Als je je cd-speler in gaat bouwen in een kast, moet je dan nog rekening houding met koeling? Of heeft zo'n ding nauwelijks koeling nodig?
What do you think about Inbouwen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ze hebben niet heel erg veel koeling nodig, maar zonder wordt de werking ervan niet beter. Wat voor/welke cd-speler wil je inbouwen? Een flightcase of echt gewoon een eigengebouwd dj-hok/tafel?
Het zal idd wel zo zijn dat het wel meevalt, maar de cdj-800 wordt al erg warm als hij gewon in de open lucht staat.... ben benieuwd hoe daat gaat in een flightcase..
Ik wil 2x een axis 9 inbouwen en een behringer vmx 1000. Maar er moet aan de achterkant zoiezo een opening komen voor de bekabeling. Ik denk dat ik er dan nog maar een koelertje bij zet, dat heb ik namelijk met mijn houdige kist ook gedaan en dat werkte goed.
ja zolang er een opening is vanachter dan zal da zker geen probleem vormen en als ge der nog wa cooling in steekt dan is da volgens mij alleen nog maar beter
No new postings for 6.526 days. Post CommentThat would be 217.5 months or a whopping 17.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.