Wat is je domste DJ-Gear aankoop? (10/24)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 26-12-2003 00:05
De titel is denk ik duidelijk genoeg, reply om te zien wat mijn domste aan koop is en vermeld meteen wat jou domme aankoop was....:bad:

Hidden Message

Dat ik een enorme partij mellow house platen hebt gekocht die ik nooit meer aan kijk ....:bad:
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-03-2007 01:45 (100%)

What do you think about Wat is je domste DJ-Gear aankoop? ??

Vote :   

Ghost-Andries    posted on 28-06-2007 11:21
ik vind persoonlijk die van crown ook veel beter en deze samen met wat goede JBL speakers en je hebt zalig geluid
Jorrit    posted on 28-06-2007 11:31
Poster: Vibemaster-D

viind ik dus niet hoor

geef  mij deze AMP maar
http://www.qsc.com/products/amps/rmx/rmx5050.htm

QSC RMX 5050HD

of deze

http://www.crownaudio.com/amp_htm/itechspecs.htm

Crown I-Tech 8000

Kan je me ook vertellen wat er beter is aan deze versterkers dan aan Lab Gruppen, of kijk je gewoon naar het vermogen wat die dingen hebben en vind je dat een reden om te zeggen dat ze ook beter zijn?
Heb je een van deze versterkers uberhaupt wel eens gehoord, en in wat voor opstelling dan wel? Wat maakt ze beter dan Lab Gruppen?

ik vind persoonlijk die van crown ook veel beter en deze samen met wat goede JBL speakers en je hebt zalig geluid

Heb jij ze naast elkaar gehoord?
Ghost-Andries    posted on 28-06-2007 16:30
Poster: Jorrit

Kan je me ook vertellen wat er beter is aan deze versterkers dan aan Lab Gruppen, of kijk je gewoon naar het vermogen wat die dingen hebben en vind je dat een reden om te zeggen dat ze ook beter zijn?
Heb je een van deze versterkers uberhaupt wel eens gehoord, en in wat voor opstelling dan wel? Wat maakt ze beter dan Lab Gruppen?

Heb jij ze naast elkaar gehoord?

ik heb verschil tussen Crown en JBL gehoord en QSC en JBL en vond Crown het beste bij JBL passen
Sammow    posted on 28-06-2007 17:01
Ik doe geen domme aankopen
Vibemaster-D    posted on 28-06-2007 17:03
@ ghost-andreis Crown en JBL zijn beide van Harman Pro Group. dus zijn ze ook beter op elkaar afgestemt. dan klinkt crown idd beter bij JBL.

maar het licht ook aan welke stack en welke amp je gebruikt.
heb ook wel eens een keer JBL SRX set met Vertec array erboven op de QSC RMX series en dat klinkt ontzettend bruut.

@ Jorrit.
er wordt beweerd dat de Lab Gruppen de beste versterker is die er is op hetmoment. daar ben ik het compleet niet mee eens. ik werk bijna altijd met crown en QSC icm met een dikke JBL FOH en dat klinkt ontzettend vreed heb ook wel eens de lab gruppe gehoord en naar mijn EIGEN PERSOONLIJKE mening vind ik die andere 2 beter.
User edit by Vibemaster-D on 28-06-2007 @ 17:07:09 (100%)
Jorrit    posted on 28-06-2007 18:09
@ Jorrit.
er wordt beweerd dat de Lab Gruppen de beste versterker is die er is op hetmoment. daar ben ik het compleet niet mee eens. ik werk bijna altijd met crown en QSC icm met een dikke JBL FOH en dat klinkt ontzettend vreed heb ook wel eens de lab gruppe gehoord en naar mijn EIGEN PERSOONLIJKE mening vind ik die andere 2 beter.

Jij werkt altijd met Crown en QSC icm met JBL FOH... dat is nogal wat voor een 14 jarige...

Maargoed, dat is niet erg ontopic..
Vibemaster-D    posted on 28-06-2007 18:45
euhh excuse meneer

15 jaar, en wat boeit leeftijd. ik draai al vanaf mijn 12e heb gewoon een goede booth. leer van ouderen hoe het in elkaar zit. dus wat is jouw probleem is je eigen mening tegenwoordig niet meer toegestaan ofzo. of moet je daar perse 18 voor zijn om een eigen mening te hebben.

jij bent 2 jaar ouder dan mij??
mag ik over 2 jaar dan wel mijn mening geven
User edit by Vibemaster-D on 28-06-2007 @ 18:45:58 (26%)
Jorrit    posted on 28-06-2007 20:07
15 jaar, en wat boeit leeftijd.

Lol, bugje in je profiel.

dus wat is jouw probleem is je eigen mening tegenwoordig niet meer toegestaan ofzo

Sinds wanneer is het niet meer mogelijk iemands mening te toetsen aan wat kritische vragen, zonder dat iemand zich aangevallen voelt?

jij bent 2 jaar ouder dan mij??
mag ik over 2 jaar dan wel mijn mening geven

Je mag best je mening geven, maar ik vond het nogal opvallend dat je met een mening kwam zonder erg sterke onderbouwing. Iets kan in jou ogen goed zijn, maar je weet niet of het in jou ogen beter is dan het ander, als je ze niet naast elkaar hebt gehad.

Klaar nu, ontopic.
Basz-Line    posted on 23-08-2007 00:57

niks denk ik... als ik iets moet noemen: ISOS 5... ga ik ff ruilen

stevew    posted on 23-08-2007 14:43
Mijn domste aankoop moet toch ooit...2 Trackmaster stylus + naald
binnen de kortste keren waren ze versleten(na een goeie maand begonnen ze te kraken). Ik ben dan terug naar ortofon gegaan en ik werk al 2 jaar met dezelfde naalden. het verschil is duidelijk. En dan zeggen dat ik daar 125€ indertijd voor betaald heb aan die stanton'sCry

greetsCry
rebounce    posted on 23-08-2007 14:51
stanton platendraaier :s => is al weer verkocht.
en stanton Pro 3000 => bagger kwaliteit en service : nu technics ! :d
DaRoyal    posted on 23-08-2007 16:58
Domme aankopen heb ik niet gedaan, eigenlijk. Altijd wel overwogen keuzes.
Impulsief gedrag leidt meestal tot aankopen waar je naderhand toch wel voor achter je oren gaat krabben. Happy, laughing
Illusion    posted on 24-08-2007 03:00
Mijn American Audio HP 700, die nog elke dag zeker 1,5 uurtjes fanatiek wordt gebruikt.

Ik doe er nu een jaartje mee, en de rechterkant van m'n oordoppen begint nu steeds weg te vallen. Zeer storend bij het mixen. Dus moet binnenkort even een nieuwe aanschaffen. Nu maar een keer een goed merk.

Pioneer / Technics.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Vaun    posted on 24-08-2007 10:07
Mijn oude hoofdtelefoon, ik was nog beginner en die man zei : "Een hoofdtelefoon met maar één oorschelp, dat is hartstikke proffesioneel" heb hem laatst weggeflikkert want alles kraakte en het geluid was soms hélemaal weg..Cry
dancedimension    posted on 24-08-2007 10:39
Mijn domste aankoop is nu wel toch de Numark 5000 FX, ik had die gekocht als "opvolger" van mijn Behringer DJX 700 en voor dat geld verwachtte ik wel stukje degelijkheid etc. Nadat ik hem snel een keer getest had en opzich een goed gevoel aan over had gehouden had ik de mixer besteld. Tot me grote spijt want na een tijd begon het me mateloos te irriteren hoe cheap de mixer aanvoelde en hoe gammel de faders waren. Dus na een paar maanden is daarvoor een Denon Dn x1500s gekomen waarmee ik altijd nog super tevreden mee benWinking my eye
Luxx    posted on 24-08-2007 10:40
een hele toffe versterker die de postbode kwam brengen en struikelde over het opritje en daardoor de versterker op de grond smeet. daar ging mijn versterker dan.
www.mothermusic.nl
Vaun    posted on 24-08-2007 10:42

@ Luxx : Werd de versterker daarna niet vergoedt dan?Cry

Luxx    posted on 24-08-2007 11:04
Poster: Vaun

@ Luxx : Werd de versterker daarna niet vergoedt dan?Cry

nee want die was al niet nieuw.... leuk was dat
www.mothermusic.nl
Ghost-Andries    posted on 24-08-2007 17:07
Poster: Luxx

nee want die was al niet nieuw.... leuk was dat</quote

amai, die kon da toch betale ze als da bij mij wasCry

Luxx    posted on 24-08-2007 18:33
ja maar dat is het lullige. post is niet aansprakelijk. was niet verzekerd
www.mothermusic.nl
U-Vinyl    posted on 24-08-2007 19:55
Toen ik begon met draaien had ik een of ander goedkoop merk, belt drive turntables. Niet alleen de belt drive had een hoog "jammer gehalte" maar zeker de plateau's! Deze waren golvend!

Thanks LuXX

Plateau kan gelezen worden als platter
User edit by U-Vinyl on 24-08-2007 @ 20:06:33 (29%)
Luxx    posted on 24-08-2007 19:57
Poster: U-Vinyl
Toen ik begon met draaien had ik een of ander goedkoop merk, belt drive turntables. Niet alleen de belt drive had een hoog "jammer gehalte" maar zeker de plateau's! Deze waren golvend!

plateau=platter?:P
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 25-08-2007 05:26
Stanton 3000,
ik moest samen met 2 bekendere dj's mensen leren 'draaien' was een soort van cursus met meerdere lessen zegmaar.

ik maak een praatje met een jongen hij wil me koptelefoon even lenen. geen probleem!
hij zegt: stanton 3000? die breken toch snel?

ik: welnee, niks van gemerkt nog, ik pak hem vast, zet hem op.. KNAK.Cry
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bouncy    posted on 25-08-2007 11:42
mijn laptop, kwam er na 3 weken achter dat hij niet zo fijn werkt als ik dacht, dus alsnog mijn pc meezeulen Cry
jonny820511    posted on 25-08-2007 11:49
een knaken versterker welke ik het in eerste instantie makkelijk thuis mee af kon. kwam totaal geen geluid uit. heb nu een paar kleine actieve monitor boxen en die bevallen veel beter!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

215 Users online: 13 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 34.864
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.524.936