Poster: RAS
Hoe lang heb je dat behringer ding al Jasper? Waarschijnlijk piep je wel anders als je dat mengpaneeltje 1,5 tot 2,5 jaar hebt. Alleen als je het gekocht hebt met de wetenschap dat je er na 2 jaar weer vanaf moet, dan heb je een goede koop gedaan.
Poster: Jasper777
Ik heb het idd daarvor ook gekocht ik heb het nu 1-1,5 jaar en hij doet het nog prima!:D
Maar erkomt binnenkort wel een betere voor in de plaats :P
De DJX-700 is daarom ook super geschikt om mee te beginnen!
Je gaat toch altijd over nar een betere,
Iedereen op DJR die bijv. een cdj-200 heeft die weet dat ie later weleens over gaat stappen op de CDJ-1000MK? hoor :P
Poster: moraes
platenborstel
HQ-Power, microfoon & hp.
Waarom alletwee kapot na 2 maanden.
Poster: SionCY
ik denk me eerste aankoop omdat ik geen verdere resource heb gedaan; Hercules DJ Console mk2 maar het werkt wel in princinpe. geluidskaart is niet alte best en pitch regelaar is ook raar maar dat is bij alle hercules dj consoles mk2
Poster: Dj_FantasyHQ-Power, microfoon & hp.
Waarom alletwee kapot na 2 maanden.
Poster: Leo981
wat is daar zo slecht aan
Poster: Max-E
idd, weetje hoe fucking handig die zijn, als je n stappeltje vinyls overkoopt van iemand en die zijn al n paar jaartjes oud(en die heeft dus nooit n anti-statische slipmat gehad..)
Poster: djjw
waarschijnlijk omdat de hoofdband al scheurt als je er naar kijkt,
Dj-Poort... correct me if i`m wrong....
Maar ik heb er ook een namelijk, heb er 2 maanden geleden al een
nieuwe hoofdband op gezet en hij is nu al weer gescheurd,
en ik ga er toch voorzichtig mee om. (maar hij heeft wel goed geluid)
mijn mis koop ,was een draaitafel van img een beltdriven ding..
als je hem sneller pitchte ging hij eerst langzaamer ,
maar ja . het was het enige wat ik toen kon betalen..
Poster: Adrien1989
Mjah, ik gebruik dat ook gewoon. Is toch wel praktisch. Ik koop ook vaak 2e hands setjes platen op, vind ik gewoon leuk, wat oudere techno, teck-house enzo, dingen die je op beatport iig niet terug vind:P. Ik gebruik mn FS icm met mn CDJ's voor mn beatport shit en mn tt's voor de oudere techno en tech-house en heb nog wat minimal enzo maargoed, heel vaak zoals max ook al zegd, dan krijg je van die platen binnen en dan zit er een laag stof op alsof die dingen sinds de middeleeuwen al niet meer gebruikt zijn:P.
Poster: jeroeni
ik gebruik hem al tijden intensief maar bij mij is er nog niets aan de hand.
maar je hebt toch twee versies, de dj pro 2000s en de dj pro 2000. Welke van deze heb jij dan en welke is dan beter?
Poster: Ked
De Dateq Styx toen ie net uitkwam... 2495 gulden voor betaald, begon toen net met mixen, wist ik veel dat ik een mid nodig had
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.