. DAn heb ik alles wat ik nodig heb.

PsykologicalBeatzz    posted on 14-02-2009 22:36
4 Boxen, Allemaal Kapot!! Gewoonweg 'KUT'
SebIt    posted on 15-02-2009 16:52
Poster: Milo

Heb 'm ook gehad, was er nog best tevreden mee. Als beginner veel gebruikt. Maar zodra ik een cd speler had die direct reageerde, was het voor mij ook een beetje prut geworden. Toch nog tijdje gehouden.

Wat ECHT zooi is van Conrad, de speakers. Ik heb daar lang geleden McCrypt speakers gekocht, slecht geluid snel stuk. Later Raveland speakers van Conrad. Ook al snel stuk. Ben blij dat dit al lang geleden is, draai nu met CDJ 800's, stukken beter!
MuffHouse    posted on 15-02-2009 20:16
Speakers van het merk EQ
defam    posted on 15-02-2009 21:45
Poster: Milo

Ja, heb m ook...en gebruiken doe ik nauwelijksCool
Dacht er toen over van  "ach, voor dat geld kan ik er wel een beetje mee leren spelen,...", maar vindt er echter nix aan!!
Ik ben toch meer van t vinyl hoor!!Cool
Jammer van de centen, maar ff doorsparen voor Pioneer spul!!
User edit by defam on 15-02-2009 @ 21:47:29 (24%)
Estacy    posted on 16-02-2009 18:21
Poster: SebIt

Heb 'm ook gehad, was er nog best tevreden mee. Als beginner veel gebruikt. Maar zodra ik een cd speler had die direct reageerde, was het voor mij ook een beetje prut geworden. Toch nog tijdje gehouden.

Wat ECHT zooi is van Conrad, de speakers. Ik heb daar lang geleden McCrypt speakers gekocht, slecht geluid snel stuk. Later Raveland speakers van Conrad. Ook al snel stuk. Ben blij dat dit al lang geleden is, draai nu met CDJ 800's, stukken beter!

tja.. Conrad, wat verwacht je dan voor die prijs? :p 90 euro voor een DJ CD-speler, lol kan niet goed zijn
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
feestbeest    posted on 16-02-2009 18:27
Hahaa,,,
ik maakte de zelfde fout maar dan met een dubbel cd speler.
kocht wle een reloop maar ben er nu zeer on tevreden mee als je dan ook nog een birheminger mono mengpaneel koopt.zit je al helemaal fout.
dus zit nu met een lelijke set op ge scheet..
ben aan het sparen voor een pioneer set..stuke beterp.s. ik koop nooit meer wat bij die elendige conrad:P!

grz Djmar
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
creeky    posted on 16-02-2009 20:52
mijn oude mengpaneel waar ik mee begon 1 van velleman die faders liepen alles behalve soepel zat niet een bpm meter in
http://www.velleman.be/images/products/4/promix8800.jpg
DJTruth    posted on 16-02-2009 21:16
Poster: Jorrit
Poster: DJEduardo

Dateq blijft een mooie mixer idd, maar als iok mocht kiezen, toch de pioneer!
Als je een beetje zelfdiscipline hebt (en verstandig bent) laat je een mixer niet in het rood lopen (Ook niet met een dateq!) en dan merk je niets van de vervorming, het geluid kan ook aan de geluidsinstallatie liggen, met de dateq die wij in allround (disco waar ik draai) hebben staan is ook geen lekker geluid uit de boxen te krijgen, terwijl het? - volgens al het na gepraat -? zo zou moeten zijn dat dateq z'n eigen mooie sound heeft, nou daar merk ik niets van.

Ran-D    posted on 16-02-2009 22:57
Toen ik begon met DJ-en had ik als eerst een Stanton T60 turntable gekocht. Vond hem eigenlijk nog belachelijk duur.  Maarja, ik dacht whatever, tis een beginners dingetje. En toen ik thuis kwam en sloot hem aan me mixer aan, vond ik er geen fuck aan! vond het hele naald gebeuren en vinyl helemaal niks! Ben daarna gelijk voor 2 CDJ800mk2's gaan sparen! Dit bevalt mij nu zeer goed!.
RiX    posted on 16-02-2009 23:14
Headphones: Reloop RH3500 white limited edition. Veel te log en zwaar. De schelpen zitten de pootjes van mijn bril zwaar in de weg. Deze heb ik dus welgeteld 2 x op mijn hoofd gehad en is nog z.g.a.n....
DJDenz    posted on 17-02-2009 17:44
M'n Skytec-250 die ik misschien wel 2 keer gebruikt heb en nu stuk is. Daarnaast m'n BCD2000 van Behringer, wat een stom ding is dat zeg... dus als iemand nog intresse heeft in een BCD2000? Cool
Boyd    posted on 17-02-2009 18:25
Poster: DJDenz
M'n Skytec-250 die ik misschien wel 2 keer gebruikt heb en nu stuk is. Daarnaast m'n BCD2000 van Behringer, wat een stom ding is dat zeg... dus als iemand nog intresse heeft in een BCD2000? Cool

Een tec250 heeft het bij mij toch zeker een jaar uitgehouden!
ThijsG    posted on 08-03-2009 16:15
Domste aankoop ooit?
Dat heeft mn moeder gedaan, die bedacht ineens een 'perfect' idee om mn set op te zetten.
Alles(+versterker, CDs etc) op een Ikeaplank, die plank moest dan op mn klerenkast liggen waardoor ik daar ook niet makkelijk meer bij kom. Die plank die past ok nog eens eigenlijk helemaal niet op die kast en mn set past weer niet op die plank-.-
DjVictorF    posted on 08-03-2009 16:54
Ik heb eigelijk niet echt domme aankopen gedaan. Heb namelijk meestal als ik iets 2e hands had gekocht voor meer terug verkocht. Dus maakte ik bijna altijd er weer winst op. Maar als ik toch moet kiezen: de behringer dx626 en de maxgear 7330. Ik had namelijk maar 1 cd speler en 1 mixer... dus heb er niet echt iets van geleerd. eigelijk redelijk snel doorverkocht!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ArCee    posted on 17-03-2009 07:13
De Numark DM 1702 mixer. Ooit gekocht als back-up mixer. Waar ik maar niet aan kon wennen en waar ik telkens mee de fout in ging is dat deze mixer boven de faders begint met de links/rechts knop. Elke keer met inmixen (gewenning) dacht ik met de bass bezig te zijn terwijl ik dus alles naar 1 kant draaide. Waardeloos. Mixer heeft anderhalf jaar in de doos in me studio gestaan en uiteindelijk ongebruikt samen met m'n 2 Axis 4 spelers doorverkocht. En ik mix nu nog steeds op mijn oude vertrouwde Behringer omdat het ding het eeuwige leven schijnt te hebben?? Cool Dat is dan tevens mijn beste, solide en meest bedrijfszekere aankoop tot nu toe!!
User edit by ArCee on 17-03-2009 @ 07:14:14 (3%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

83 Users online: 31 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 10.579
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.678.594