Vervorming bij Key-Lock DENON DNS-3500
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Code-Y    posted on 18-09-2008 20:50
hmmm ik merk de laatste tijd (met name bij vocals) dat mn keylock begint te haperen.... hetzelfde als je keylock gebruikt en dan je pitch op -16 zet.
maar ik hoor t nu dus al bij 1,5 procent.... zijn mijn oren zo goed? of is er iets mis met mijn CD speler!?!?

en heeft iemand anders dit ook opgemerkt?

DJ-Code Y

What do you think about Vervorming bij Key-Lock DENON DNS-3500 ??

Vote :   

Steev    posted on 19-09-2008 09:35
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Ik heb het zelf ook een aantal keer gemerkt, dit was dan maar even, want bij het volgende nummer was het alweer afgelopen.  Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe de keylock functie werkt, ik vermoed dat dat de speler kleine beetjes van de maten afsnoept zodat zo de maten korter worden dus de bpm hoger.

Dus wanneer je je muziek heel erg versneld / vertraagd, haalt hij zoveel weg van een maat dat je dat gaat horen. Dit is mijn eigen redenatie, of hij goed is weet ik niet, maar dit is wat ik kon bedenken toen het bij mij gebeurde. Ik heb het maar een aantal keer gehad bij kleine percentages versnellen / vertragen, meestal ligt dat aan het nummer want als ik de volgende opzette, was het over.

Misschien luister je iets te goed? :p Ik heb meestal m'n keylock uit staan, zeker omdat ik bijna altijd binnen de 4% blijf, dan is het niet nodig naar mijn idee Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.989 days.
 Post CommentThat would be 199.6 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 32 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 20.186
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.688.201