Calor Del Verano Gelekt! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 19-09-2008 17:29
Hoi,,

Tot mijn verbazing is Calor Del Verano (Radio Edit) gelekt!

het is de 128 kbps versie...

als je hem tegen komt en je kunt de link delete zeg ik 'alvast bedankt'

Respect

René

What do you think about Calor Del Verano Gelekt! ??

Vote :   

qntr0l    posted on 22-09-2008 13:08

Wel supervette track moet ik zeggen, maar gewoon klote dattie gelekt is.

User edit by qntr0l on 22-09-2008 @ 13:08:49 (37%)
Reind    posted on 22-09-2008 13:18
Och jee ik krijg een Gregor Salto deja-vu...

Tracks die niet verspreid mogen worden moet je als eigenaar ook zelf niet ergens online zetten, doe je dat wel loop je altijd het risico (hoe lullig het ook is) dat de zaak geript en gedraaid word. En eerlijk is eerlijk, iedereen is zo wel eens aan een track gekomen al zullen de grootste moraal ridders dat natuurlijk nooit toe willen geven Winking my eye
User edit by Reind on 22-09-2008 @ 13:19:01 (2%)
Renzis    posted on 22-09-2008 13:24
Reind heeft een punt.

En ik als groot moraalridder haal mijn tracks ook wel eens op die manier (beatport en dancetunes blijven de grootste leveranciers).

Het is balen maar inderdaad ook logisch als je ze online knalt.

Het kan ook anders:
Laidback Luke - Be , Werd maart 2007 al op latinvillage gedraait, kwam pas echt uit en in de map van alle dj's na de zomer.

Tony Cha Cha - hype up the place , nergens te vinden, staat op nopeisdop-dvd(track1)

Het kan dus wel, je plaat voor je zelf en de verkoop houden
OrsonWelsh    posted on 22-09-2008 13:29
godver rené,

das klote..
heb dit ooit meegemaakt met een track die daardoor gewoon gekopieerd is en onder een andere naam is uitgebracht..

lekker verhaal..

tja, ik zeg bannen dat illegaal downloaden....sorry jongens, maar toen er alleen nog vinyl was moest je ook sparen voor nieuwe plaatjes..
Je zet wel zo je favoriete artiesten/producers zwaar te kakken namelijk.

ernstig dit...Cool
Sebasz    posted on 22-09-2008 15:10
Ik begrijp dat je dit klote vind en begrijp mij niet verkeerd, maar ik noem dit niet "gelekt".
Als jij hem zelf online zet in een flash playertje ofzo dan heb je hem zelf al op internet gezet. Mensen kunnen hem sowieso luisteren, of ze nou het geluid er van rippen of niet.
Had je makkelijk kunnen zien aankomenCool. Volgende keer niet zelf openbaar maken ofzo :P maar lekker voor jezelf houden tot je hem wel wilt releasen Winking my eye
Reind    posted on 26-09-2008 12:26

das klote..
heb dit ooit meegemaakt met een track die daardoor gewoon gekopieerd is en onder een andere naam is uitgebracht..

Als dat echt het geval is dan is daar ook genoeg tegen te doen als rechthebbende en er is zelfs nog meer uit te halen dan normaal, oftewel zo'n ramp hoeft het niet te zijn.

Sommige dj's maken er wel een heel groot drama van als er een track rond zwerft waarvan dat niet had mogen gebeuren... er is niemand dood en het is altijd je eigen schuld als zo'n track rond zwerft, iemand zal hem toch hebben moeten laten slingeren en het grappige is dat de mensen die er de grootste problemen van maken vaak de net niet dj's zijn die zichzelf nogal belangrijk vinden Winking my eye
User edit by Reind on 26-09-2008 @ 12:29:01 (24%)
RenéKuppens    posted on 26-09-2008 15:48
Poster: Reind

en het grappige is dat de mensen die er de grootste problemen van maken vaak de net niet dj's zijn die zichzelf nogal belangrijk vinden Winking my eye

Wil je dit onderbouwen reind..? voel me hier door aangesproken maar wil graag weten waar je deze wijs heid dan wel vandaan hebt..

Heb jij ooit een plaat bij een aardig bekend label getekend en dan zie je ineens plots dat je plaat rontzwerft het is natuurlijk mijn schuld maar vind het beetje jammer dat je me dan voor een iemand die zich zelf belangrijk vind uitmaakt..

Kijk naar de hype rond Drop down do my dance..,, was afrojack daar blij mee ?
Sebasz    posted on 26-09-2008 23:25
beetje offtopic, maar wat was er aan de hand met drop down do my dance? Happy, laughing
bambamstudio    posted on 27-09-2008 09:00
Platenlabels zoals ik zetten idd tracks online. Dit om support te krijgen van dj's.Dj's zorgen voor een betere verkoop, als nb een armin, tiesto, ferry en noem maar op je plaat support geven help dit bij de verkoop. Vandaar dat de tracks al online staan, de dj's krijgen een keurige link in hun mail.

Dat een dj deze dan download s natuurlijk niet te voorkomen en dat hij daardoor eerder op internet verschijnt dus ook niet, kennelijk zijn er dj's die het niet zo nou nemen met dit soort zaken, Of ze hebben kun computer open staan voor p2p of torrent sites.

Dat een ander er met je track vandoor gaat is ronduit kut, maar is te voorkomen. meld gewoon altijd je track bij de buma aan. En nu geen discussie over buma ed, het is een goede organisatie. Je kunt je track aanmelden, uploaden naar hun en klaar. Dus heb je altijd een zaak. En idd buma kost geld, maar ze helpen je wel met juridisch advies als je een zaak tegen iemand anders begint.

En natuurlijk moet je er een probleem van maken als iemand je track jat, of je nu de grote producer bent of een kleintje, hoe zou jij het vinden als je auto gestolen wordt? Of je nu een bentley of een panda rijd ( de grote en de kleine dj ) het is in beiden gevallen niet echt prettig.

CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DeteqBoy    posted on 27-09-2008 10:11
mooi verwoord Happy, laughing
jannickv    posted on 27-09-2008 10:38
Poster: Sebasz
beetje offtopic, maar wat was er aan de hand met drop down do my dance? Happy, laughing

ik dacht dat je vond via p2p voor hij uit kwam
Luxx    posted on 27-09-2008 16:59
dude, je hebt em zelf op youtube gezet... je kon er op wachten dat ie van youtube geript werd lijkt mij niet zo heel onlogisch dan toch. gebeurde bij Jizm's remixen ook van milkshake etc.
www.mothermusic.nl
ArCee    posted on 30-09-2008 10:41
Soms gebeurd het ook opzettelijk heb ik al eens gemerkt Cool
Luxx    posted on 30-09-2008 15:34
Poster: ArCee
Soms gebeurd het ook opzettelijk heb ik al eens gemerkt Cool

en achteraf uber acteer talent showen: "ohhh neee dit is echt erg !! :'( "
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 30-09-2008 16:38
Ahjoh als je tracks lekt doe je gewoon een ander bliepje erin die vetter is en dan uitbrengen, willen ze uiteindelijk toch de échte:P
djtnox    posted on 30-09-2008 18:50
Stel je nou eens een deze situatie voor: Je bent als "amateur" eindelijk geboekt om op een vet feest te draaien waar ook grote namen staan. In je enthousiastme knal je "die nieuwe van Joop die je toevallig ergens tegen kwam" in je CDJ en denk "Nu word het knallen"....

Als in dit geval Joop ook op dat feest moet draaien en die hoort jou bezig met zijn nog niet gereleasde track; zou die dan niet even verhaal komen halenConfused En zou die dan ook niet ENORM pissed zijnConfused

Ik bedoel maar te zeggen: In een lokale discotheek kan je nog The Man zijn met je nieuwe plaatjes maar als je door stom toeval in zo'n situatie komt dan sta je toch wel gigantisch voor paal of niet?
Xitrate    posted on 30-09-2008 21:29
Poster: djtnox
Stel je nou eens een deze situatie voor: Je bent als "amateur" eindelijk geboekt om op een vet feest te draaien waar ook grote namen staan. In je enthousiastme knal je "die nieuwe van Joop die je toevallig ergens tegen kwam" in je CDJ en denk "Nu word het knallen"....

Als in dit geval Joop ook op dat feest moet draaien en die hoort jou bezig met zijn nog niet gereleasde track; zou die dan niet even verhaal komen halenConfused En zou die dan ook niet ENORM pissed zijnConfused

Ik bedoel maar te zeggen: In een lokale discotheek kan je nog The Man zijn met je nieuwe plaatjes maar als je door stom toeval in zo'n situatie komt dan sta je toch wel gigantisch voor paal of niet?

Oude blog van Gregor Salto gelezen?Winking my eye
djtnox    posted on 07-10-2008 12:49
Nee die Blob heb ik niet gelezen.... Maar ik neem aan dat die zoiets heeft meegemaakt?

This is an old Topic

No new postings for 6.047 days.
 Post CommentThat would be 201.6 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: AudioRelives & 26 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 662
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.854.492