Midi controler.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 30-09-2008 12:00
Mijn jongste broer wil een midi controler kopen voor op z'n pc. Nu heb ik absloluut geen verstand van die dingen, van nog wel meer dingen maar dat ga ik hier niet zeggen Cool maar nu wil hij er 1 kopen van rond de 200 euro van Behringer. Nu heb ik begrepen dat Behringer tegenwoordig helemaal niet meer zo goed is als zij eens waren? Mijn top aan hem was dan ook, kijk uit naar iets vergelijkbaars van Numark zoals de
Numark Total Control ABZ-NU08150 of zo? Heb ik daar gelijk in of valt het wel mee met Behringer in z'n midi controlers. Ik bedoel, de mixers schijnen zeer slecht te zijn?  

What do you think about Midi controler. ??

Vote :   

Xitrate    posted on 30-09-2008 12:13
Misschien helpt dit.
ArCee    posted on 30-09-2008 14:51
Zeker, nize Cool
ArCee    posted on 30-09-2008 16:14
Damn, eikel heeft die Behbak als besteld, oen!! Cool
Dj_Fantasy    posted on 30-09-2008 16:18
Ik heb ook gekeken voor die Behringer.
Het grote voordeel eraan is (als je de BCD 3000) koopt, dat hij al compatible is met veel programma's, en dus vindt je die ook automatisch terug als je controllers selecteert in de instellingen.

Verder heeft de Behringer ook al een Interne Geluidskaart, waardoor je geen externe meer moet kopen.
Dus eigenlijk voor te beginnen, of om de basic's te leren, is dit echt een aanrader!
Voor (in mijn ogen) weinig geld, heb je al veel in 1 koop!
dj2dj.nl
Epocs    posted on 26-10-2008 00:00
Voor de mensen die van plan zijn er een aan te schaffen.
Kijk vooral naar Novation. Had de Novation Sl 25 Compact(300,-) verkocht om een cdj 1000 mk3 te hallen.
Maar hij is super niets is beter dan de Automap system erin.

Autmap system; Is een systeem die autmatisch de knopjes voor jou linkt met de knopjes op je beeldscherm. Je kan hem zelf ook als learn mode gebruiken maar ja hij vult alles zelf voor je in.

Je kunt ook templates kiezen voor bepaalde sequencers en vsts.

Het product is gewoon degelijk en is vooral leuk in mijn ogen voor live optredens.
Het bevat een drumpad dat gewoon perfect is maar vond hem zelf iets te stevig gemaakt. Je moet gewoon een flinke klap erop om wat eruit te krijgen.

Al met al is de drumpad ook gewoon zeer goed.

Als er nog wat vragen zijn hier over stuur pm ofzo.

This is an old Topic

No new postings for 5.893 days.
 Post CommentThat would be 196.4 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

52 Users online: 6 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 19.068
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.436.675