Wat is je domste DJ-Gear aankoop? (17/24)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 26-12-2003 00:05
De titel is denk ik duidelijk genoeg, reply om te zien wat mijn domste aan koop is en vermeld meteen wat jou domme aankoop was....:bad:

Hidden Message

Dat ik een enorme partij mellow house platen hebt gekocht die ik nooit meer aan kijk ....:bad:
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-03-2007 01:45 (100%)

What do you think about Wat is je domste DJ-Gear aankoop? ??

Vote :   

freddiejay    posted on 04-03-2008 18:33
oxygen 8
JollyJunkie    posted on 04-03-2008 18:37
Poster: RAS

Hoe lang heb je dat behringer ding al Jasper? Waarschijnlijk piep je wel anders als je dat mengpaneeltje 1,5 tot 2,5 jaar hebt. Alleen als je het gekocht hebt met de wetenschap dat je er na 2 jaar weer vanaf moet, dan heb je een goede koop gedaan.

Ik heb het idd daarvor ook gekocht ik heb het nu 1-1,5 jaar en hij doet het nog prima!:D
Maar erkomt binnenkort wel een betere voor in de plaats :P
De DJX-700 is daarom ook super geschikt om mee te beginnen!
Je gaat toch altijd over nar een betere,
Iedereen op DJR die bijv. een cdj-200 heeft die weet dat ie later weleens over gaat stappen op de CDJ-1000MK? hoor :P
AnjunaBitch    posted on 04-03-2008 20:00
@ freddiejay, en een oxygen 8 is nog wel zon goed speelje Cry
RAS    posted on 04-03-2008 22:17
Poster: Jasper777

Ik heb het idd daarvor ook gekocht ik heb het nu 1-1,5 jaar en hij doet het nog prima!:D
Maar erkomt binnenkort wel een betere voor in de plaats :P
De DJX-700 is daarom ook super geschikt om mee te beginnen!
Je gaat toch altijd over nar een betere,
Iedereen op DJR die bijv. een cdj-200 heeft die weet dat ie later weleens over gaat stappen op de CDJ-1000MK? hoor :P

gelukkig Happy, laughing. En tuurlijk is de kans groot dat je overstapt naar wat anders. Maar bij een behringer paneel zul je sneller en noodgedwongen de overstap (na 2 jaar) moeten gaan maken dan wanneer je een dateq xtc (minstens 6 jaar) ofzo koopt. Bij die 2 jaar die ik een behringerpaneel geef, ga ik er vanuit dat het beestje intensief gebruikt word.
User edit by RAS on 04-03-2008 @ 22:18:20 (16%)
Leo981    posted on 04-03-2008 23:54
Poster: moraes
platenborstelUnhappy

wat is daar zo slecht aan
Dj_Fantasy    posted on 08-03-2008 12:46

HQ-Power, microfoon & hp.

Waarom alletwee kapot na 2 maanden.

dj2dj.nl
SionCY    posted on 15-03-2008 01:12
ik denk me eerste aankoop omdat ik geen verdere resource heb gedaan; Hercules DJ Console mk2 maar het werkt wel in princinpe. geluidskaart is niet alte best en pitch regelaar is ook raar maar dat is bij alle hercules dj consoles mk2
Nandi    posted on 15-03-2008 10:12
Poster: SionCY
ik denk me eerste aankoop omdat ik geen verdere resource heb gedaan; Hercules DJ Console mk2 maar het werkt wel in princinpe. geluidskaart is niet alte best en pitch regelaar is ook raar maar dat is bij alle hercules dj consoles mk2

Ik ging deze een jaar geleden ook kopen gelukkig heb ik dat niet gedaan en verder gespaard naar ' echte gear'
justjustin    posted on 15-03-2008 10:43
Poster: Dj_Fantasy

HQ-Power, microfoon & hp.

Waarom alletwee kapot na 2 maanden.

OOk gehad hahaah egt erg!!! hahah
Max-E    posted on 15-03-2008 10:55
Poster: Leo981

wat is daar zo slecht aan

idd, weetje hoe fucking handig die zijn, als je n stappeltje vinyls overkoopt van iemand en die zijn al n paar jaartjes oud(en die heeft dus nooit n anti-statische slipmat gehad..)
wizkid    posted on 15-03-2008 12:22
Poster: Max-E

idd, weetje hoe fucking handig die zijn, als je n stappeltje vinyls overkoopt van iemand en die zijn al n paar jaartjes oud(en die heeft dus nooit n anti-statische slipmat gehad..)

inderdaad ik heb ook zo'n platenborstel en dat werk best wel goed
Adrien1989    posted on 16-03-2008 01:35
Mjah, ik gebruik dat ook gewoon. Is toch wel praktisch. Ik koop ook vaak 2e hands setjes platen op, vind ik gewoon leuk, wat oudere techno, teck-house enzo, dingen die je op beatport iig niet terug vind:P. Ik gebruik mn FS icm met mn CDJ's voor mn beatport shit en mn tt's voor de oudere techno en tech-house en heb nog wat minimal enzo maargoed, heel vaak zoals max ook al zegd, dan krijg je van die platen binnen en dan zit er een laag stof op alsof die dingen sinds de middeleeuwen al niet meer gebruikt zijn:P.
jeroeni    posted on 16-03-2008 11:47
Poster: djjw

waarschijnlijk omdat de hoofdband al scheurt als je er naar kijkt,
Dj-Poort... correct me if i`m wrong....

Maar ik heb er ook een namelijk, heb er 2 maanden geleden al een
nieuwe hoofdband op gezet en hij is nu al weer gescheurd,
en ik ga er toch voorzichtig mee om. (maar hij heeft wel goed geluid)

mijn mis koop ,was een draaitafel van img een beltdriven ding..
als je hem sneller pitchte ging hij eerst langzaamer ,
maar ja . het was het enige wat ik toen kon betalen..

ik gebruik hem al tijden intensief maar bij mij is er nog niets aan de hand.

maar je hebt toch twee versies, de dj pro 2000s en de dj pro 2000. Welke van deze heb jij dan en welke is dan beter?
User edit by jeroeni on 16-03-2008 @ 11:49:46 (20%)
MrZookeeper    posted on 16-03-2008 13:29
Veel Dj gear heb ik nog niet gekocht maar mijn slechtste aankoop moet toch wel de Jb Systems Premium mixer zijn, is wel een leuk beginnersmixertje maar verveelt snel door de beperktheid ervan
User edit by MrZookeeper on 16-03-2008 @ 13:38:52 (1%)
Max-E    posted on 16-03-2008 13:44
Poster: Adrien1989
Mjah, ik gebruik dat ook gewoon. Is toch wel praktisch. Ik koop ook vaak 2e hands setjes platen op, vind ik gewoon leuk, wat oudere techno, teck-house enzo, dingen die je op beatport iig niet terug vind:P. Ik gebruik mn FS icm met mn CDJ's voor mn beatport shit en mn tt's voor de oudere techno en tech-house en heb nog wat minimal enzo maargoed, heel vaak zoals max ook al zegd, dan krijg je van die platen binnen en dan zit er een laag stof op alsof die dingen sinds de middeleeuwen al niet meer gebruikt zijn:P.

Stof is idd kut, daar heb je t platenborsteltje voor, ikzelf vind t ook wel grappig, vooral early rave platen(ik draai namelijk hardcore) zijn wel veel te vinden, soms ook bij webshops, maar deze zijn meestal zo duur(dan hebben ze nog 1 exemplaar bewaart nieuw, waar je dan 40 euro voor neerlegt, ja dag!) of n tweedehandse van 50 euro?Cry maja, ikzelf houd erg van oldschool en ook vaker oudere nummers, alleen daarintegen heb je dan wel ns krasjes op platen, maargoed, daar kunnen we mee levenWinking my eye

1 tip voor mensen die erg veel las van stof hebben, koop n neophrenen slipmat, ik weet niet waar je ze kan krijgen, ik kreeg m gewoon standaard van stanton erbijWinking my eye op de een of andere manier werkt t antistatisch en daardoor zuigt t geen stof aan, jippieCry

Poster: jeroeni

ik gebruik hem al tijden intensief maar bij mij is er nog niets aan de hand.

maar je hebt toch twee versies, de dj pro 2000s en de dj pro 2000. Welke van deze heb jij dan en welke is dan beter?

volges mij zijn dit 2 dezelfde koptelefoons, die S staat voor SILVER.. Maar dat wordt heel vaak weggelaten, aangezien er ook een zwart/gele stanton DJ Pro 2000is, maar die is alleen gemaakt voor Tiesto, als je me niet gelooft check http://www.stantondj.com
RiX    posted on 27-06-2008 17:32
dat was mijn Akyijama dubbeldeck, gekocht op de PA beurs, zonder doos, zonder boekje, zonder garantie en alleen een repairshop in Spanje... Zonde van die 200 euri. Binnen een maand deed 1 speler het niet meer ;(
DeteqBoy    posted on 27-06-2008 17:40
Mijn stanton c.303 cd spelert, ding heeft het nooit gedaan en heb het zo vaak heen en weer gestuurd dat de garantie eraf was zonder dat ik er ooit gebruik van heb kunnen maken.... 260 euro rechtstreeks de prullenbak in. geloof me dat doet pijn als je er lang voor gespaard hebt, daarom nu ook gewoon nog langer doorgespaard en pioneer cdj 800 gehaald Happy, laughing
mixjob    posted on 27-06-2008 18:04
heb pas 1 set gehad en alles is goed
JerryOwens    posted on 27-06-2008 20:42
Behringer BCD 2000. K*t ding.

Werk helemaal niet stabiel, voelt bij live gebruik niet goed, meegeleverde software is ook niet veel
nicknaughty    posted on 27-06-2008 22:24
een behringer djx700, na een krap jaar verkocht en een djm500 gekocht, ben ik nu nog tevreden mee. wat een crap ding die djx700
Dniz    posted on 29-06-2008 13:35
Soundlap draaitafels. Maar je moet toch ergens mee beginnen.
Ked    posted on 31-10-2008 10:31
De Dateq Styx toen ie net uitkwam... 2495 gulden voor betaald, begon toen net met mixen, wist ik veel dat ik een mid nodig had Happy, laughing
Bartjens    posted on 31-10-2008 10:58
Poster: Ked
De Dateq Styx toen ie net uitkwam... 2495 gulden voor betaald, begon toen net met mixen, wist ik veel dat ik een mid nodig had Happy, laughing

Verdiepen in de materie heet dat :P :D

Mijn domste aankoop.......tsja heb ik niet egt. Alleen die 2 veel te grote flightcases Cool maar das niet egt gear...
www.djbrowbeat.com
_ruud_    posted on 31-10-2008 11:06
Bij mij bleek het uiteindelijk toch de ecler evo 4 Cool hij is nu terug naar bax om hem toch in teruilen met een djm 800.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Sebasz    posted on 31-10-2008 11:53
Ik had wel een bijna mis-aankoop Cool Maar goed dat ik zo eigenwijs was :P
Had bijna die Numark Axis cd speler gekocht. Heb niks tegen de mensen met dat ding, maar wel iets met dat apparaat damn wat werkt dat zo niet fijn :P Maar komt ook een beetje omdat ik toen de CDJ800 MK2's heb gekocht.

Ik kan alleen maar aanraden aan mensen om ff door te sparen voor een CDJ800 of 1000 of misschien een 400. Als je dat gewend bent wil je gewoon nooit iets anders. Kijk als je echt weinig geld hebt, of je kan niet binnen een aanzienbare tijd die CD spelers veroorloven dan is het een ander verhaal.
Maar neem anders van mij aan dat het doorsparen zeker weten de moeite waard is!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

62 Users online: 7 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 940
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.573.093