Poster: dacuba
AKG koptelefoontje
Poster: Milo
m´n cdj-500t van mc crypt... kon beter gewoon doorsparen
Poster: Milo
m´n cdj-500t van mc crypt... kon beter gewoon doorsparen
Poster: SebIt
Heb 'm ook gehad, was er nog best tevreden mee. Als beginner veel gebruikt. Maar zodra ik een cd speler had die direct reageerde, was het voor mij ook een beetje prut geworden. Toch nog tijdje gehouden.Wat ECHT zooi is van Conrad, de speakers. Ik heb daar lang geleden McCrypt speakers gekocht, slecht geluid snel stuk. Later Raveland speakers van Conrad. Ook al snel stuk. Ben blij dat dit al lang geleden is, draai nu met CDJ 800's, stukken beter!
Poster: JorritPoster: DJEduardo
Dateq blijft een mooie mixer idd, maar als iok mocht kiezen, toch de pioneer!
Als je een beetje zelfdiscipline hebt (en verstandig bent) laat je een mixer niet in het rood lopen (Ook niet met een dateq!) en dan merk je niets van de vervorming, het geluid kan ook aan de geluidsinstallatie liggen, met de dateq die wij in allround (disco waar ik draai) hebben staan is ook geen lekker geluid uit de boxen te krijgen, terwijl het? - volgens al het na gepraat -? zo zou moeten zijn dat dateq z'n eigen mooie sound heeft, nou daar merk ik niets van.
Poster: DJDenz
M'n Skytec-250 die ik misschien wel 2 keer gebruikt heb en nu stuk is. Daarnaast m'n BCD2000 van Behringer, wat een stom ding is dat zeg... dus als iemand nog intresse heeft in een BCD2000?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.